Foråret i billeder(spaaaam)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.896 visninger
52 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Dinna88

Ja, alt det grønne begynder jo at pippe frem, så jeg har været ude og knipse lidt! Jeg synes det er SÅ skønt at man kan dufte at foråret er kommet 

Og så fandt vi en svane! Så jeg kravlede i krat, balancerede på træstammer og jeg ved ikke hvad, for at få et billede af den (okay, jeg tog 30) - Jeg så så dum ud af min familie tog billeder af mig, imens jeg tog billederne  Og så fandt min søster to træer der så meget besynderlige ud, dem får I også lige at se.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

SiLiMiMa

WAUW mand, de er flotte!!!!!!!!!!!!

Anmeld

17. april 2011

Sildefisk

Flotte billeder ifm et projekt på semi havde vi et op/ned tema, hvor vi i min gruppe valgte at tage op/ned billeder fra naturen, det blev super specielt

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

Heise skriver:

WAUW mand, de er flotte!!!!!!!!!!!!

Tuuuusinde tak!  

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

myr81 skriver:

Flotte billeder ifm et projekt på semi havde vi et op/ned tema, hvor vi i min gruppe valgte at tage op/ned billeder fra naturen, det blev super specielt

Tak

Ja, det lyder kreativt. Billederne af de lyserøde blomster er taget nedefra - det så bedre ud med den blå himmel i baggrunden end selve træet!

Anmeld

17. april 2011

Sildefisk

Dinna88 skriver:

Tak

Ja, det lyder kreativt. Billederne af de lyserøde blomster er taget nedefra - det så bedre ud med den blå himmel i baggrunden end selve træet!

ja det var det, jeg lige spottede

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

myr81 skriver:

ja det var det, jeg lige spottede

Hæhæ  Det giver nu bare nemt ondt i nakken, auich. Grenene var 5 cm over mit hoved, så ned i knæ og tilbage med hovedet - hvad man ikke gør for de billeder!

Anmeld

17. april 2011

Sildefisk

Dinna88 skriver:

Hæhæ  Det giver nu bare nemt ondt i nakken, auich. Grenene var 5 cm over mit hoved, så ned i knæ og tilbage med hovedet - hvad man ikke gør for de billeder!

ja det er hårdt arbejde, men lønner sig rigtig godt

Anmeld

17. april 2011

Dinna88

myr81 skriver:

ja det er hårdt arbejde, men lønner sig rigtig godt

Hehe. Tak 

Anmeld

17. april 2011

Janni.

Man kan da kun blive i godt humør af de billeder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.