Foråret i billeder(spaaaam)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Det er i gang!

Godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Taaak  

Det er rigtig simpel redigering, det tager faktisk mindre end 5 minutter lige at klare det. Så det kan du sagtens selv klare uden at det skal være det avancerede redigeringprogram og uden at man skal sætte sig ned og læse en 200 siders manual. Jeg synes virkelig det er flottest at man ikke gør en masse ved billedet og så lader motivet tale for sig selv. 

Anmeld

17. april 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Ja, alt det grønne begynder jo at pippe frem, så jeg har været ude og knipse lidt! Jeg synes det er SÅ skønt at man kan dufte at foråret er kommet 

Og så fandt vi en svane! Så jeg kravlede i krat, balancerede på træstammer og jeg ved ikke hvad, for at få et billede af den (okay, jeg tog 30) - Jeg så så dum ud af min familie tog billeder af mig, imens jeg tog billederne  Og så fandt min søster to træer der så meget besynderlige ud, dem får I også lige at se.

Super billeder

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Super billeder

Taak

Anmeld

17. april 2011

Vial

Waauv!

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

KaMa skriver:

Waauv!

Det tager jeg som en positiv kommentar? 

Anmeld

17. april 2011

AWO

Øøv, jeg havde håbet på, at der var billeder af dig, der klatrede rundt!

Men bortset fra det er dine billeder rigtig gode. Du har et godt øje for detaljer.  

Min far er også fotonørd. Jeg tror efterhånden hans kameraudstyr har en værdi af omkr. 20.000. Desværre er interessen ikke rigtig gået i arv.

Anmeld

17. april 2011

TbCp

Smukt!

Men vi burde da også se billederne din familie har taget af dig

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Anke skriver:

Øøv, jeg havde håbet på, at der var billeder af dig, der klatrede rundt!

Men bortset fra det er dine billeder rigtig gode. Du har et godt øje for detaljer.  

Min far er også fotonørd. Jeg tror efterhånden hans kameraudstyr har en værdi af omkr. 20.000. Desværre er interessen ikke rigtig gået i arv.

HAHA! Jeg burde næsten få fat i dem....  

Men tusinde tak Ork, 20.000 kr er ikke en gang mange penge! Man kan neeemt komme op i 100.000 kr. Jeg har for..... ja, lige godt 6.000 kr. Og jeg har kun ét ekstra objektiv, og det er ikke en gang "noget særligt". Jeg vil meget gerne have et lysstærkt objektiv med VR i - vibration reduction, så billederne ikke så nemt bliver rystede, meeeen.... Det koster nemt 10.000 kr! Æv æv æv! Jeg er ude i begynder udstyret mht. kamera, og alligevel har jeg brugt "så" mange penge. Folk får meget store øjne når jeg fortæller at jeg lige har købt nyt objektiv til 1500 kr - sagen er bare den, at du aldrig vil se en prof. med det objektiv, det er slet ikke "nok" for sådan en 

Hehe, men det er da super ærgeligt, at det ikke lige er gået i arv! At gå og fotografere, tage hjem og synes det man har lavet er vellykket for dernæst at redigere billederne er bare så lækkert 

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

TbCp skriver:

Smukt!

Men vi burde da også se billederne din familie har taget af dig

Tuuuuuuuuuusinde tak!

Hæhæ. Jaa. Det burde I vel egentlig. Jeg tror min bror fik taget et, må lige have fat i ham i morgen, så I ikke bliver snydt for dagens grin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.