Deer findes mange kontrolfreaks derude der er fine mødre:-9
Problemet ligger i at Ts ikke ønsker ret meget med den her baby.
Så når du spørger heinde om hvordan og hvorledes og går så meget op i dig selv, så er du allrede der ret langt fra at være helt klar.
Du ønsker IKKE at have barslen, noget af den vigtigste kontakt moderen har med sit nyfødte barn og det der skaber båndende i fremtiden. IKKE at mande ikke skal deltgae, men at du på den måde er villig til at fravælge dit barn frem for dig selv er skidt.Du vælger her dig selv og absolut ikke hvad din baby har brug for
Du siger du nok ikke gider amme, på forhånd har du igen valgt dig selv og dine behov.
du gider ikek stå op, igen dig selv......
For mig at se er du desværre stadig på JEG stadiet, noget de fleste er ovre når de krydser de +25 som minimum.
i længden vil ingen af jer være glade for en orning hvor du giver afkald på alt arbejdet men gerne vil give et kram evt.. Det dur bare slet slet ikke. Du skal være villig til ALT det du ikke gider, fpr sådan bør det være. Om end så bare tankemæssigt selv om du vil smide det over på din mand.
Så tænk jer godt, snak ALT igennem om inden i får et barn sammen, det kan sagtens koste jer forholdet, koster jo mange forholdet desværre og det er sgu øv hvis du slet ikke har lysten til at være mor på fuldtid hvis det evt skulle ske.
Jeg kan godt se på dit indlæg at du vil give din mand skylden for det hele, fordi han ikke lige kunne stå op, og det er da også ringe af ham. Helt sikkert, men sådan kan det jo også blive med jeres eget og der skal du bare være villig til at tage over, for dit barns ve og vel, færdig slut:-)