Scanningsklinikken/ Lille KBHer - hvor tidligt blev i scannet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Ja hvis du skal afsted idag?

Jaaahhh det vil jeg gerne. Og så hvis det er succes så købe en babyting til sviger så hun er ved at falde ned af stolen. Vil da være skønt med selskab, da jeg er lidt bange for at tage alene afsted...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

dorthemus

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jaaahhh det vil jeg gerne. Og så hvis det er succes så købe en babyting til sviger så hun er ved at falde ned af stolen. Vil da være skønt med selskab, da jeg er lidt bange for at tage alene afsted...

Det er heller ikke sjovt alene...var til kønsscanning alene, øv! Ville så gerne have delt den oplevelse med nogen

Hvad tid er det?

Anmeld

20. april 2011

dorthemus skriver:

Det er heller ikke sjovt alene...var til kønsscanning alene, øv! Ville så gerne have delt den oplevelse med nogen

Hvad tid er det?

Det er drop in   Men helst så hurtigt som muligt. Jeg skal bare lige ringe og sikre mig de har åbent i dag!! Ras er på arbejde til sent, så han kan ikke 

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

Det er drop in   Men helst så hurtigt som muligt. Jeg skal bare lige ringe og sikre mig de har åbent i dag!! Ras er på arbejde til sent, så han kan ikke 

Okay, men Runa sover jo nu så jeg kan nok først over middag

Anmeld

20. april 2011

dorthemus skriver:

Okay, men Runa sover jo nu så jeg kan nok først over middag

De åbner først kl 12  Jeg kan godt vente på Jer 

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

De åbner først kl 12  Jeg kan godt vente på Jer 

JUBIIIIIIIIII  Skriver lige til dig når hun er vågnet og er fodret af, så kommer viiiiiiiiiiiiiiii

Anmeld

20. april 2011

dorthemus skriver:

JUBIIIIIIIIII  Skriver lige til dig når hun er vågnet og er fodret af, så kommer viiiiiiiiiiiiiiii

FANTASTISK. Så vil jeg hoppe i bad, og prøve at holde maden inden borde  

GLÆDER MIG!! 

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Jeg overvejer stærkt at tage derind i dag. Ved ik om jeg tør, hehe 

Var din veninde meget tynd?? For jeg har en topmave, og gad vide om den vil være i vejen. 

Ja det er hun, men han siger det ikke har så meget med det at gøre. Men ellers så ring til ham, og hør hvad han mener i forhold til hvor langt du selv mener du er henne

Anmeld

20. april 2011

Lotus86 skriver:

Ja det er hun, men han siger det ikke har så meget med det at gøre. Men ellers så ring til ham, og hør hvad han mener i forhold til hvor langt du selv mener du er henne

Ja det vil jeg gøre. Skal alligevel ringe derind og sikre mig de har åbent. Og ellers bliver det nok en anden klinik senere, eller lørdag som tilfældigvis har åbent 

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Ja det vil jeg gøre. Skal alligevel ringe derind og sikre mig de har åbent. Og ellers bliver det nok en anden klinik senere, eller lørdag som tilfældigvis har åbent 

Jeg krydser fingre for et godt resultat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.