Mc Donnalds service eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

qp

Tkcuf skriver:

Nu er vi allerhøjest på mac d 1 gang hver tredje måned så det ville ikke gøre mig noget om de gav mit barn en choko drik.

Jeg ville bare synes det var god stil Gratis ting  Og jeg synes egentlig ikke du kan tillade dig at brokke dig, hvis du vil lære dit barn om sunde madvaner, så lad være at ta et sted hen hvor princippet er usund mad, meget af det- og ofte gratis fordi det skal 'markedsføres'   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Hmm den er lidt svær, for jeg kan på den ene side godt forstå dig og hvor irriterende det er, at risikere en mulig konfrontation med sit barn om sunde spisevaner....men på den anden side så er det jo en del ad MacD´s koncept at de sælger fastfood, og ikke den sundeste slags...uanset både mælk, grønt og frugt

Synes nok bare ikke det er deres ansvar at skulle tage den slags hensyn - de prøver jo bare at sælge deres varer 

lige mine tanker

Anmeld

15. april 2011

Mumto3

Hmm...jeg må sige at jeg overhovedet ikke kan se problemet. Du kan jo bare sige nej tak, og hvis din søn ser milkshaken, må du jo bare sige til ham at sådan en må han ikke få.

Jeg har oplevet i en skobutik hvor den 'søde' ekspidient gav mine børn en lille vingummipose. Den afleverede jeg da bare tilbage igen og sagde til mine børn at det måtte de ikke få.- Så er den ikke længere. Det er mig der suverænt bestemmer hvad mine børn må få hvornår. Det er mine børn vant til, de har aldrig oplevet andet end at det er mig der bestemmer, og derfor brokker de sig ALDRIG!!! heller ikke når de bliver tilbudt kage og jeg siger nej.

Anmeld

15. april 2011

Brams

Jeg synes den er lidt svær, for jeg kan godt se at det er lidt træls når I lige har sat Jer til bords. Omvendt så kan jeg ikke se den store forskel i nuggets, pomfritter og milkshakes eller for den sags skyld hamburger - det hele er jo i den usunde ende af skalaen, og hele deres koncept

Anmeld

15. april 2011

4xGreve

Baby-støv skriver:

jeg ville overhovedet ikk blive sur. Jeg vælger at tage på en fastfoodkæde og det er overhovedet ikk sundt. Hun gør det fordi hun får besked på det og gør bare sit arbejde..

Så hvis min søn havde fået nuggets og andet. Havde jeg nok også givet den prøvesmagning til ham...  altså det gør ikk den store forskel.

enig

Anmeld

15. april 2011

Faith

Nu er det jo MC D du har valgt at tage dit barn med på.... Du kunne også have valgt Sunset hvor jeg er ret sikker på de ikke kommer rundt med milkshakes. Allerhøjst en smoothie eller en juice.

Anmeld

15. april 2011

hekran

Jeg synes måske det første indlæg er overrageret! Helt ærligt, han sidder og smasker pommes fritter og nuggets. Jeg tror ikke en milkshake vælter sundhedsskalaen! Eller handler det mere om, at han skal spise op? Hvad drejer problemet sig om?

Vi var på McD for et par uger siden og mine unger elskede det. Der var det ikke Milkshake, en sådan en lille vaffel, sådan at de kunne komme op og lave softice bagefter. De fik også 3D briller og balloner og de NØD det. Drengene er snart 2 og 3,5 år. Vi voksne nød det også og jeg har faktisk rost McD for 'underholdningen' de har til børnene. Det var en rigtig sjov og dejlig oplevelse at se, hvor meget de gjorde. 

Du får ikke halvdelen på en dobbelt så dyr 'restaurant', så de får skulderklap fra mig.  Det er vores beslutning som forældre at tage på McD. Vi ved godt hvad maden er og at der højst sandsynlig ikke er madro, men vi nyder det allesammen og det gør vi igen en anden gang!

Anmeld

15. april 2011

Faith

Marita skriver:

Jeg synes måske det første indlæg er overrageret! Helt ærligt, han sidder og smasker pommes fritter og nuggets. Jeg tror ikke en milkshake vælter sundhedsskalaen! Eller handler det mere om, at han skal spise op? Hvad drejer problemet sig om?

Vi var på McD for et par uger siden og mine unger elskede det. Der var det ikke Milkshake, en sådan en lille vaffel, sådan at de kunne komme op og lave softice bagefter. De fik også 3D briller og balloner og de NØD det. Drengene er snart 2 og 3,5 år. Vi voksne nød det også og jeg har faktisk rost McD for 'underholdningen' de har til børnene. Det var en rigtig sjov og dejlig oplevelse at se, hvor meget de gjorde. 

Du får ikke halvdelen på en dobbelt så dyr 'restaurant', så de får skulderklap fra mig.  Det er vores beslutning som forældre at tage på McD. Vi ved godt hvad maden er og at der højst sandsynlig ikke er madro, men vi nyder det allesammen og det gør vi igen en anden gang!

Anmeld

15. april 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
isabellamor skriver:

ej altså... så er der det ene galt og så er der det andet galt. så er der for lidt service og så er der for MEGET service ligepludselig..

hvad med bare at takke nej pænt og så hvis ens barn spørger, så siger man sgu bare at det havde i bare ikke lige lyst til..

at gå så meget amok over at der faktisk bliver ydet en fin service på et sted som mc. d. og at du som kunde bliver sur over det... det er jo på ingen måde ment som værende noget ondt firmaet gør mod sine kunder..!!

ej jeg kan måske bare ikke forstå hvorfor man skal gå SÅ meget amok over en lille hyggelig service, så hårdt er det sgu heller ikke at forklare sit barn at det ikke liiiige skal have milkshake til sine nuggets...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.