Misfarvede trusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.830 visninger
45 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Sitrani

Hej piger...

lige et lidt underligt spørgsmål....

Det her er ikke kun noget der har foregået imens jeg har været gravid, men har haft det sådan i mange år..

Det er måske en anelse ulækkert, så hvis du er sart, så læs ikke videre!

Mit udflåd misfarver mine sorte trusser!!! Jeg må have noget meget basisk udflåd, siden det kan fjerne al farve fra mine trusser der hvor udflådet rammer... synes det er irriterende, for det ser ikke særlig godt ud, selvom mine trusser er helt renvaskede...

er der nogen der oplever det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
STN skriver:

Hej piger...

Det her er ikke kun noget der har foregået imens jeg har været gravid, men har haft det sådan i mange år..

Mit udflåd misfarver mine sorte trusser!!! Jeg må have noget meget basisk udflåd, siden det kan fjerne al farve fra mine trusser der hvor udflådet rammer... synes det er irriterende, for det ser ikke særlig godt ud, selvom mine trusser er helt renvaskede...

Det har jeg også oplevet. Kan ikke fortælle dig hvorfor.?

Anmeld

13. april 2011

kiwilouise

STN skriver:

Hej piger...

det sker også hos mig, men hvorfor ved jeg ikke  er lige med på en kigger for det kunne da være dejligt at finde en løsning

Anmeld

13. april 2011

twinny

STN skriver:

Hej piger...

jaah det har jeg.. og det sker ulækkert ud selvom de er rene... jeg bruger kun billige sorte trusser fra h og m og smider dem ud...

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Godt at høre, at der er andre tøser, der oplever det samme....

Anmeld

13. april 2011

Vicki G

en løsning vil være at bruge trusse indlæg det meste af tiden det er jeg begyndt med!

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Vicki G skriver:

en løsning vil være at bruge trusse indlæg det meste af tiden det er jeg begyndt med!

Ja, det har jeg også gjort lidt, men synes det er irriterende at rende rundt med, når man ikke har menses.... så vil jeg helst være helt fri for at skulle have indlæg i, også hvis kæresten lægger op til én, og man så liiige skal ud og tage trusseindlægget ud inden.. haha... det er lidt ucharmerende, men ja, det er nok den eneste løsning...

Anmeld

13. april 2011

Vicki G

STN skriver:

Ja, det har jeg også gjort lidt, men synes det er irriterende at rende rundt med, når man ikke har menses.... så vil jeg helst være helt fri for at skulle have indlæg i, også hvis kæresten lægger op til én, og man så liiige skal ud og tage trusseindlægget ud inden.. haha... det er lidt ucharmerende, men ja, det er nok den eneste løsning...

irriterende og dyrt i længden desværre ved det er træls, men hellere det end misfarvede trusser, det er jo hellere ikke charmerende

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Vicki G skriver:

irriterende og dyrt i længden desværre ved det er træls, men hellere det end misfarvede trusser, det er jo hellere ikke charmerende

Ja, det er jo det

Godt mine trusser er de lidt billigere fra h&m, så kan jeg købe nye lidt oftere... hehe...

Anmeld

13. april 2011

Vicki G

STN skriver:

ja også her, men de er ligeså gode som de dyre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.