Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

dorthemus

Honnie's Wife:) skriver:

Men hvor får hun det fra??? Hehe...

Sådan er hun vist bare...sidder altid lidt med en blandig og forventning og gru når hun åbner munden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Benjamins'mor

Det skulle gerne komme igen kl 10 ca, har jeg læst

Okay, super. 

Anmeld

22. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Sådan er hun vist bare...sidder altid lidt med en blandig og forventning og gru når hun åbner munden

Lå du mærke til den triumferende mine, da hun hun sagde: "Hvordan mon han ville have det, hvis det var hans egen datter".

Som om hun tænkte, den har I vist ikke lige selv set.. hahaha.

Mon ikke det er et spørgsmål om tid inden Sidney Lee og Amalie finder sammen.

Anmeld

22. april 2011

jydeinden

FruRafn skriver:

Indtil i morges har jeg heller ikke anet hvad jeg skulle tro, men da jeg så hende sidde der og fortælle i morges, mindede det mig om mig selv som 17-årig, hvor min historie jo også må ha lydt fuldstændig vanvittig, men ikke desto mindre var sand.Han er ikke rask...

det er muligt han ikke er rask, men det er hun da heller ikke.... hun har altid gerne gjort tæt på ALT for at komme i mediernes søgelys, så hvorfor skulle hun ikke have gjort det igen?? 

Anmeld

22. april 2011

liwsmor

Jeg tror ikke på at de holder sammen for altid, og har aldrig troet på dem.. Men jeg tror heller ikke på hele den her voldshistorie

det har jeg hellere ikke troet de gjorder men alt det vold er løgnen, jeg tror skam de finder sammen igen . jeg tror amalie savner ham rigtigt meget

Anmeld

22. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Lå du mærke til den triumferende mine, da hun hun sagde: "Hvordan mon han ville have det, hvis det var hans egen datter".

Som om hun tænkte, den har I vist ikke lige selv set.. hahaha.

Mon ikke det er et spørgsmål om tid inden Sidney Lee og Amalie finder sammen.

Så skal hun da til at gro nogle asiatiske træk  Der blir ihvertfald kamp om spejlet

Anmeld

22. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Så skal hun da til at gro nogle asiatiske træk  Der blir ihvertfald kamp om spejlet

Han kunne godt lære et par make-up tricks af Amalie. Der er hun altså lidt bedre.. Sidney er ikke god til at ligge en streg.

Anmeld

22. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Han kunne godt lære et par make-up tricks af Amalie. Der er hun altså lidt bedre.. Sidney er ikke god til at ligge en streg.

Men han er dæleme ferm med selvbruneren

Jamen så supplerer de jo hinanden godt...rent bortset fra, at de vil kæmpe lige meget om retten til at være på. Svært at finde en vinder der

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

haha jas, lige præsis,

hun er ikke den længste lort i kummen(;

Nej for pokker da, hun er den korteste Hehe..

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

Nej for pokker da, hun er den korteste Hehe..

haha ja(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.