iiih hvor kan jeg blive vred inde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Melbek

SSL skriver:

Ellers er det måske fordi at man synes at facebook er noget et super hyggeligt netværk, og man synes det er fantastisk at dele nogle ting med sine veninder/familiemedlemmer der kigger med.. Nu behøver det jo ikke at være opmærksomhed!!!

Jeg er selv såå træt at folk der brokker sig over andres statusopdateringer, og folk der brokker sig får altså samme besked fra mig, ude i højre hjørne af folk opdatering, der kan du sætte musen henover navnet, så kommer der et kryds i højre hjørne af navnet og så kan du blogge personer fra din forside, så I stadig er venner men du kan ikke se opdateringen

Jeg synes det er hyggeligt at 'følge' med i min veninders/families opdateringer, om så det omhandler deres barn, dyr, bil eller hvad - for mange mennesker er det hyggeligt og en måde at følge hinanden, bare lidt ¨

Og det er ikke for at lyde spor arrogant, bitchie eller andet (selvom det sagtens kan lyde sådan), men er såå træt af folk der brokker sig over andres keeeedelige opdateriner når man bare lige kan slette dem fra forsiden SYnes bare selv facebook er et vidundermiddel og dé piger jeg f.eks har mødt herinde følger jeg bare rigtig meget via facebook OG opdateriner :-) Det er bare dét jeg vil sige Og ikke for at lyde sur

Nu er jeg lidt i tvivl om, om du mener jeg brokker mig eller ej??

Jeg synes bestemt også det er et hyggeligt sted.. Bruger selv meget tid der inde. Men mener nu stadig, at nogle statusopdateringer er for at få opmærksomhed.. Jeg synes ikke det er videre spændende at folk har været nede og handle, men synes det er hyggeligt, hvis de fandt et fantastisk tilbud de bare må dele..

Men som vi begge er enige om, man kan pænt ignorerer statusopdateringer på folk man ikke gider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Aves.

Jeg synes, at man skal have lov til at brokke sig, hvis det er den følelse man sidder med, hvorfor skal man sidde og smile fordi andre ikke kan bære at man brokker sig? 

Jeg synes da, at graviditeten med Lærke var vildt hårdt, men det er da ikke ensbetydende med, at jeg ikke var lykkelig over min lille spire. 

Hvis mine venner har brug for at brokke sig, så skal de sg* gøre det, for det er den følelse de går med. De skal ikke smile og se glad ud, fordi jeg ikke magter deres brok.

Præcis... og så må jeg indrømme at jeg langt mere ser det som et tegn på egocentreret adfærd og tankegang at man ikke kan rumme andre og hvad de føler....men det er måske bare mig...den der "sig selv nærmest og når jeg kan sådan her så bør alle kunne"....men hvad, jeg er jo bare en gammel kone, hvad ved jeg..

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

Eva. skriver:

Præcis... og så må jeg indrømme at jeg langt mere ser det som et tegn på egocentreret adfærd og tankegang at man ikke kan rumme andre og hvad de føler....men det er måske bare mig...sig selv nærmest og når jeg kan sådan her så bør alle kunne....men hvad, jeg er jo bare en gammel kone, hvad ved jeg..

En skøn gammel kone... 

Anmeld

12. april 2011

skønneunger

jeg syntes det er ok at kvinder brokker sig, det skal de da have lov til at nogen så gør det mere end andre, ja det er jo som det er, måske de også har mere ondt?

det er ikke alle der er heldige og have en god graviditet, og det må sku da ikke være sjovt at være så uheldig at man bliver ramt af alle mulige graviditets gener.

jeg selv nød min graviditet, jeg ELSKER at være gravid men jeg havde så heller ikke nogen gener ud over et par ganges opkast i starten, selvfølgelig var det lidt tungt til sidst men så gjorde jeg bare tingene i mit tempo

Anmeld

12. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg skrive anonym da der nogen stykker jeg kender her inde..

jeg har selv en datter og ikke noget med det gør, jeg har nogen i min familie og veninder der gravide og de brokker sig hver dag på facebook og når man snakker med dem over deres gravidtet, og jeg tænke bare danske kvinder bare blevet ego og bare tænke på dem selv og slet ikke det menneske de har inde i deres mave. , jeg har veninde der vælger farve hår to gange under gravidtet nede hos frisøren og brokker sig over hele tiden hun ikke kan det og det under sin gravidtet og gør tingene alligevel, og nu kan passe tøjet og hvad med de andre børn, skal helst have styr på alt med fødsel og efter i uge 19, nyd nu den gravidtet.. m

en hvor er jeg træt og gravide der brokker sig over sin gravidtet allerede i uge 25, jeg kan godt forstå i uge 37 40 at det ved være hårdt og man kan ville se lille pus ude hos en.. men hvorfor kan folk ikke bare lad være med brokke sig under starten af gravidteten? hvorfor skal gravidteten være så lang når de ingen gang færdig? brok brok i min øre ., hvorfor ikke bare nyde de har en stor mave hvor der barn er inde og nyde barnet sparker og nyde den gravidtet.. 

undskyld det kan godt være det mig der helt gal på den, men bliver virkelig vred, .. sorry

jeg siger slet ikke alle gravid der brokker sig, jeg glad for de folk der ikke gør og bare nyder den.. 

Jeg kan love dig for en ting, og det er, at jeg har nydt mine graviditeter uanset hvordan de så ellers er gået.
Men måske lærer man at sætte mere pris på det, når man har mistet nogle stykker, og så det at man generelt har et positivt syn på tingene.
Og så har jeg det også sådan lidt...er der gået mode i at brokke sig??
Ja, vel er det da hårst, både når man render med kvalme og bækkenløsning og senere når barnet bare fylder alt...men Gud hvor har det bare været skønt.
Og så er der lige den ting...at en dag er man bare ikke gravid mere, kroppen har sagt stop og kan ikke mere..og så er det for sent.
Så nyd det mens det varer

Kærligst
Sussie
(Der hjertens gerne ville prøve bare EEN gang til, hvis altså ikke lige kroppen havde sagt stop)

Anmeld

12. april 2011

170811

Anonym skriver:

jeg har selv en datter og ikke noget med det gør, jeg har nogen i min familie og veninder der gravide og de brokker sig hver dag på facebook og når man snakker med dem over deres gravidtet, og jeg tænke bare danske kvinder bare blevet ego og bare tænke på dem selv og slet ikke det menneske de har inde i deres mave. , jeg har veninde der vælger farve hår to gange under gravidtet nede hos frisøren og brokker sig over hele tiden hun ikke kan det og det under sin gravidtet og gør tingene alligevel, og nu kan passe tøjet og hvad med de andre børn, skal helst have styr på alt med fødsel og efter i uge 19, nyd nu den gravidtet.. m

en hvor er jeg træt og gravide der brokker sig over sin gravidtet allerede i uge 25, jeg kan godt forstå i uge 37 40 at det ved være hårdt og man kan ville se lille pus ude hos en.. men hvorfor kan folk ikke bare lad være med brokke sig under starten af gravidteten? hvorfor skal gravidteten være så lang når de ingen gang færdig? brok brok i min øre ., hvorfor ikke bare nyde de har en stor mave hvor der barn er inde og nyde barnet sparker og nyde den gravidtet.. 

undskyld det kan godt være det mig der helt gal på den, men bliver virkelig vred, .. sorry

jeg siger slet ikke alle gravid der brokker sig, jeg glad for de folk der ikke gør og bare nyder den.. 

Hold da op et indlæg. Tænk at man kan føle sig så vred over hvad andre folk tænker og gør (specielt ved sådanne bakateller), måske har DU for meget tid, hvis du vil lade sådanne småting gøre dig SÅ VRED?

Jeg er højst tænkelig en af de personer som gør dig ih så vred. Det er jeg ked af. Men folk er forskellige. Og en graviditet er da ikke altid en dans på roser, og jeg kan ikke se noget problem i de folk der er trætte af graviditeten "allerede" i uge 25. Måske har du haft en piece of cake graviditet, og jeg ville ønske at jeg også havde det. Men nej, desværre. Og jeg nyder min nogen dage, andre dage ønsker jeg bare at det snart blive den 17. august. 

Og at folk brokker sig over hvad de må spise, hvad de må proppe i håret eller ikke må... Tja.. Lad da folk om det. Hvis din veninde gider gå og blive i dårligt humør over hun ikke kan farve hår så lad hende da gøre det. Men er du mon selv et meget bedre menneske når du så bliver vred over din veninde som brokker sig? Tja...

Men at være sygmeldt over halvdelen af ens graviditet, som jeg, og have plukveer så snart man laver noget særligt er bare ikke fedt. Og det bliver aldrig nogensinde fedt. Den fedeste graviditet må da helt klart være den hvor man går til 36. uge uden særlige gener, og så føder man 4 uger efter. Nemt og ligetil. Sådan er de færreste graviditeter nok bare, og vi ved vist alle at hormonerne flyver og man kan have de bedste dage og de dårligste dage, nogen gange uden grund. Også kan en dag hvor håret er grimt slå en helt ud af kurs. Og lad folk om det, lad dem tackle det på deres måde! Men lad være at lad det gå dig så meget på! Eller måske er det her din måde at tackle en dårlig dag?

Undskyld mit sure opstød, men nogengange er folk herinde bare virkelig alt for fordømmende.

Anmeld

12. april 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg er også ego  Brokker mig over ondt i ryg, bækken, halsbrænd, kvalme, osv osv. Synes det er tungt og min krop er træt.

Er i uge 30

Anmeld

12. april 2011

SSL

Melbek skriver:

Nu er jeg lidt i tvivl om, om du mener jeg brokker mig eller ej??

Jeg synes bestemt også det er et hyggeligt sted.. Bruger selv meget tid der inde. Men mener nu stadig, at nogle statusopdateringer er for at få opmærksomhed.. Jeg synes ikke det er videre spændende at folk har været nede og handle, men synes det er hyggeligt, hvis de fandt et fantastisk tilbud de bare må dele..

Men som vi begge er enige om, man kan pænt ignorerer statusopdateringer på folk man ikke gider

Nej, ikke at du brokker dig Men generelt, at folk mener at andre dumper keeedelige opdateringer, så forstår jeg bare ikke at man ikke sletter den der kedelige person der ikke giver mening at læse om Forstår du? hehe.. Det er også bare super svært at forklarer mig..

Anyway, det er også lidt ligegyldigt Det jo egentlig ikke dét tråden omhandler, vi kom ind på et sidespor

Anmeld

12. april 2011

wamse

Eva. skriver:

Præcis... og så må jeg indrømme at jeg langt mere ser det som et tegn på egocentreret adfærd og tankegang at man ikke kan rumme andre og hvad de føler....men det er måske bare mig...den der "sig selv nærmest og når jeg kan sådan her så bør alle kunne"....men hvad, jeg er jo bare en gammel kone, hvad ved jeg..

Jeg er jo endnu "gamlere" end dig, og i morgen er jeg aller "gamlest" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.