Scanningsklinikken/ Lille KBHer - hvor tidligt blev i scannet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

dorthemus

Jeg blev scannet første gang da jeg var 7+0 og det var en udvendig scanning.

Jeg har fået hjerteblink, køn og 3D/4D scanningerne på Scanningsklinikken. Kan varmt anbefale dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Jeg har fået hjerteblink, køn og 3D/4D scanningerne på Scanningsklinikken. Kan varmt anbefale dem

Ville også indtil scanningsklinikken fordi deres priser også er ok og kender mange med god erfaring derfra.Tjekkede mandag  om de havde åbent i dag og det havde de, men pludselig igår havde de ændret det så de  har de lukket idag alligevel. Så nu kan jeg vælge mellem lille kbh og nogle af de mega dyre klinikken 

Skal nok alene afsted, og det gør mig ikke mindre nervøs... 

Anmeld

20. april 2011

Jeg går ud fra at Scanningsklinikken også bruger udvendig scanning så? Nogen har fået lavet indvendig hos dem mener jeg. Det er måske hvis de ikke kan se noget?

Er der noget med at billedet er anderledes ovenfra end indefra når man bliver scannet??

Jeg er helt rundforvirret 

Anmeld

20. april 2011

RiUL

http://www.ultralydklinikken.dk/

Jeg blev scannet her, da jeg var omkring uge 8, og det var indvendig scanning. Og det er simpelthen fordi når man ikke er længere, er det den sikreste måde at kunne se hjerteblink på. Det er vidst ikke på alle man kan se hjertet blinke ved en udvendig scanning. 

Men vi gav 600 kroner, men det var en god oplevelse

Anmeld

20. april 2011

RiUL skriver:

Jeg blev scannet her, da jeg var omkring uge 8, og det var indvendig scanning. Og det er simpelthen fordi når man ikke er længere, er det den sikreste måde at kunne se hjerteblink på. Det er vidst ikke på alle man kan se hjertet blinke ved en udvendig scanning. 

Ja det er også det jeg tænker. Så jo hjerteblink i sidste uge, men ville gerne lige scannes igen da min termin bare slet ikke har været i overensstemmelse med det de målte på klinikken. 

Det viste sig også at de havde målt på den forkerte led, og nu skal vi fortælle svigermor og hendes mand det  i weekenden, og så ville det være rart med en scanning inden, og måske et bedre bud på termin.

Anmeld

20. april 2011

RiUL skriver:

Det koster dog 800 på den prisliste jeg kan se 

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ville også indtil scanningsklinikken fordi deres priser også er ok og kender mange med god erfaring derfra.Tjekkede mandag  om de havde åbent i dag og det havde de, men pludselig igår havde de ændret det så de  har de lukket idag alligevel. Så nu kan jeg vælge mellem lille kbh og nogle af de mega dyre klinikken 

Skal nok alene afsted, og det gør mig ikke mindre nervøs... 

SÅ VIL JEG MED, hvis jeg må altså

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

Jeg går ud fra at Scanningsklinikken også bruger udvendig scanning så? Nogen har fået lavet indvendig hos dem mener jeg. Det er måske hvis de ikke kan se noget?

Er der noget med at billedet er anderledes ovenfra end indefra når man bliver scannet??

Jeg er helt rundforvirret 

Jeg er aldrig blevet scannet indvendigt så det ved jeg ikke

Anmeld

20. april 2011

dorthemus skriver:

SÅ VIL JEG MED, hvis jeg må altså

I dag? 

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

I dag? 

Ja hvis du skal afsted idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.