Honnie's Wife:) skriver:
Politiet har sagt ti pressen at der ikke var nogle skader eller mærker på hende, hun var jo inde dagen efter det var sket, og burde et ellet andet sted have nogle mærker???
Da jeg selv fik en på hovedet, var jeg blå under det ene øje, og mit strubehovedet havde rykket sig løs
Fatter ikke at hun ville stå frem som komplet idiot
De ting hun fortæller kan hun umuligt have fundet på. Jeg har haft en kæreste der også var både psykisk og fysisk voldelig, men som dog næsten altid sørgede for at jeg ikke fik tydelige mærker. Syntes simpelthen ikke I kan være bekendt at sidde og skrive sådan om hende, når I ikke ANER hvordan deres forhold har været bag kulisserne!Han lyder ikke til at være rask, og det er som regel de værste. Dem der virker søde og rare i alles øjne, men som ødelægger en psykisk for derefter at blive fysisk voldelige. Min eks er pædagogmedhjælper, og ekstrem charmerende, men under facaden er han et monster. OG da jeg forsøgte at melde ham til politiet, sagde de at så længe jeg ikke havde konkrete beviser, så ville sagen blive henlagt med det samme.Siden der har han gjort det samme mod min. 3 kvinder!Så tænk lidt over det, før I konkluderer ud fra hvad i lige har set af ovrrfladen.
Anmeld