Scanningsklinikken/ Lille KBHer - hvor tidligt blev i scannet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kiwifrugten skriver:

Lille Kbhèr er helt super, Robert som står for det er super sød og gir sig god tid. Jeg er blevet scannet tidligt der inde og 11 gange ialt fordi min lille pige ikke var fotogen og lå med armen foran hovedet så jeg måtte komme igen og igen uden beregning, hvor scanningsklinikken opgir hurtigt hvad jeg har fået fortalt.

Tro mig du blir glad for lille Kbhèr :-)

Han var super sød, og fedt man får en lille mappe der følger en fra gang til gang

Kan også godt lide at de ikke tager penge for det, hvis der ikke er succes med det. Og så er det i forvejen ret billigt.

Jeg vil helt sikker derind nogle gange. Nok en gang inden NF og så en gang eller to mellem NF og MD 

Det er jo et privilegie at kunne det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

kiwifrugten

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Han var super sød, og fedt man får en lille mappe der følger en fra gang til gang

Kan også godt lide at de ikke tager penge for det, hvis der ikke er succes med det. Og så er det i forvejen ret billigt.

Jeg vil helt sikker derind nogle gange. Nok en gang inden NF og så en gang eller to mellem NF og MD 

Det er jo et privilegie at kunne det 

Det er nemlig et fantastisk sted :-) Godt du kom der inde

God påske

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten skriver:

Det er nemlig et fantastisk sted :-) Godt du kom der inde

God påske

God påske til dig også 

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten

God påske til dig også 

Mange tak  

Anmeld

21. april 2011

Bruus

Ja det var bare dejligt at se den havde det godt derinde  Så nu fik jeg købt babygarn og mønster til at overraske Sviger med 

Hvor fint :-)) Det var også sådan jeg overraskede min Mor.... Hehe :-) Det bliver sådan en glædelig overraskelse.

Anmeld

26. april 2011

Lotus86

Må vi så høre hvordan det gik med at fortælle det til svigermor?

Anmeld

26. april 2011

Lotus86 skriver:

Må vi så høre hvordan det gik med at fortælle det til svigermor?

Jaaaa.

Vi satte scanningsbilledet på en strikkeopskrift og så bad jeg om hendes hjælp og rakte hende posen. 

Havde sat den i så hun ik så den med det samme. Kæresten måtte vende det for hende, for svigerfar havde opdaget det og ventede bare på hun gjorde.

Hun blev helt stille og så: "Er det rigtig"????? VRÆÆÆÆL!!

Hihi det var sjovt 

Næste stop er mine forældre, og så fredag mandens far og hans kone, og så resten af svigerfamilien i weekenden da vi skal til fødselsdag( Sviger kan ikke tie stille en heeel dag hehe)

Anmeld

26. april 2011

Lotus86

Jaaaa.

Vi satte scanningsbilledet på en strikkeopskrift og så bad jeg om hendes hjælp og rakte hende posen. 

Havde sat den i så hun ik så den med det samme. Kæresten måtte vende det for hende, for svigerfar havde opdaget det og ventede bare på hun gjorde.

Hun blev helt stille og så: "Er det rigtig"????? VRÆÆÆÆL!!

Hihi det var sjovt 

Næste stop er mine forældre, og så fredag mandens far og hans kone, og så resten af svigerfamilien i weekenden da vi skal til fødselsdag( Sviger kan ikke tie stille en heeel dag hehe)

Aii hvor hyggeligt, det er bare det bedste når man skal fortælle nyheden

Anmeld

26. april 2011

Lotus86 skriver:

Aii hvor hyggeligt, det er bare det bedste når man skal fortælle nyheden

Ja, det er Olles fødselsdag vi skal til, og der kommer HELE familien så det må blive der. Der er jeg også i 10ende uge, så det er ok 

Det er SÅ sjovt at fortælle det. Nu skal jeg bare finde nogle andre kreative måder at fortælle det på til de andre forældre par 

Anmeld

26. april 2011

Lotus86

Ja, det er Olles fødselsdag vi skal til, og der kommer HELE familien så det må blive der. Der er jeg også i 10ende uge, så det er ok 

Det er SÅ sjovt at fortælle det. Nu skal jeg bare finde nogle andre kreative måder at fortælle det på til de andre forældre par 

Glæder mig til at høre om folks reaktioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.