Anke skriver:
Øøv, jeg havde håbet på, at der var billeder af dig, der klatrede rundt! 
Men bortset fra det er dine billeder rigtig gode. Du har et godt øje for detaljer.
Min far er også fotonørd. Jeg tror efterhånden hans kameraudstyr har en værdi af omkr. 20.000. Desværre er interessen ikke rigtig gået i arv. 
HAHA! Jeg burde næsten få fat i dem....
Men tusinde tak
Ork, 20.000 kr er ikke en gang mange penge! Man kan neeemt komme op i 100.000 kr. Jeg har for..... ja, lige godt 6.000 kr. Og jeg har kun ét ekstra objektiv, og det er ikke en gang "noget særligt". Jeg vil meget gerne have et lysstærkt objektiv med VR i - vibration reduction, så billederne ikke så nemt bliver rystede, meeeen.... Det koster nemt 10.000 kr! Æv æv æv! Jeg er ude i begynder udstyret mht. kamera, og alligevel har jeg brugt "så" mange penge. Folk får meget store øjne når jeg fortæller at jeg lige har købt nyt objektiv til 1500 kr - sagen er bare den, at du aldrig vil se en prof. med det objektiv, det er slet ikke "nok" for sådan en 
Hehe, men det er da super ærgeligt, at det ikke lige er gået i arv! At gå og fotografere, tage hjem og synes det man har lavet er vellykket for dernæst at redigere billederne er bare så lækkert
Anmeld