KaMa skriver:
Hun har lave tråden fordi, at en anden har opfordret hende til at vise dem frem i en anden tråd.
Hun har uden tvivl hørt en masse meninger om dem. Det er jo nogle katte, der deler vandene..
Men hvis nu der var en, der vist sit barn frem, som var vildt grimt, skeløjet eller andet. Så tror jeg, at vi bare have holdt vores mund, hvis vi ikke havde noget godt at sige.
Ts er en voksen kvinde ik?! Og som du siger, har hun nok hørt folks meninger før.. Tror da helt sikkert man kan tåle at høre det, når man anskaffer sig, et så specielt dyr.. Fordi man siger den er grim er det jo ik ens betydende med man synes den ikke burde eksistere eller noget vel

synes det plejer lidt at være sådan herinde, at skriver du noget, må du sgu også imod alt det negative der kommer.. Sådan er det vel så for alle ik? Jeg skrev selv, jeg ville blive bange, hvis sådan en kat kom hen til mig (er så også lidt bange for katte i forvejen), men det burde da ik gøre ts, mindre glad eller stolte over sine katte.. Jeg selv havde øgler engang og var da bestemt heller ik alle der tog lige godt imod dem, men var da deres problem, for det var MINE højt elskede dyr! Så ku folk da sige hvad de ville
Anmeld