Puha , jeg ville alligevel lige give min mening til kende her os .
- Jeg tror ikk personligt at du er helt klar til at blive mor på nuværende tidspunkt .. Så jeg tror faktisk hvis jeg var jer at jeg ville sætte PB på standbay , det er vidst bedst for alle parter .
Ja det er fandens hårdt at blive mor , og ALT forandre sig , dit liv din hverdag , din krop , dit humør , din nattesøvn osv . - Men det høre sku med til at blive MOR

- og det er blot bare en af de mange fantastiske ting ved det ..
Og udfra dit indlæg lyder det ikk helt til at du har lyst til at ændre dit liv , din hverdag din krop og din nattesøvn .
Det er jo dig som bliver nødt til at skulle op om natten for at give mad , og nej det er ikk fedt , man er både træt udmattet osv , men jo selvøflglelig kommer du til at fungere alligevel , det gør alle vi andre os

- og det har alle andre kvinder igennem år 100 os gjort . - det er en overgang og det bliver jo bedre jo ældre barnet bliver .
- Jeg selv har en søn på 3 1/2 måned som sover fra kl 21 til 7 morgen . så jeg får masser af søvn , jeg kan jo bare gå i seng sammen med ham
Din mand kommer jo til at skulle gå på arbejde imens du vil have barsel , og så kan du ikk forlange at han står op 4-5 gange om natten og giver mad fordi du ikk fungere uden din nattesøvn , det tror jeg ikk ret mange gør , men du bliver vendet til det , RET så hurtigt endda
Rigtig meget held og lykke og håber i finder en god løsning på det hele .