Mc Donnalds service eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Isabella_mor

qp skriver:

Jeg synes ikke jeg gik amok, jeg er dog meget utilfreds med at de kommer med sådan noget midt i maden ... - Og jamen jeg kan sagtens se størstedelen ikke er enig med mig og det er også i orden med mig

nu gik jeg også nare ud fra at tonen ikke var særlig rar ifølge de mange SURE smileyer du havde placeret i dit indlæg.. fred være med det. jeg var der jo ikke...

men stadig... lidt eller meget amok.. så kan jeg ikke se det trælse i det. jeg ville sgu blive glad og så kunne min unge drikke den til maden eller efter eller hvad det er, mc.d er sgu ikke engang et måltid alligevel, man slår en bøvs ½ time senere og så er man sulten igen... det er sådan en ting man gør engang imellem. ligesom at tage i legeland eller give sit barn fredagsslik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

dorthemus

qp skriver:

Hehe hvor cute Jeg synes også min søn er vildt nuttet når han er SUR på mig.... hehe... Og når jeg smiler/ griner siger han "neeeej moaar, Marcus suuuur" og kigger ondt på mig....

Jamen det er jo frygteligt! KOmmer selv til at grine højt eller fnise upassende når Runa får et flip...OG det selvom jeg bestemt mener at man skal anerkende sine børns følelser

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

nu gik jeg også nare ud fra at tonen ikke var særlig rar ifølge de mange SURE smileyer du havde placeret i dit indlæg.. fred være med det. jeg var der jo ikke...

men stadig... lidt eller meget amok.. så kan jeg ikke se det trælse i det. jeg ville sgu blive glad og så kunne min unge drikke den til maden eller efter eller hvad det er, mc.d er sgu ikke engang et måltid alligevel, man slår en bøvs ½ time senere og så er man sulten igen... det er sådan en ting man gør engang imellem. ligesom at tage i legeland eller give sit barn fredagsslik..

Ja og så er det ikke engang løgn...HADER MacD og kom der aldrig før jeg blev gravid og nu kan jeg stadig ikke slippe den dårlige vane

Anmeld

14. april 2011

qp

isabellamor skriver:

Jeg ved rigtig godt, at jeg måske bare burde tage let på det men jeg var røv træt af de skulle komme med det efter jeg lige havde brugt penge på deres mad.... Og som jeg tidligere har skrevet, så blev det til lidt a'la "Kold burger eller Milkshake" VS "Varm burger eller Chokoladesause" .... Og det er dér jeg blir irriteret. Hvorfor faen kunne de ikke bare sætte bakken oppe ved kassen hvor det ikke bliver tvunget ned over hovedet på kunderne? ... hmmm  nå men ellers har jeg det fint!

Anmeld

14. april 2011

qp

dorthemus skriver:

Jamen det er jo frygteligt! KOmmer selv til at grine højt eller fnise upassende når Runa får et flip...OG det selvom jeg bestemt mener at man skal anerkende sine børns følelser

Anmeld

14. april 2011

Isabella_mor

dorthemus skriver:

Ja og så er det ikke engang løgn...HADER MacD og kom der aldrig før jeg blev gravid og nu kan jeg stadig ikke slippe den dårlige vane

vi fik det tit som børn.. nu gider jeg ikke rigtig den slags mad længere.....

dog kan jeg godt æde det når jeg er fuld eller har tømmermænd eller sådan noget...

jeg er personligt mere til sunset...

dog vil jeg sige at en mc flurry is med pommesfrites fra mc,d smager SÅ godt sammen..!!! underlig sammensætning i know. men nam nam nam...

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

isabellamor skriver:

vi fik det tit som børn.. nu gider jeg ikke rigtig den slags mad længere.....

dog kan jeg godt æde det når jeg er fuld eller har tømmermænd eller sådan noget...

jeg er personligt mere til sunset...

dog vil jeg sige at en mc flurry is med pommesfrites fra mc,d smager SÅ godt sammen..!!! underlig sammensætning i know. men nam nam nam...

Hver sin lyst

Anmeld

14. april 2011

Isabella_mor

qp skriver:

Jeg ved rigtig godt, at jeg måske bare burde tage let på det men jeg var røv træt af de skulle komme med det efter jeg lige havde brugt penge på deres mad.... Og som jeg tidligere har skrevet, så blev det til lidt a'la "Kold burger eller Milkshake" VS "Varm burger eller Chokoladesause" .... Og det er dér jeg blir irriteret. Hvorfor faen kunne de ikke bare sætte bakken oppe ved kassen hvor det ikke bliver tvunget ned over hovedet på kunderne? ... hmmm  nå men ellers har jeg det fint!

;P man har også bare nogle dage hvor man er træt af alt og alle..

det er da godt at høre.

Anmeld

14. april 2011

qp

isabellamor skriver:

;P man har også bare nogle dage hvor man er træt af alt og alle..

det er da godt at høre.

Ja og ISÆR røvhuller fra MC D .... 

Anmeld

14. april 2011

Tkcuf

Nu er vi allerhøjest på mac d 1 gang hver tredje måned så det ville ikke gøre mig noget om de gav mit barn en choko drik.

Jeg ville bare synes det var god stil Gratis ting  Og jeg synes egentlig ikke du kan tillade dig at brokke dig, hvis du vil lære dit barn om sunde madvaner, så lad være at ta et sted hen hvor princippet er usund mad, meget af det- og ofte gratis fordi det skal 'markedsføres'   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.