Andre på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Milka

jeg har været på madlog før men stoppede da jeg blev træt af at indtaste alt det chokolade jeg åd 

nå, men jeg har skåret rigtig meget ned på chokoladen og tænker på at oprette mig derinde igen. det er jo et super redskab!

ville meget gerne være med i en baby.dk gruppe derinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Palaja

Lunae skriver:

hvad er dit brugernavn derinde? for så sender jeg dig lige en anmodning!

det er også palaja derinde  Godt initiativ. 

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Milka skriver:

jeg har været på madlog før men stoppede da jeg blev træt af at indtaste alt det chokolade jeg åd 

nå, men jeg har skåret rigtig meget ned på chokoladen og tænker på at oprette mig derinde igen. det er jo et super redskab!

ville meget gerne være med i en baby.dk gruppe derinde 

Du skal være velkommen! hvad er dit brugernavn?

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Palaja skriver:

det er også palaja derinde  Godt initiativ. 

Tak Jeg har bare brug for, at der er nogen, som kan holde mig lidt i ørene! Jeg tænker, at vi kunne have en fast vejedag og så ellers holde lidt øje med hinanden og dele ud af gode opskrifter og madplaner! Jeg er faldet ret meget af på den her i påsken, så fra i morgen er det op på hesten igen

Anmeld

24. april 2011

Milka

Lunae skriver:

Du skal være velkommen! hvad er dit brugernavn?

jeg siger lige til når jeg har tilmeldt mig igen, gør det her en af dagene

og ja, super initiativ, det var lige det spark jeg manglede!

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Milka skriver:

jeg siger lige til når jeg har tilmeldt mig igen, gør det her en af dagene

og ja, super initiativ, det var lige det spark jeg manglede!

Det er bare helt ok - Er glad for at ideen bliver taget så positivt imod. Tror nemlig der er mange, som har brug for lidt overvågning

Anmeld

24. april 2011

Kay

jeg har overvejet det sååååå længe... men nu tror jeg sku jeg gør det... manden har friet... så skal giftes... ved ik om det bliver i år eller næste år... så det er bare at komme igang!!!

Anmeld

24. april 2011

Palaja

Lunae skriver:

Tak Jeg har bare brug for, at der er nogen, som kan holde mig lidt i ørene! Jeg tænker, at vi kunne have en fast vejedag og så ellers holde lidt øje med hinanden og dele ud af gode opskrifter og madplaner! Jeg er faldet ret meget af på den her i påsken, så fra i morgen er det op på hesten igen

Jamen den er jeg med på... Jeg kan ikke lige veje mig i morgen da vægten skal have nyt batteri. Og er heller ikke sikker på jeg tør  Har også haft en lidt for god påske og for-påske 

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Kay skriver:

jeg har overvejet det sååååå længe... men nu tror jeg sku jeg gør det... manden har friet... så skal giftes... ved ik om det bliver i år eller næste år... så det er bare at komme igang!!!

Du er meget velkommen i vores lille gruppe

Anmeld

24. april 2011

132319

Jeg er helt sikker også frisk, vil så gerne af med min dunk og fede lår! Jeg er på via min iPhone lige nu men finder lige gruppen i aften :-) Godt initiativ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.