Andre på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

misslea

Lunae skriver:

Hej piger!
For tre uger siden startede jeg på madlog! Det er det perfekte redskab for mig, fordi man i princippet kan spise alt! Jeg har indtil nu tabt 4,3 kg og mangler stadig 30 kg! Jeg kunne god tænke mig at se andres madplaner, så jeg kan få lidt mere struktur på mine madvaner!
Måske vi kunne lave en baby.dk gruppe på madlog? Er der nogen, som kunne have lyst til det?

Jeg er derinde.... vil gerne lige tabe de 5 kg, jeg har taget på EFTER jeg fødte Wilma... hahah!!!!

Jeg hedder Lea84

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

*A*

Jeg er lige oprettet derinde... Jeg hedder TOBFRE derinde og vil gerne tabe 20 kg

Anmeld

2. maj 2011

Milka

Lunae skriver:

Det er bare helt ok - Er glad for at ideen bliver taget så positivt imod. Tror nemlig der er mange, som har brug for lidt overvågning

hej igen - så har jeg oprettet mig derinde mit brugernavn er milka

Anmeld

2. maj 2011

Troldepussen

Lunae skriver:

Hej piger!
For tre uger siden startede jeg på madlog! Det er det perfekte redskab for mig, fordi man i princippet kan spise alt! Jeg har indtil nu tabt 4,3 kg og mangler stadig 30 kg! Jeg kunne god tænke mig at se andres madplaner, så jeg kan få lidt mere struktur på mine madvaner!
Måske vi kunne lave en baby.dk gruppe på madlog? Er der nogen, som kunne have lyst til det?

Jeg vil også gerne være med. jeg hedder BetinaK1978 derinde, jeg har ca 30 kg at tabe, det går lidt op og ned med vægten.

Anmeld

2. maj 2011

NaFe

vil også gerne være med... hedder tass22

Anmeld

2. maj 2011

Maja_4000

Jeg vil også gerne - Hedder Maja_4000

Anmeld

2. maj 2011

ekzunz

Så er jeg også tilmeldt derinde og vil meget gerne have en invitation.

Jeg hedder sørme også Znuzke derinde

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

god man lige tjekkede den her tråd....var lige inde og se det der madlog....og det var da lige noget for mig....syntes det er en god måde at holde styr på sit madforbrug...for vil da gerne lige tabe 10 kg inden sommerferien....så skal helt sikkert have mig tilmeldt i aften....kunne da også være fedt hvis man kunne finde sig en trænings partner her fra nordjylland så man kunne motivere hinanden....

Anmeld

2. maj 2011

Bambii

norenberg skriver:

god man lige tjekkede den her tråd....var lige inde og se det der madlog....og det var da lige noget for mig....syntes det er en god måde at holde styr på sit madforbrug...for vil da gerne lige tabe 10 kg inden sommerferien....så skal helt sikkert have mig tilmeldt i aften....kunne da også være fedt hvis man kunne finde sig en trænings partner her fra nordjylland så man kunne motivere hinanden....

Hvor i nordjylland kommer du fra?

Anmeld

2. maj 2011

norenberg

Bambii skriver:

Hvor i nordjylland kommer du fra?

Jeg kommer fra Aabybro lidt nord for Aalborg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.