Andre på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Vivian87

Jeg er lige startet derinde, men jeg vil super gerne være med! det er altid rart at have nogle der kan støtte en, og give en et kærligt spark bagi når det går den forkerte vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Frøken J.

Jeg måtte ikke være med, eller? Det er ok, for jeg skal jo ikke tabe mig, men jeg har jo været igennem møllen, så tænkte jeg jo kunne støtte. Men som sagt det er ok, det er bare meget rart lige at få svar

Anmeld

24. april 2011

Den lykkelige

Jeg er også på madlog  Har været der meget længe men ikke brugt det mens jeg var gravid.. men har før tabt mig en del med det.. Det eneste der nogen sinde har virket for mig..  Jeg er gået igang for ca halvanden uge igen og tabt 4 kg allerede  Mit brugernavn er milopilo.. jeg vil meget gerne være med i gruppe..

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Gaia skriver:

Jeg er også på madlog og skal tabe mig en 8 kg. Vil også gerne være med i gruppen. mit brugernavn er april10

Jeg har netop sendt dig en invitation

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Vivian87 skriver:

Jeg er lige startet derinde, men jeg vil super gerne være med! det er altid rart at have nogle der kan støtte en, og give en et kærligt spark bagi når det går den forkerte vej

bare skriv dit brugernavn, så skal jeg nok invitere dig

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Secrets skriver:

Jeg måtte ikke være med, eller? Det er ok, for jeg skal jo ikke tabe mig, men jeg har jo været igennem møllen, så tænkte jeg jo kunne støtte. Men som sagt det er ok, det er bare meget rart lige at få svar

Jeg har slet ikke set dit indlæg, det må du undskylde! Alle fra baby.dk er velkomne - du kan bare skrive dit brugernavn! Jeg tænker dog, at det skal være en gruppe, hvor vi har vejedag og sådan men der må du jo bare springe over

Anmeld

24. april 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Jeg har slet ikke set dit indlæg, det må du undskylde! Alle fra baby.dk er velkomne - du kan bare skrive dit brugernavn! Jeg tænker dog, at det skal være en gruppe, hvor vi har vejedag og sådan men der må du jo bare springe over

Det er helt ok Jeg hedder Preggers derinde. Well, enten kan jeg jo rose jer, eller også kan jeg have omvendt vejedag, jeg vejer mig jo også en gang om ugen for ikke at tage for meget på. Hehe

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Du skal være meget velkommen madlog er egentlig bare et redskab til vægttab eller vægtvedligeholdelse! Dit kaloriebehov bliver udregnet og så logger du alt det mad, som du spiser! På den måde kan du sikre dig, at du forbrænder mere end du indtager - giver det mening?

Yep det gør det bestemt. Det vil jeg helt sikkert afprøve. 

Vil gerne være med i en gruppe, men vil nok først bruge det når jeg er kommet over den værste kvalme og mærkelige spisevaner 

Anmeld

24. april 2011

TineA

Jeg har siddet hele dagen og overvejet om det var i dag jeg skulle melde mig på madlog.dk. Det skal jeg nok lige få gjort. Jeg er igang med et vægttab, har smidt de første 12 kg, så det går derud af, men ville rigtig gerne prøve madlog..

Anmeld

25. april 2011

Vivian87

Lunae skriver:

bare skriv dit brugernavn, så skal jeg nok invitere dig

Mit brugernavn er VivianEngberg :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.