Vi tog så på Mc Donnalds ved 17:30 tiden - min søn på 2,5 elsker jo det lort 
Jeg har det ikke vildt fedt over, at vi tager derop indimellem, men jeg synes da det skal til engang imellem... Jeg bestiller så en Happymeal til min søn med nuggets, mælk og noget frugt vedsiden af!
Vi sætter og ned og begynder at spise... Og jamen så kommer der en Mc D person hen til os med en bakke i hånden og spørger om vi har lyst til en CHOKOLADEMILKSHAKE????? (de der små prøve nogle)!

Det er trejde gang jeg oplever det sker midt i maden og de andre gange har de nærmest sat det på bordet før man når, at svare dem.
Denne gang sidder min søn heldigvis og betragter nogle legende børn hvorfor jeg skynder mig, at svare "Du skal ikke komme med det der mens han sidder og spiser".... Og så undlod jeg yderligere øjenkontakt med hende i håb om, at hun hurtig gik videre så jeg undgik, at min søn opdagede de milkshakes!
Jeg synes simpelthen det er så malplaceret det de gør der??? - Hvordan i alverden skulle jeg forklare min 2,5 årige søn, at han ikke må få den milkshake før han både har spist nuggets, pommes fritter og lidt fra frugtposen - hvorefter det iøvrigt ikke længere kan betegnes som milkshake men nok nærmere chokolademælk? 
Jamen jeg var nødt til, at gå op til kassen efter vi var færdige med, at spise - og så fortalte jeg dem hvad jeg mente, hvortil hende jeg talte med svarede mig, at hun ville sige det videre.
Så kommer hende milkshakedamen gående forbi mig igen senere hvor jeg så lige fortalte hende, at jeg var ked af at jeg tidligere måske ikke fik ytret mig i en særlig positiv tone til hende og at jeg egentlig godt vidste hun bare lavede det arbejde hun var sat til.... - Men at jeg bare syntes det var så meget uden situationsfornemmelse at tilbyde milkshakes til små børn der lige er blevet sat til bords. Jamen så begynder hun at snakke om service og bla bla.... Det endte med, at jeg sagde til hende at jeg absolut ikke var enig i noget af det hun sagde og at hun ikke behøvede, at være enig med mig men, at jeg som kunde ytrede min utilfredshed som hun gerne måtte gå videre med. Så blev hun sur og gik sin vej...... 
Hvad er jeres holdning til, at Mc Donnalds tilbyder milkshakes som en del af den gode service når man liiiige har sat sig til bords med en 2,5 årig???