Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, alt det grønne begynder jo at pippe frem, så jeg har været ude og knipse lidt! Jeg synes det er SÅ skønt at man kan dufte at foråret er kommet
Og så fandt vi en svane! Så jeg kravlede i krat, balancerede på træstammer og jeg ved ikke hvad, for at få et billede af den (okay, jeg tog 30) - Jeg så så dum ud af min familie tog billeder af mig, imens jeg tog billederne Og så fandt min søster to træer der så meget besynderlige ud, dem får I også lige at se.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
WAUW mand, de er flotte!!!!!!!!!!!!
Flotte billeder ifm et projekt på semi havde vi et op/ned tema, hvor vi i min gruppe valgte at tage op/ned billeder fra naturen, det blev super specielt
Heise skriver: WAUW mand, de er flotte!!!!!!!!!!!!
Tuuuusinde tak!
myr81 skriver: Flotte billeder ifm et projekt på semi havde vi et op/ned tema, hvor vi i min gruppe valgte at tage op/ned billeder fra naturen, det blev super specielt
Tak
Ja, det lyder kreativt. Billederne af de lyserøde blomster er taget nedefra - det så bedre ud med den blå himmel i baggrunden end selve træet!
Dinna88 skriver: Tak Ja, det lyder kreativt. Billederne af de lyserøde blomster er taget nedefra - det så bedre ud med den blå himmel i baggrunden end selve træet!
ja det var det, jeg lige spottede
myr81 skriver: ja det var det, jeg lige spottede
Hæhæ Det giver nu bare nemt ondt i nakken, auich. Grenene var 5 cm over mit hoved, så ned i knæ og tilbage med hovedet - hvad man ikke gør for de billeder!
Dinna88 skriver: Hæhæ Det giver nu bare nemt ondt i nakken, auich. Grenene var 5 cm over mit hoved, så ned i knæ og tilbage med hovedet - hvad man ikke gør for de billeder!
ja det er hårdt arbejde, men lønner sig rigtig godt
myr81 skriver: ja det er hårdt arbejde, men lønner sig rigtig godt
Hehe. Tak
Man kan da kun blive i godt humør af de billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128