Mc Donnalds service eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

dorthemus

qp skriver:

Jeg kan sagtens se, at Mc D jo i det hele taget er usundt og at de selvfølgelig derfor skal have lov til, at servicere yderligere med usunde sager. Og selvfølgelig synes jeg jo det er røv ærgeligt, at min søn så ikke gider at spise det mad jeg lige har købt når de kommer med en milkshake - andet ville være underligt

Men når dét så er sagt, synes jeg der ligger to ting i det her hvoraf det ene går ud på, at jeg køber deres varer og sætter mig til bords - så kommer de med et valg som egentlig består af en "milkshake VS en kold Mc D menu" eller "en varm Mc D menu VS en smeltet chokolademælk" .... Dét i sig selv synes jeg er under al kritik.

Og som en anden også skrev tidligere i tråden mener jeg, at de bør servere milkshakes ved kassen så kunderne selv kan afgøre om de vil have dem med eller ej. - Jeg synes ikke det er ok de gør det når man har købt og betalt for deres mad.

Og jamen jeg har da været derinde hvor min søn har fået "kastet en af de milkshakes i hovedet" midt i et måltid - det har resulteret i, at han slet ikke ville spise den menu jeg lige har betalt for... Og det synes jeg sgu godt lige de kunne vise hensyn overfor, selv om i andre mener det modsatte

Jamen så må du jo lære ham, at dessert får man når man har spist sin mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

qp

dorthemus skriver:

True that... men som du ved er sådanne 2,5 årige ikke liiiiiiiiige de nemmeste hehe

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

qp skriver:

True that... men som du ved er sådanne 2,5 årige ikke liiiiiiiiige de nemmeste hehe

Nej vor herre bevares  Glæder mig heller ikke

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

dorthemus skriver:

Helt enig..

Jeg kan faktisk kun læse mig frem til at den medarbejder kun ville gøre det i GOD tjeneste.. og så er det op til forældre selv at kunne lære børn at milkshake eller anden ligende dessert er til efter man har spist noget mad.

Hvis det så ikke lige passede en.. så kunne man sige det på en pæn måde og sige "Nej tak" og ikke lave en lang forklaring ud af det, så ingen fik sure miner..

Anmeld

14. april 2011

qp

Bshizzle skriver:

Helt enig..

Jeg kan faktisk kun læse mig frem til at den medarbejder kun ville gøre det i GOD tjeneste.. og så er det op til forældre selv at kunne lære børn at milkshake eller anden ligende dessert er til efter man har spist noget mad.

Hvis det så ikke lige passede en.. så kunne man sige det på en pæn måde og sige "Nej tak" og ikke lave en lang forklaring ud af det, så ingen fik sure miner..

Det har jeg også gjort de andre gange... (Har jo som sagt oplevet det tidligere) - og denne gang blev jeg bare rigtig irriteret og ville af med hende inden min søn så de milkshakes

Og jamen selvfølgelig tror jeg da ikke hun gør det i nogen ond mening - jeg synes dog bare ikke at den del af servicen er særlig gennemtænkt

Anmeld

14. april 2011

qp

dorthemus skriver:

Nej vor herre bevares  Glæder mig heller ikke

Årh jeg skal ikke brokke mig... det er lige så skide irriterende som det også er smadder hyggeligt og sjovt - det er så vildt, at se hvor selvstændige de pludselig er blevet, hvor meget de kan, hvor langt tilbage de husker når man fortæller om eks. hvem man har besøgt i julen og hvor meget de forstår .... Årh 

Anmeld

14. april 2011

Isabella_mor

ej altså... så er der det ene galt og så er der det andet galt. så er der for lidt service og så er der for MEGET service ligepludselig..

hvad med bare at takke nej pænt og så hvis ens barn spørger, så siger man sgu bare at det havde i bare ikke lige lyst til..

at gå så meget amok over at der faktisk bliver ydet en fin service på et sted som mc. d. og at du som kunde bliver sur over det... det er jo på ingen måde ment som værende noget ondt firmaet gør mod sine kunder..!!

ej jeg kan måske bare ikke forstå hvorfor man skal gå SÅ meget amok over en lille hyggelig service, så hårdt er det sgu heller ikke at forklare sit barn at det ikke liiiige skal have milkshake til sine nuggets...

Anmeld

14. april 2011

qp

isabellamor skriver:

ej altså... så er der det ene galt og så er der det andet galt. så er der for lidt service og så er der for MEGET service ligepludselig..

hvad med bare at takke nej pænt og så hvis ens barn spørger, så siger man sgu bare at det havde i bare ikke lige lyst til..

at gå så meget amok over at der faktisk bliver ydet en fin service på et sted som mc. d. og at du som kunde bliver sur over det... det er jo på ingen måde ment som værende noget ondt firmaet gør mod sine kunder..!!

ej jeg kan måske bare ikke forstå hvorfor man skal gå SÅ meget amok over en lille hyggelig service, så hårdt er det sgu heller ikke at forklare sit barn at det ikke liiiige skal have milkshake til sine nuggets...

Jeg synes ikke jeg gik amok, jeg er dog meget utilfreds med at de kommer med sådan noget midt i maden ... - Og jamen jeg kan sagtens se størstedelen ikke er enig med mig og det er også i orden med mig

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

qp skriver:

Årh jeg skal ikke brokke mig... det er lige så skide irriterende som det også er smadder hyggeligt og sjovt - det er så vildt, at se hvor selvstændige de pludselig er blevet, hvor meget de kan, hvor langt tilbage de husker når man fortæller om eks. hvem man har besøgt i julen og hvor meget de forstår .... Årh 

Ja hver alder sin charme  Runa har nu lært at rejse sig op med det resultat at hun "står op" tusind gange når hun er puttet...skide irriterende, men også mega kært på samme tid

Anmeld

14. april 2011

qp

dorthemus skriver:

Ja hver alder sin charme  Runa har nu lært at rejse sig op med det resultat at hun "står op" tusind gange når hun er puttet...skide irriterende, men også mega kært på samme tid

Hehe hvor cute Jeg synes også min søn er vildt nuttet når han er SUR på mig.... hehe... Og når jeg smiler/ griner siger han "neeeej moaar, Marcus suuuur" og kigger ondt på mig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.