Anonym skriver:
kan godt se det mig der lige sige nogen ord uden de er rigtigt . for giver dig ret i det ikke kun er danske kvinde, undskyld det tager jeg mig til mig igen ..
ja, lige det med ryger, make-up osv, åh hvad med tænke på sit barn , jeg siger ikke man skal stoppe alt og bare sidder på sin røv i 40 uger fordi man ikke må lave noget under sin gravidtet, men man må godt tænke sig om når man vælger og få et barn .. meget undskyld for min holdning kan virkelig bare blive vred over brok hver dag hele tiden
Jeg tænkte nok at det ikke var skrevet bevidst som om det kun var
) Men ja, jeg kan sagtens følge dig! Og jeg kan godt forstå dine tanker hvis du selv har haft dejlige og lette graviditeter.. Men alle er bare slet ikke lige heldige
Og dét tror jeg er vigtigt at have lidt sympati for.. Eller som der skrives længere oppe, at gå længere tid end 25uger kun og føde så meget for tidligt, MEN hver kvinde har hver sin situation, om det er godt eller dårligt..
Jeg kan heller ikke tillade mig at blive sur over at der er kvinder der har fået 2 frivillige aborter fordi JEG er barnløs.. Selvom jeg har lyst til at råbe dem ind i hovedet hvor velsignede de er at blive gravide, men det gør ikke mig gravid
Og sådan er livet så 'uretfærdigt' hele vejen rundt!
Folk der har født sååå for tidligt hader nærmest (sat på spidsen) kvinder der brokker sig, fordi de skal bare være glade for at gå tiden ud! Men kvinderne der går tiden ud, lider bare stadig under graviditet med kvalme, opkast, bækkenløsning osv osv
SÅdan er det hele faktisk bare så unfair egentlig 
Men du kan tro at jeg kan følge dig i dét du siger 
Anmeld