Misfarvede trusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Marisen81

STN skriver:

Ja, det har du da ret i...... missen skal jo have lidt luft... haha..

Nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

FrkDitte

Eeeendelig nogen der skriver om dette!! Jeg har oplevet det samme...og tog endda et par trusser(nyvaskede) med og viste min gynækolog.. og hun sagde det var ph-værdien der gjorde det..

Min ph-værdi har tilsynedeladende ændret sig for det sker ikke mere..

men dengang døjede jeg osse med meget udflåd og fik forskellige behandlinger + prøvede forskellige p-piller.. men det forsvandt altså helt af sig selv igen...

Men ja..det ser sgu ufedt ud med den afblegede plet i trusserne!

D.

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

FrkDitte skriver:

Eeeendelig nogen der skriver om dette!! Jeg har oplevet det samme...og tog endda et par trusser(nyvaskede) med og viste min gynækolog.. og hun sagde det var ph-værdien der gjorde det..

Min ph-værdi har tilsynedeladende ændret sig for det sker ikke mere..

men dengang døjede jeg osse med meget udflåd og fik forskellige behandlinger + prøvede forskellige p-piller.. men det forsvandt altså helt af sig selv igen...

Men ja..det ser sgu ufedt ud med den afblegede plet i trusserne!

D.

Hehe.... ja, det er jo nok sådan noget! Håber da også at mit ændre sig... hehe.. det er bare lidt små-pinligt, da jeg lige har lånt et par trusser af min bedste veninde, da jeg var hjemme hos hende, og så har jeg dem på og misfarver dem fuldstændig!! Haha.. må købe hende et par nye, hvis det er helt slemt... haha...

Anmeld

14. april 2011

anjamichell@gmail.com

Marisen81 skriver:

Det er absolut ikke sundt at bruge trusseindlæg hver dag, risikoen for bla. skedesvamp bliver betydeligt større ved brug af trusseindlæg.

Trusseindlæg med parfume...? Ej, jeg bliver næsten forarget, ikke kun af ovennævnte årsag, men altså - parfume downthere?! Vasker man sig dagligt bør det jo ikke være et problem med lugt - og hvis det er bør man gå til læge, for så er der noget galt

Ja bli' du bare forarget... Men d er ikk parafume som skader dit underliv... så var de slet ikk blevet godkendt!!

Og nej... jeg lider ikk af dårlig lugt.. men det er stadig bedre for underlivet at have trusseindlæg på som man skifter 5-6 gange om dagen fremfor våde ulækre og snaskede trusser...

men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

14. april 2011

Marisen81

Anjamichell skriver:

Ja bli' du bare forarget... Men d er ikk parafume som skader dit underliv... så var de slet ikk blevet godkendt!!

Og nej... jeg lider ikk af dårlig lugt.. men det er stadig bedre for underlivet at have trusseindlæg på som man skifter 5-6 gange om dagen fremfor våde ulækre og snaskede trusser...

men sådan er vi jo så forskellige

Nu var mit indlæg ikke myntet på dig som sådan, men det virker som om du tog det lidt personligt.

Brug du gerne alle de trusseindlæg du vil. JEG bruger ikke trusseindlæg fordi JEG ikke mener at det er sundt. Måske skifter jeg mening når behovet opstår (har hørt at man skulle få langt mere udflåd når man har født, men det har jeg tilgode)

Ang. parfumen - kald mig hippie eller naturel-woman, men jeg mener at kropslugte er en del af mig/os som kvinder. Ikke at alle skal kunne lugte "den", da det jo som sådan en privat ting mellem min kæreste og jeg. Og jeg tror dælme han ville studse lidt hvis den pludselig duftede af en blomstereng eller Chanel no 5.

Det er min mening, og det er ikke et angreb på nogen personligt

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

Marisen81 skriver:

Nu var mit indlæg ikke myntet på dig som sådan, men det virker som om du tog det lidt personligt.

Brug du gerne alle de trusseindlæg du vil. JEG bruger ikke trusseindlæg fordi JEG ikke mener at det er sundt. Måske skifter jeg mening når behovet opstår (har hørt at man skulle få langt mere udflåd når man har født, men det har jeg tilgode)

Ang. parfumen - kald mig hippie eller naturel-woman, men jeg mener at kropslugte er en del af mig/os som kvinder. Ikke at alle skal kunne lugte "den", da det jo som sådan en privat ting mellem min kæreste og jeg. Og jeg tror dælme han ville studse lidt hvis den pludselig duftede af en blomstereng eller Chanel no 5.

Det er min mening, og det er ikke et angreb på nogen personligt

Uha.. Jeg tror da min mand vil blive møg hammerende vild hvis han fik duften af min parfume down there ..
.. Han er vild med mine parfumer i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.