Andre på madlog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Lunae

Palaja skriver:

Jamen den er jeg med på... Jeg kan ikke lige veje mig i morgen da vægten skal have nyt batteri. Og er heller ikke sikker på jeg tør  Har også haft en lidt for god påske og for-påske 

Jeg tænker at vejedag kunne være fredag, hvis i andre er klar på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

132319

Jeg er helt sikker også frisk, vil så gerne af med min dunk og fede lår! Jeg er på via min iPhone lige nu men finder lige gruppen i aften :-) Godt initiativ!

Anmeld

24. april 2011

132319

Jeg er helt sikker også frisk, vil så gerne af med min dunk og fede lår! Jeg er på via min iPhone lige nu men finder lige gruppen i aften :-) Godt initiativ!

Anmeld

24. april 2011

Kay

Lunae skriver:

Du er meget velkommen i vores lille gruppe

takker hedder gummianden

Anmeld

24. april 2011

Bambii

Jeg er helt sikkert også frisk, jeg skal bare lige have tilmeldt mig, har overvejet det længe, men har ikke lige taget mig sammen til det endnu.. Men jeg tilmelder mig i løbet af ugen´, så skrivver jeg lige..

Men ved ikke helt om jeg kan finde rundt der inde, så skal nok have noget hjææælp til at starte med

Anmeld

24. april 2011

ZamanogDania

Jeg er medlem af madlog. Skal tabe mig lidt over 12 kg. Jeg kunne godt tænke mig være med i gruppen. Mit brugernavn er zuzu87

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Hej piger!
For tre uger siden startede jeg på madlog! Det er det perfekte redskab for mig, fordi man i princippet kan spise alt! Jeg har indtil nu tabt 4,3 kg og mangler stadig 30 kg! Jeg kunne god tænke mig at se andres madplaner, så jeg kan få lidt mere struktur på mine madvaner!
Måske vi kunne lave en baby.dk gruppe på madlog? Er der nogen, som kunne have lyst til det?

Jeg kender slet ikke til det? Men det lyder da vildt spændende. Jeg vil gerne  prøve at leve sundt og varieret når den værste kvalme er overstået 

Anmeld

24. april 2011

Lunae

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg kender slet ikke til det? Men det lyder da vildt spændende. Jeg vil gerne  prøve at leve sundt og varieret når den værste kvalme er overstået 

Du skal være meget velkommen madlog er egentlig bare et redskab til vægttab eller vægtvedligeholdelse! Dit kaloriebehov bliver udregnet og så logger du alt det mad, som du spiser! På den måde kan du sikre dig, at du forbrænder mere end du indtager - giver det mening?

Anmeld

24. april 2011

Gaia

Jeg er også på madlog og skal tabe mig en 8 kg. Vil også gerne være med i gruppen. mit brugernavn er april10

Anmeld

24. april 2011

HopinWishin

Lunae skriver:

hvad er dit brugernavn derinde? for så sender jeg dig lige en anmodning!

Jeg hedder Oneword derinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.