Scanningsklinikken/ Lille KBHer - hvor tidligt blev i scannet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lotus86 skriver:

Jeg krydser fingre for et godt resultat

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

RiUL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det koster dog 800 på den prisliste jeg kan se 

Gud ja, vi gav også 800 kroner :s Det er også dyrt! 

Der er også scanningsjordemoderen.dk, men der koster det så 700 kroner, men der er de virkelig også dygtige

Tror man får mere præcise mål, ved en indvendig scanning, når fosteret er så lille

Men forstår godt at du gerne lige vil scannes igen, dog fortalte lægen der scannede mig tidligt, at når man først har set hjerteblink, så er chancen rimelig stor for at fosteret blir  

Anmeld

20. april 2011

RiUL skriver:

Gud ja, vi gav også 800 kroner :s Det er også dyrt! 

Der er også scanningsjordemoderen.dk, men der koster det så 700 kroner, men der er de virkelig også dygtige

Tror man får mere præcise mål, ved en indvendig scanning, når fosteret er så lille

Men forstår godt at du gerne lige vil scannes igen, dog fortalte lægen der scannede mig tidligt, at når man først har set hjerteblink, så er chancen rimelig stor for at fosteret blir  

Det gik rigtig godt  Hjertede blinkede og bebs var vokset.

Ganske vist kunne de også kun sætte mig lige så langt som min klinik havde. Men han sagde også som du nævner, at det var ret usikkert lige nu, da det var så tidligt og udvendigt. Så skulle bare se det som et skøn.

Men nu så jeg ihvertfald at den har det godt derinde, og det er jo det vigtigste.

Så må jeg se om det stemmer til NF. Jeg tror selv at jeg er længere henne end de siger .

Men bebs har det godt, og det er det vigtigste 

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Ganske vist kunne de også kun sætte mig lige så langt som min klinik havde. Men han sagde også som du nævner, at det var ret usikkert lige nu, da det var så tidligt og udvendigt. Så skulle bare se det som et skøn.

Men nu så jeg ihvertfald at den har det godt derinde, og det er jo det vigtigste.

Så må jeg se om det stemmer til NF. Jeg tror selv at jeg er længere henne end de siger .

Hvor dejligt at høre

Anmeld

20. april 2011

Lotus86 skriver:

Hvor dejligt at høre

Ja det var bare dejligt at se den havde det godt derinde  Så nu fik jeg købt babygarn og mønster til at overraske Sviger med 

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Ja det var bare dejligt at se den havde det godt derinde  Så nu fik jeg købt babygarn og mønster til at overraske Sviger med 

Hvor hyggeligt Du må lige skrive hvordan hun reagerer

Anmeld

20. april 2011

Lotus86 skriver:

Hvor hyggeligt Du må lige skrive hvordan hun reagerer

Det kan du tro jeg nok skal!!  Resten af familien får det også afvide ansigt til ansigt. Det er blot dem jer ser først da de er på weekend i KBH, og dermed dem som får det afvide først. 

Tror jeg vil tage lidt pis på dem alle 

Anmeld

21. april 2011

RiUL

Hvor er det dejligt at høre  Og så skal du bare glæde dig til NF, hvor det rent faktisk ligner en baby, istedet for en klat :p hihi

Så nu kan I sagtens fortælle jeres lille hemmelighed til familien  

Anmeld

21. april 2011

RiUL skriver:

Hvor er det dejligt at høre  Og så skal du bare glæde dig til NF, hvor det rent faktisk ligner en baby, istedet for en klat :p hihi

Så nu kan I sagtens fortælle jeres lille hemmelighed til familien  

Ja det er bare helt fantastisk 

Det bliver min Svigermor og hendes mand der får det afvide først, da vi ser dem først. Dog ved min bror det i forvejen, så det er forældre og kærestens søstre som skal overraskes. 

Har købt garn og babymønster til Sviger og vil bede hende hjælpe mig med noget jeg ikke kan finde ud af.

Hun ved jeg strikker ind imellem, og har før bedt om hendes hjælp, så hun vil ikke mistænke noget før hun får det i hånden. 

Anmeld

21. april 2011

kiwifrugten

Lille Kbhèr er helt super, Robert som står for det er super sød og gir sig god tid. Jeg er blevet scannet tidligt der inde og 11 gange ialt fordi min lille pige ikke var fotogen og lå med armen foran hovedet så jeg måtte komme igen og igen uden beregning, hvor scanningsklinikken opgir hurtigt hvad jeg har fået fortalt.

Tro mig du blir glad for lille Kbhèr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.