Melbek skriver:
Mht. opdateringer på facebook..
Jeg har nogle venner, der mener det er vigtigt at hele vennekredsen (sikker også resten af verdenen, hvis den hørte efter) ved, hvornår de er i kvikley, når de er på den fedeste bytur og opdaterer kl. 2 om natten, mens de danser på dansegulvet, når de har slået tåen...
Det er abs. ikke ting, jeg skriver på fb, men det irriterer mig da ikke, at folk ikke har nok irl, men har brug for at dele det på fb også. Det er et råb om opmærksomhed.. Men er fb ikke et sted, for at få opmærksomhed? Er fb ikke et åbent offentligt sted, hvor man kan lure på andres liv.. Hvor man får et indblik i andres sure underbukser?? ...Hvis du ikke gider lytte til brok, så kan man pænt ignorere folks statusopdateringer...
Ellers er det måske fordi at man synes at facebook er noget et super hyggeligt netværk, og man synes det er fantastisk at dele nogle ting med sine veninder/familiemedlemmer der kigger med.. Nu behøver det jo ikke at være opmærksomhed!!!
Jeg er selv såå træt at folk der brokker sig over andres statusopdateringer, og folk der brokker sig får altså samme besked fra mig, ude i højre hjørne af folk opdatering, der kan du sætte musen henover navnet, så kommer der et kryds i højre hjørne af navnet og så kan du blogge personer fra din forside, så I stadig er venner men du kan ikke se opdateringen 
Jeg synes det er hyggeligt at 'følge' med i min veninders/families opdateringer, om så det omhandler deres barn, dyr, bil eller hvad - for mange mennesker er det hyggeligt og en måde at følge hinanden, bare lidt
¨
Og det er ikke for at lyde spor arrogant, bitchie eller andet (selvom det sagtens kan lyde sådan), men er såå træt af folk der brokker sig over andres keeeedelige opdateriner når man bare lige kan slette dem fra forsiden
SYnes bare selv facebook er et vidundermiddel og dé piger jeg f.eks har mødt herinde følger jeg bare rigtig meget via facebook OG opdateriner :-) Det er bare dét jeg vil sige
Og ikke for at lyde sur