Misfarvede trusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Isabeau

STN skriver:

Hej piger...

lige et lidt underligt spørgsmål....

Det her er ikke kun noget der har foregået imens jeg har været gravid, men har haft det sådan i mange år..

Det er måske en anelse ulækkert, så hvis du er sart, så læs ikke videre!

Mit udflåd misfarver mine sorte trusser!!! Jeg må have noget meget basisk udflåd, siden det kan fjerne al farve fra mine trusser der hvor udflådet rammer... synes det er irriterende, for det ser ikke særlig godt ud, selvom mine trusser er helt renvaskede...

er der nogen der oplever det samme??

Du er ikke den eneste - det gør mit også og ANER ikke hvorfor? måske noget med ph-værdien?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

anjamichell@gmail.com

STN skriver:

Haha... fedt...

Du har ret, det virker... men hader bare trusseindlæg... min kæreste skal bare ikke have hånden derned, hvis jeg har et indlæg i... det synes jeg er vildt usexet... haha... men ja, det er nok den eneste løsning, hvis man vil undgå afblegningen af trusserne.. hehe..

Ork det vender du dig til!! Hvis du vidste hvor hurtigt og nemt jeg liiige kan lave trylletrixet med at hive det af (med lukkede bukser) vel at mærke.... puuuffff!! Og væk var det hurtigere end man kunne nå at sige hvor?!!

Pakket sammen til en lille bitte rulle jeg lige har sust afsted uden nogen mand nogensinde har bemærket det

At "flabberne" så sidder lidt skævt bagefter er en heeeeelt anden sag... men det skulle den tiltænkte mand nok kunne rette op på ville jeg mene  Hahahha

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Anjamichell skriver:

Ork det vender du dig til!! Hvis du vidste hvor hurtigt og nemt jeg liiige kan lave trylletrixet med at hive det af (med lukkede bukser) vel at mærke.... puuuffff!! Og væk var det hurtigere end man kunne nå at sige hvor?!!

Pakket sammen til en lille bitte rulle jeg lige har sust afsted uden nogen mand nogensinde har bemærket det

At "flabberne" så sidder lidt skævt bagefter er en heeeeelt anden sag... men det skulle den tiltænkte mand nok kunne rette op på ville jeg mene  Hahahha

HAHAHHA... jamen, det kan vel sagtens lade sig gøre.... hahaha... elsker den måde du skriver på, kan lige høre hvordan det ville lyde, hvis ikke det var på skrift....

Anmeld

13. april 2011

Marisen81

Anjamichell skriver:

Søde Tøsser!!

Jeg bruger hver dag trusseindlæg fra alldays... den lilla pakke... De er super tynde , absorberende og behagelige små at have på... man kan også få dem til g streng..

Jeg kunne slet ikk undvære dem.. Når man har udflåd er det langt mere lækkert at kunne skifte indlæg ved hvert toiletbesøg fremfor at gå med snask i trusserne hele dagen.... øøøøøøøøøøøøøøøøøv!!

Prøøøøøøøv det piger... det virker...  

Og man kan i øvrigt også få dem med duft

Det er absolut ikke sundt at bruge trusseindlæg hver dag, risikoen for bla. skedesvamp bliver betydeligt større ved brug af trusseindlæg.

Trusseindlæg med parfume...? Ej, jeg bliver næsten forarget, ikke kun af ovennævnte årsag, men altså - parfume downthere?! Vasker man sig dagligt bør det jo ikke være et problem med lugt - og hvis det er bør man gå til læge, for så er der noget galt

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Marisen81 skriver:

Det er absolut ikke sundt at bruge trusseindlæg hver dag, risikoen for bla. skedesvamp bliver betydeligt større ved brug af trusseindlæg.

Trusseindlæg med parfume...? Ej, jeg bliver næsten forarget, ikke kun af ovennævnte årsag, men altså - parfume downthere?! Vasker man sig dagligt bør det jo ikke være et problem med lugt - og hvis det er bør man gå til læge, for så er der noget galt

Ja, det har du da ret i...... missen skal jo have lidt luft... haha..

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

Ej hvor "sjovt".. oplevede præcis det samme!!! Har egentlig ikke tænkt videre over det end nu du skriver det her.. troede bare det var mig..

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Den lykkelige skriver:

Ej hvor "sjovt".. oplevede præcis det samme!!! Har egentlig ikke tænkt videre over det end nu du skriver det her.. troede bare det var mig..

Haha... ja der kan man bare se.... vi blir klogere hver dag  Jeg har nemlig heller ikke sådan direkte tænkt længere tid over det, men synes bare det var underligt, så skulle da lige høre..

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

STN skriver:

Haha... ja der kan man bare se.... vi blir klogere hver dag  Jeg har nemlig heller ikke sådan direkte tænkt længere tid over det, men synes bare det var underligt, så skulle da lige høre..

Ja det faktisk rart lige at læse med her at flere oplever det  For nu er det 6 uger siden jeg fødte og havde da fuldstændig glemt det.. men jeg smed 4 par trusser du af samme grund.. også mørke lilla sker det med.. Men jeg skænkede det ikke en tanke der.. Men aner da ikke hvorfor  Det faktisk meget mærkeligt..

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Den lykkelige skriver:

Ja det faktisk rart lige at læse med her at flere oplever det  For nu er det 6 uger siden jeg fødte og havde da fuldstændig glemt det.. men jeg smed 4 par trusser du af samme grund.. også mørke lilla sker det med.. Men jeg skænkede det ikke en tanke der.. Men aner da ikke hvorfor  Det faktisk meget mærkeligt..

Ja... det er weird...

tror der er ret stor enighed om, at det må være ph-værdien i skeden der gør det! Altså "surheden" i skeden, som simpelthen er så stærk, at den kan afblege sort stof....

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

STN skriver:

Ja... det er weird...

tror der er ret stor enighed om, at det må være ph-værdien i skeden der gør det! Altså "surheden" i skeden, som simpelthen er så stærk, at den kan afblege sort stof....

Ja det vildt.. må være sådan noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.