Misfarvede trusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

katrine7

Du er bestemt ikke den eneste  har selv siddet og tænkt PRÆCIS det samme idag. Mine gør det også, men ved heller ikke hvorfor. Tror måske også det har noget med ens cyklus at gøre?

For synes ikke det er alle mine sorte det er i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sitrani

katrine7 skriver:

Du er bestemt ikke den eneste  har selv siddet og tænkt PRÆCIS det samme idag. Mine gør det også, men ved heller ikke hvorfor. Tror måske også det har noget med ens cyklus at gøre?

For synes ikke det er alle mine sorte det er i..

Ja, det kan der være noget om.... altså skedens PH-værdi.... det er i hvert fald nogle stærke basiske væsker der nogen gange opholder sig i trussen, tror jeg... haha

Anmeld

13. april 2011

merle2010

STN skriver:

Ja, det er ret vildt faktisk..... edermanme nogle stærke sager... haha

ja og det slikker mændene i sig puha, det må godt nok smage mærkeligt når det er så stærkt.. min mand ved osse godt at mine trusser er afbleget, men det er da lidt pinligt alligevel

Anmeld

13. april 2011

katrine7

STN skriver:

Ja, det kan der være noget om.... altså skedens PH-værdi.... det er i hvert fald nogle stærke basiske væsker der nogen gange opholder sig i trussen, tror jeg... haha

Haha ja, det tror jeg også det er.. Men jeg har bare altid ladet som ingenting.

Altså mine bliver rødlige, så troede først det måske ku være blod. Men det er også i trusser jeg ikke har blødt i. Men mørke trusser (f.eks også blå, grønne osv) gør det også

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

merle2010 skriver:

ja og det slikker mændene i sig puha, det må godt nok smage mærkeligt når det er så stærkt.. min mand ved osse godt at mine trusser er afbleget, men det er da lidt pinligt alligevel

hahaha... eeeewww... ja, godt det ikke er mig, sir jeg bare... haha..

Ja, det ser ikke for godt ud, når man sådan lige får øje på det, men tror ikke rigtig det kan undgås, medmindre man bruger trusseindlæg...

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

katrine7 skriver:

Haha ja, det tror jeg også det er.. Men jeg har bare altid ladet som ingenting.

Altså mine bliver rødlige, så troede først det måske ku være blod. Men det er også i trusser jeg ikke har blødt i. Men mørke trusser (f.eks også blå, grønne osv) gør det også

Jeg er nu egentlig også ligeglad, men skrev også kun indlægget for at høre hvordan andre gjorde...

Ja, det er ikke kun sorte trusser.... de eneste der ikke blir misfarvede er hvide....

Anmeld

13. april 2011

anmaj

aner ikke hvad det kan være, men måske du skulle bruge trusseindlæg. det har jeg gjort siden det blev nødvendigt. jeg er glad for det for du føler dig altså godt tilpas ved tanken om at dine trusser ikke bliver totalt klamme...

men kun et råd. 

Anmeld

13. april 2011

merle2010

STN skriver:

hahaha... eeeewww... ja, godt det ikke er mig, sir jeg bare... haha..

Ja, det ser ikke for godt ud, når man sådan lige får øje på det, men tror ikke rigtig det kan undgås, medmindre man bruger trusseindlæg...

nej det tror jeg heller ikke desværre.. men jeg gider altså ikke gå med trusseindlæg så hellere købe nye trusser oftere

Anmeld

13. april 2011

anjamichell@gmail.com

Søde Tøsser!!

Jeg bruger hver dag trusseindlæg fra alldays... den lilla pakke... De er super tynde , absorberende og behagelige små at have på... man kan også få dem til g streng..

Jeg kunne slet ikk undvære dem.. Når man har udflåd er det langt mere lækkert at kunne skifte indlæg ved hvert toiletbesøg fremfor at gå med snask i trusserne hele dagen.... øøøøøøøøøøøøøøøøøv!!

Prøøøøøøøv det piger... det virker...  

Og man kan i øvrigt også få dem med duft

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Anjamichell skriver:

Søde Tøsser!!

Jeg bruger hver dag trusseindlæg fra alldays... den lilla pakke... De er super tynde , absorberende og behagelige små at have på... man kan også få dem til g streng..

Jeg kunne slet ikk undvære dem.. Når man har udflåd er det langt mere lækkert at kunne skifte indlæg ved hvert toiletbesøg fremfor at gå med snask i trusserne hele dagen.... øøøøøøøøøøøøøøøøøv!!

Prøøøøøøøv det piger... det virker...  

Og man kan i øvrigt også få dem med duft

Haha... fedt...

Du har ret, det virker... men hader bare trusseindlæg... min kæreste skal bare ikke have hånden derned, hvis jeg har et indlæg i... det synes jeg er vildt usexet... haha... men ja, det er nok den eneste løsning, hvis man vil undgå afblegningen af trusserne.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.