Misfarvede trusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Troldemommi

Jeg har også dette problem så dejligt at høre jeg ikke er alene :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sitrani

Vicki G skriver:

ja også her, men de er ligeså gode som de dyre

Ja, nemlig.... de sidder godt, og holder egentlig længe, og de trusser man kan købe i undertøjsforretninger koster jo jeg ved ikke hvad.... man kan jo nærmest få 6 par trusser frea h&m for en trusses pris i fx tryde andrés...

Anmeld

13. april 2011

mortilflere

jeg kan oxo komme ud for det , men ok jeg er jo oxo en sur skede LOL

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

mortilflere skriver:

jeg kan oxo komme ud for det , men ok jeg er jo oxo en sur skede LOL

hahahaha

Anmeld

13. april 2011

Ryberg

STN skriver:

Hej piger...

lige et lidt underligt spørgsmål....

Det her er ikke kun noget der har foregået imens jeg har været gravid, men har haft det sådan i mange år..

Det er måske en anelse ulækkert, så hvis du er sart, så læs ikke videre!

Mit udflåd misfarver mine sorte trusser!!! Jeg må have noget meget basisk udflåd, siden det kan fjerne al farve fra mine trusser der hvor udflådet rammer... synes det er irriterende, for det ser ikke særlig godt ud, selvom mine trusser er helt renvaskede...

er der nogen der oplever det samme??

Jeg tror det er meget mere normalt end man lige går og tror, for kender "en del" piger som har netop det her problem inkl. mig selv

Jeg har altid været så flov når manden hængte vasketøj op eller hvis jeg smed trusserne om aftenen, så gemte jeg dem... indtil han en dag sagde "jeg ved godt det ikke er snavs, det er misfarvning og jeg er ligeglad" .... der tænkte jeg bare, okey hvor ved du lige det fra?! ...

Aner ikke hvad man kan gøre ved det.... men jeg tror også det handler om stoffet!!

H&M trusser og change undertøj bliver misfarvet.. men Bilkas graviditetstrusser bliver IKKE misfarvet... lidt mærkeligt?!

Så tænker det har noget med stoffet at gøre?

Anmeld

13. april 2011

merle2010

det har jeg osse oplevet.. det var kun da jeg var gravid det skete, men det er godt nok sindsygt, at det kan fjerne farven.. det er ligesom at det afbleger trusserne sindsygt

Anmeld

13. april 2011

Maja88

jeg oplever det samme

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

KittyGirl skriver:

Jeg tror det er meget mere normalt end man lige går og tror, for kender "en del" piger som har netop det her problem inkl. mig selv

Jeg har altid været så flov når manden hængte vasketøj op eller hvis jeg smed trusserne om aftenen, så gemte jeg dem... indtil han en dag sagde "jeg ved godt det ikke er snavs, det er misfarvning og jeg er ligeglad" .... der tænkte jeg bare, okey hvor ved du lige det fra?! ...

Aner ikke hvad man kan gøre ved det.... men jeg tror også det handler om stoffet!!

H&M trusser og change undertøj bliver misfarvet.. men Bilkas graviditetstrusser bliver IKKE misfarvet... lidt mærkeligt?!

Hmmm.. det kan du da have ret i.... kvaliteten af stoffet og farven kan vel sagtens spille ind....

Anmeld

13. april 2011

Diana...

KittyGirl skriver:

Og det er så lige de 2 stede jeg køber trusser og alle mine trusser er misfarvet hmm det kunne være man skulle prøve et andet mærke. 

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

merle2010 skriver:

det har jeg osse oplevet.. det var kun da jeg var gravid det skete, men det er godt nok sindsygt, at det kan fjerne farven.. det er ligesom at det afbleger trusserne sindsygt

Ja, det er ret vildt faktisk..... edermanme nogle stærke sager... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.