iiih hvor kan jeg blive vred inde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

MorTil4<3

ja så kan jeg så fortælle at de første 3 måneder var med  og så kom der 3 måneder med  åh havde det herligt og glædede mig, men så kom de sidste 3 måneder som foregik sådan  fik bækkenløsning, baby sad skævt så jeg blev losse op til 30 gange i det samme riben om dagen! og ja jeg kunne stort set ik kravle ud af sengen

så det var en lykkedsdag da han endelig besluttede sig for at stikke hovedet ud og sige hej hehe .

det var en utålig fødsel der var tæt på kejser og ja puha men ud kom han med min egen hjælp og jeg elsker dig knægt af hele mit hjerte nu knap 10 måneder gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Melbek

Anonym skriver:

jeg skrive anonym da der nogen stykker jeg kender her inde..

jeg har selv en datter og ikke noget med det gør, jeg har nogen i min familie og veninder der gravide og de brokker sig hver dag på facebook og når man snakker med dem over deres gravidtet, og jeg tænke bare danske kvinder bare blevet ego og bare tænke på dem selv og slet ikke det menneske de har inde i deres mave. , jeg har veninde der vælger farve hår to gange under gravidtet nede hos frisøren og brokker sig over hele tiden hun ikke kan det og det under sin gravidtet og gør tingene alligevel, og nu kan passe tøjet og hvad med de andre børn, skal helst have styr på alt med fødsel og efter i uge 19, nyd nu den gravidtet.. m

en hvor er jeg træt og gravide der brokker sig over sin gravidtet allerede i uge 25, jeg kan godt forstå i uge 37 40 at det ved være hårdt og man kan ville se lille pus ude hos en.. men hvorfor kan folk ikke bare lad være med brokke sig under starten af gravidteten? hvorfor skal gravidteten være så lang når de ingen gang færdig? brok brok i min øre ., hvorfor ikke bare nyde de har en stor mave hvor der barn er inde og nyde barnet sparker og nyde den gravidtet.. 

undskyld det kan godt være det mig der helt gal på den, men bliver virkelig vred, .. sorry

jeg siger slet ikke alle gravid der brokker sig, jeg glad for de folk der ikke gør og bare nyder den.. 

Flk vil altid brokke sig over et eller andet.. Sådan er det bare.. Vi har det bedst med noget at brokke os over....

Når nogen fortæller om, hvor hårdt det er at være gravid, lytter jeg altid og jeg synes oprigtigt, det må være så hårdt med kvalme nonstop, bækkenløsning, smerter og humørsvingninger. Jeg føler mig heldig over min sidste graviditet og denne, da de ikke har været så slemme - smerter har jeg en del af og kvalmen er meget værre denne gang end sidst. Men jeg har valgt at nyde og se de positive ting, istedet for de negative. Sådan er jeg bare..

Lad dem brokke sig i fred, hvis du ikke mener du kan støtte dem...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ja så kan jeg så fortælle at de første 3 måneder var med  og så kom der 3 måneder med  åh havde det herligt og glædede mig, men så kom de sidste 3 måneder som foregik sådan  fik bækkenløsning, baby sad skævt så jeg blev losse op til 30 gange i det samme riben om dagen! og ja jeg kunne stort set ik kravle ud af sengen

så det var en lykkedsdag da han endelig besluttede sig for at stikke hovedet ud og sige hej hehe .

det var en utålig fødsel der var tæt på kejser og ja puha men ud kom han med min egen hjælp og jeg elsker dig knægt af hele mit hjerte nu knap 10 måneder gammel

en dejligt historie . med glædelig ting sæt pris på kvinder som dig, selvom lyder som hård tid nogen gange

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

sorry . det jeg ked af , det nok bare fordi jeg bare er så vred så min vred kommer bare ud på alle mulig ting , men mener mere dem der brokker sig i hovede og røv og alt de ikke må og nyder den gravidtet, og er lidt positiv ved den

Selvom jeg bøvler med opkast og døgnkvalme, prøver jeg også at se positivt på graviditeten, det er svært når man har det så skidt... 

Jeg kan ikke nyde den på samme måde som andre kan.... 

Anmeld

12. april 2011

Melbek

Anonym skriver:

det okay man brokker sig indimellem over jeg ondt der eller sådan , men 24*7 på facebook over alle vejene, i mit hovede lyder det slet ikke som om man nyder gravidteten hvis man brokker sig så meget over den, hvis man slet ikke kan se noget godt med den . sorry

jeg ville ikke skrive det på facebook hele tiden og sige det hele tiden, at jeg havde det dårligt jeg ville skrive og sige nogle gode ting.. jeg syntes det var nemmere kommer igennem min gravidtet med positiv indstilling med at nyde de spark der kom osv, selvom jeg havde bænkebundsløsning

Mht. opdateringer på facebook..

Jeg har nogle venner, der mener det er vigtigt at hele vennekredsen (sikker også resten af verdenen, hvis den hørte efter) ved, hvornår de er i kvikley, når de er på den fedeste bytur og opdaterer kl. 2 om natten, mens de danser på dansegulvet, når de har slået tåen...

Det er abs. ikke ting, jeg skriver på fb, men det irriterer mig da ikke, at folk ikke har nok irl, men har brug for at dele det på fb også. Det er et råb om opmærksomhed.. Men er fb ikke et sted, for at få opmærksomhed? Er fb ikke et åbent offentligt sted, hvor man kan lure på andres liv.. Hvor man får et indblik i andres sure underbukser?? ...Hvis du ikke gider lytte til brok, så kan man pænt ignorere folks statusopdateringer...

Anmeld

12. april 2011

wamse

Jeg synes, at man skal have lov til at brokke sig, hvis det er den følelse man sidder med, hvorfor skal man sidde og smile fordi andre ikke kan bære at man brokker sig? 

Jeg synes da, at graviditeten med Lærke var vildt hårdt, men det er da ikke ensbetydende med, at jeg ikke var lykkelig over min lille spire. 

Hvis mine venner har brug for at brokke sig, så skal de sg* gøre det, for det er den følelse de går med. De skal ikke smile og se glad ud, fordi jeg ikke magter deres brok.

Anmeld

12. april 2011

SSL

Melbek skriver:

Mht. opdateringer på facebook..

Jeg har nogle venner, der mener det er vigtigt at hele vennekredsen (sikker også resten af verdenen, hvis den hørte efter) ved, hvornår de er i kvikley, når de er på den fedeste bytur og opdaterer kl. 2 om natten, mens de danser på dansegulvet, når de har slået tåen...

Det er abs. ikke ting, jeg skriver på fb, men det irriterer mig da ikke, at folk ikke har nok irl, men har brug for at dele det på fb også. Det er et råb om opmærksomhed.. Men er fb ikke et sted, for at få opmærksomhed? Er fb ikke et åbent offentligt sted, hvor man kan lure på andres liv.. Hvor man får et indblik i andres sure underbukser?? ...Hvis du ikke gider lytte til brok, så kan man pænt ignorere folks statusopdateringer...

Ellers er det måske fordi at man synes at facebook er noget et super hyggeligt netværk, og man synes det er fantastisk at dele nogle ting med sine veninder/familiemedlemmer der kigger med.. Nu behøver det jo ikke at være opmærksomhed!!!

Jeg er selv såå træt at folk der brokker sig over andres statusopdateringer, og folk der brokker sig får altså samme besked fra mig, ude i højre hjørne af folk opdatering, der kan du sætte musen henover navnet, så kommer der et kryds i højre hjørne af navnet og så kan du blogge personer fra din forside, så I stadig er venner men du kan ikke se opdateringen

Jeg synes det er hyggeligt at 'følge' med i min veninders/families opdateringer, om så det omhandler deres barn, dyr, bil eller hvad - for mange mennesker er det hyggeligt og en måde at følge hinanden, bare lidt ¨

Og det er ikke for at lyde spor arrogant, bitchie eller andet (selvom det sagtens kan lyde sådan), men er såå træt af folk der brokker sig over andres keeeedelige opdateriner når man bare lige kan slette dem fra forsiden SYnes bare selv facebook er et vidundermiddel og dé piger jeg f.eks har mødt herinde følger jeg bare rigtig meget via facebook OG opdateriner :-) Det er bare dét jeg vil sige Og ikke for at lyde sur

Anmeld

12. april 2011

Faith

twinboys skriver:

eller os andre der gerne ville være nået længere end uge 25 hvor drengene kom til verden...

Jeg nød min graviditet og havde ønsket at være gået over tid end at føde for tidligt...

Majbritt

Enig! Jeg ville dælme osse gerne have oplevet at gå længere end til uge 33.

Anmeld

12. april 2011

Bshizzle

Nu er jeg sikkert en af dem som osse har et stort ego.. eftersom jeg de første 3 mdr havde kvalme.
Samt vil jeg sikkert osse brokke mig senere hen når maven blir større.. og jeg får mere væget at bære på.. ( går med piskelsmæld i forvejen.. så brokker mig så meget jeg vil ).

Men jeg vil ALDRIG kunne dømme andre sige at de var ynkelige at høre på og at de slet ikke følte noget glæde i deres graviditet!!
.. Det ved de bedst selv..!

Jeg kan derimod ikke lade vær med at dømme de folk der ynker over andre på FB og går over på et andet site, og ynker videre over dem...
Sig det da direkte til dem.. Ignorer de personer du mener der ynker for meget på din FB.

Jeg syntes bare det er hyggeligt nogen virkelig gider skrive en opdaterings i deres status.

Mvh en glaaaad gravid

Anmeld

12. april 2011

katrine7

SSL skriver:

Ellers er det måske fordi at man synes at facebook er noget et super hyggeligt netværk, og man synes det er fantastisk at dele nogle ting med sine veninder/familiemedlemmer der kigger med.. Nu behøver det jo ikke at være opmærksomhed!!!

Jeg er selv såå træt at folk der brokker sig over andres statusopdateringer, og folk der brokker sig får altså samme besked fra mig, ude i højre hjørne af folk opdatering, der kan du sætte musen henover navnet, så kommer der et kryds i højre hjørne af navnet og så kan du blogge personer fra din forside, så I stadig er venner men du kan ikke se opdateringen

Jeg synes det er hyggeligt at 'følge' med i min veninders/families opdateringer, om så det omhandler deres barn, dyr, bil eller hvad - for mange mennesker er det hyggeligt og en måde at følge hinanden, bare lidt ¨

Og det er ikke for at lyde spor arrogant, bitchie eller andet (selvom det sagtens kan lyde sådan), men er såå træt af folk der brokker sig over andres keeeedelige opdateriner når man bare lige kan slette dem fra forsiden SYnes bare selv facebook er et vidundermiddel og dé piger jeg f.eks har mødt herinde følger jeg bare rigtig meget via facebook OG opdateriner :-) Det er bare dét jeg vil sige Og ikke for at lyde sur

Lige mine ord - kan man slet ikke holde dem ud, må man jo slette dem igen, eller gøre som dig og blokere for deres status'er. Dem jeg finder mindre vigtige, scroller jeg bare let og elegant hen over.

Der skal vel være plads til både sure miner og glade ansigter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.