Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Guldet

Øv så det ik.. nogen der kan henvise til et link ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

FamilenStorm

luppe-laban skriver:

så kan hun fanme lære det..

hva blev hun spurgt a spørgsmål`

Det var noget med om de fandt sammen igen, hvorfor hin valgte at blive gift med ham, kan ikke huske de sidste.. Men var nogle ret tamme spørgsmål..

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

LAURAS MOR skriver:

Øv så det ik.. nogen der kan henvise til et link ?

Kan ikke finde det endnu, tror ikke det er blevet lagt op allerede

Anmeld

22. april 2011

Meliora

Honnie's Wife:) skriver:

Politiet har sagt ti pressen at der ikke var nogle skader eller mærker på hende, hun var jo inde dagen efter det var sket, og burde et ellet andet sted have nogle mærker???

Da jeg selv fik en på hovedet, var jeg blå under det ene øje, og mit strubehovedet havde rykket sig løs

Fatter ikke at hun ville stå frem som komplet idiot

De ting hun fortæller kan hun umuligt have fundet på. Jeg har haft en kæreste der også var både psykisk og fysisk voldelig, men som dog næsten altid sørgede for at jeg ikke fik tydelige mærker. Syntes simpelthen ikke I kan være bekendt at sidde og skrive sådan om hende, når I ikke ANER hvordan deres forhold har været bag kulisserne!Han lyder ikke til at være rask, og det er som regel de værste. Dem der virker søde og rare i alles øjne, men som ødelægger en psykisk for derefter at blive fysisk voldelige. Min eks er pædagogmedhjælper, og ekstrem charmerende, men under facaden er han et monster. OG da jeg forsøgte at melde ham til politiet, sagde de at så længe jeg ikke havde konkrete beviser, så ville sagen blive henlagt med det samme.Siden der har han gjort det samme mod min. 3 kvinder!Så tænk lidt over det, før I konkluderer ud fra hvad i lige har set af ovrrfladen.

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

FruRafn skriver:

De ting hun fortæller kan hun umuligt have fundet på. Jeg har haft en kæreste der også var både psykisk og fysisk voldelig, men som dog næsten altid sørgede for at jeg ikke fik tydelige mærker. Syntes simpelthen ikke I kan være bekendt at sidde og skrive sådan om hende, når I ikke ANER hvordan deres forhold har været bag kulisserne!Han lyder ikke til at være rask, og det er som regel de værste. Dem der virker søde og rare i alles øjne, men som ødelægger en psykisk for derefter at blive fysisk voldelige. Min eks er pædagogmedhjælper, og ekstrem charmerende, men under facaden er han et monster. OG da jeg forsøgte at melde ham til politiet, sagde de at så længe jeg ikke havde konkrete beviser, så ville sagen blive henlagt med det samme.Siden der har han gjort det samme mod min. 3 kvinder!Så tænk lidt over det, før I konkluderer ud fra hvad i lige har set af ovrrfladen.

Jeg har selv været i sådan et forhold, så jeg ved vel godt hvad jeg snakker om!!

Hele historien om  Amalie og Peter, er kørt helt ud på et sidespor, og du er måske den eneste der efterhånden tror på hende..

Anmeld

22. april 2011

Vial

FruRafn skriver:

Godt input!!

Det kan man da lige tænke lidt over.

Jeg har jo min holdning om, at de er skruet alt for højt op.

Det eneste som "bekymrer" mig lidt er, at han stadig vil have hende tilbage. Der ringer nogle alarmklokker alligevel.  

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

Tja?? Det var et godt spørgsmål, men jeg har spimelthen glemt det

Husker vidst ikke så godt

Mon ikke du kan gå ind på tv2's hjemmeside, og finde klippet??

det prøver jeg ..

hun er bare så dum, men når hun ikk fatter en meter, så ringer hun bare til peter.

Anmeld

22. april 2011

miinimeal

sad og grinte over hende, det var som at hører et børnehavebarn fortælle en løgnerhistorie,

og så sagde jeg og så sagde han, og så gjorde jeg og så gjorde han. osv osv osv

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

luppe-laban skriver:

det prøver jeg ..

hun er bare så dum, men når hun ikk fatter en meter, så ringer hun bare til peter.

Hahahaha, sådan Kanon sagt

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

Hahahaha, sådan Kanon sagt

hehe kunne ikk lade vær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.