Foråret i billeder(spaaaam)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Nej det er ikke det samme. Jeg smider lige nogle ind. Men ja der er en blomst på mit kamera. Men man skal også lige have øje for det.

Sådan et har vi også i haven der er ved at springe ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Dinna88

michella80 skriver:

Nej det er ikke det samme. Jeg smider lige nogle ind. Men ja der er en blomst på mit kamera. Men man skal også lige have øje for det.

Hm, altså, dit kamera fokuserer da på det ene frem for det andet. De er rigtig gode billederne! Når du har tid kan du jo gøre det igen, så brug makro effekten, og så tag et enkelt blomst derpå og fuksér på den. Kan der kommer super billeder ud af  

Jeg tog lige de bedste af dem du uploadede (dem jeg synes er bedst) og redigerede i dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Bed det om at springe ud NU så jeg kan fotografere det i morgen

Anmeld

17. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Bed det om at springe ud NU så jeg kan fotografere det i morgen

Det er i gang!

Anmeld

17. april 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Hm, altså, dit kamera fokuserer da på det ene frem for det andet. De er rigtig gode billederne! Når du har tid kan du jo gøre det igen, så brug makro effekten, og så tag et enkelt blomst derpå og fuksér på den. Kan der kommer super billeder ud af  

Jeg tog lige de bedste af dem du uploadede (dem jeg synes er bedst) og redigerede i dem.

Det ser fedt ud!

Anmeld

17. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Det er bare så skønt!

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Line&Mike skriver:

Hold da op hvor er det bare nogle super flotte billeder du har taget! . Man kan da ikke andet end at komme i forårshumør!

Jeg vil selv rigtig gerne igang med at fotografere, og nu er dine billeder jo så flotte, så tænkte på hvilket kamera du bruger?

Ihj, tusinde tak!
Jamen, jeg bruger et Nikon D3000. Et "simpelt" kamera, godt til begyndere. Derfor købte jeg det  Hæhæ.

Men ligemeget hvilket spejlrefleks du køber, så kan du tage sådan nogle billeder. Det handler meget om lyset og redigeringen også. Selv de kedeligste naturbilleder kan blive piftet lidt op af redigeringen - det første billede af træet var lidt tamt og kedeligt, så jeg tænkte at gøre det ret mørkt, sort/hvidt og så smide en masse kontraster ind kunne gøre det lidt fedt.  

Anmeld

17. april 2011

Laulund87

michella80 skriver:

Det er bare så skønt!

Ja et virkelig smukt træ, og fine billeder du har fået taget!

Anmeld

17. april 2011

Barbamama

Laulund87 skriver:

Ja et virkelig smukt træ, og fine billeder du har fået taget!

Tak

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

michella80 skriver:

Det ser fedt ud!

Taaak  

Det er rigtig simpel redigering, det tager faktisk mindre end 5 minutter lige at klare det. Så det kan du sagtens selv klare uden at det skal være det avancerede redigeringprogram og uden at man skal sætte sig ned og læse en 200 siders manual. Jeg synes virkelig det er flottest at man ikke gør en masse ved billedet og så lader motivet tale for sig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.