Andre på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.013 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Lunae

Hej piger!
For tre uger siden startede jeg på madlog! Det er det perfekte redskab for mig, fordi man i princippet kan spise alt! Jeg har indtil nu tabt 4,3 kg og mangler stadig 30 kg! Jeg kunne god tænke mig at se andres madplaner, så jeg kan få lidt mere struktur på mine madvaner!
Måske vi kunne lave en baby.dk gruppe på madlog? Er der nogen, som kunne have lyst til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

HopinWishin

Lunae skriver:

Hej piger!
For tre uger siden startede jeg på madlog! Det er det perfekte redskab for mig, fordi man i princippet kan spise alt! Jeg har indtil nu tabt 4,3 kg og mangler stadig 30 kg! Jeg kunne god tænke mig at se andres madplaner, så jeg kan få lidt mere struktur på mine madvaner!
Måske vi kunne lave en baby.dk gruppe på madlog? Er der nogen, som kunne have lyst til det?

Det synes jeg der lyder som en rigtig god idé... Super flot du har tabt dig! =) Jeg har været på madlog nogle enkelte dage.. Princippet er faktisk fint ja.... og ganske logisk egentlig!

Anmeld

24. april 2011

Palaja

Jeg vil gerne være med. Har været på madlog en måneds tid. Og det gik godt i starten, men nu går det som det plejer og jeg har slet ikke brugt det de sidste par uger  Så måske en gruppe kunne hjælpe mig til at tage mig sammen. Jeg skal tabe mig 15 kg, gerne lidt mere.

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Hvis i bare lige skriver jeres brugernavne på madlog, så inviterer jeg jer med det samme

Anmeld

24. april 2011

Susan1978

jeg vil gerne være med i en baby.dk gruppe..

jeg bruger madlog som et værktøj til at holde styr på min kost..  jeg har ikke rigtig tabt mig endnu, men håber det kommer snart.

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Jeg er på madlog, men kun for at kontrollere at min vægtstigning under graviditeten men før jeg blev gravid tabte jeg med succes ca 25 kilo derinde, jeg gik i gang april sidste år

Og hvis jeg må være med, selvom jeg ikke skal tabe mig, vil jeg gerne. Jeg logger ikke konsekvent, kun når vægten stiger for hurtigt og jeg lige skal have kontrol Men vil gerne være med og støtte og heppe og sludre, har jo været der. Jeg hedder Preggers derinde

Anmeld

24. april 2011

Lunae

HopinWishin skriver:

Det synes jeg der lyder som en rigtig god idé... Super flot du har tabt dig! =) Jeg har været på madlog nogle enkelte dage.. Princippet er faktisk fint ja.... og ganske logisk egentlig!

hvad er dit brugernavn derinde? for så sender jeg dig lige en anmodning!

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Palaja skriver:

Jeg vil gerne være med. Har været på madlog en måneds tid. Og det gik godt i starten, men nu går det som det plejer og jeg har slet ikke brugt det de sidste par uger  Så måske en gruppe kunne hjælpe mig til at tage mig sammen. Jeg skal tabe mig 15 kg, gerne lidt mere.

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Susan1978 skriver:

jeg vil gerne være med i en baby.dk gruppe..

jeg bruger madlog som et værktøj til at holde styr på min kost..  jeg har ikke rigtig tabt mig endnu, men håber det kommer snart.

Anmeld

24. april 2011

Susan1978

Lunae skriver:

Susan1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.