Mine Sphynx katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

BinaMor

KaMa skriver:

Hun har lave tråden fordi, at en anden har opfordret hende til at vise dem frem i en anden tråd.

Hun har uden tvivl hørt en masse meninger om dem. Det er jo nogle katte, der deler vandene..

Men hvis nu der var en, der vist sit barn frem, som var vildt grimt, skeløjet eller andet. Så tror jeg, at vi bare have holdt vores mund, hvis vi ikke havde noget godt at sige.

lige præcis. du var hurtigtst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

dorthemus

Pia. skriver:

Tror denne tråd skal tages med et smil - hun viser jo sine små katte og er jo fuldstæsndig godt klar over at ikke alle elsker den race kat - vi er uden tvivl ikke de første der har sagt de ikke var de kønneste...

I min verden har dyr pels - men det gør jo ikke kattene her til dårlige kæledyr for ejeren  ...

Gad godt mærke hvordan de føles

Anmeld

12. april 2011

Vial

dorthemus skriver:

Sikke politisk korrekt man pludselig er blevet

Jeg er både politisk og korrekt.

Synes bare, at man skal tænke på, HVOR meget man går i dybden med, at man ikke finder dem særlig lækre..

Tænk, hvis folk havde kaldt din rotte for grim

Anmeld

12. april 2011

Faith

KaMa skriver:

De er så facinerende. Gad rigtig godt møde sådan en. Har selv haft både kat og hund, og efter daglige støvsugninger har jeg virkelig dagdrømt om hårløse kæledyr.

Jeg forbander den dag vi besluttede at det var verdens bedste ide at få 2 hunde og 2 katte.... Jo jo jeg elsker mine dyr, men hvor er det bare ualmindeligt upraktisk med dyr og kravlende unger!

Anmeld

12. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Jeg forbander den dag vi besluttede at det var verdens bedste ide at få 2 hunde og 2 katte.... Jo jo jeg elsker mine dyr, men hvor er det bare ualmindeligt upraktisk med dyr og kravlende unger!

Det kan jeg virkelig godt sætte mig ind i.

Men selv hårløse hunde tømmer vel deres analkirtler i gulvtæppet.. pyhhh..

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg er både politisk og korrekt.

Synes bare, at man skal tænke på, HVOR meget man går i dybden med, at man ikke finder dem særlig lækre..

Tænk, hvis folk havde kaldt din rotte for grim

HAHAHAHAAAA ork mand, de er da blevet kaldt det der er meget værre

Anmeld

12. april 2011

Faith

KaMa skriver:

Det kan jeg virkelig godt sætte mig ind i.

Men selv hårløse hunde tømmer vel deres analkirtler i gulvtæppet.. pyhhh..

Den store af vores hunde tømmer analkirtler sådan cirka en gang om måneden..... Og hun gør det sjovt nok aldrig udenfor. Det er så nasty

Anmeld

12. april 2011

Lusi

KaMa skriver:

Hun har lave tråden fordi, at en anden har opfordret hende til at vise dem frem i en anden tråd.

Hun har uden tvivl hørt en masse meninger om dem. Det er jo nogle katte, der deler vandene..

Men hvis nu der var en, der vist sit barn frem, som var vildt grimt, skeløjet eller andet. Så tror jeg, at vi bare have holdt vores mund, hvis vi ikke havde noget godt at sige.

Ts er en voksen kvinde ik?! Og som du siger, har hun nok hørt folks meninger før.. Tror da helt sikkert man kan tåle at høre det, når man anskaffer sig, et så specielt dyr.. Fordi man siger den er grim er det jo ik ens betydende med man synes den ikke burde eksistere eller noget vel synes det plejer lidt at være sådan herinde, at skriver du noget, må du sgu også imod alt det negative der kommer.. Sådan er det vel så for alle ik? Jeg skrev selv, jeg ville blive bange, hvis sådan en kat kom hen til mig (er så også lidt bange for katte i forvejen), men det burde da ik gøre ts, mindre glad eller stolte over sine katte.. Jeg selv havde øgler engang og var da bestemt heller ik alle der tog lige godt imod dem, men var da deres problem, for det var MINE højt elskede dyr! Så ku folk da sige hvad de ville

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

KaMa skriver:

Altså i min verden er der kæmpe forskel på dyr og ens børn.... Jeg ville aldrig sige til nogen at deres børn er grimme!

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Lykke86 skriver:

Ts er en voksen kvinde ik?! Og som du siger, har hun nok hørt folks meninger før.. Tror da helt sikkert man kan tåle at høre det, når man anskaffer sig, et så specielt dyr.. Fordi man siger den er grim er det jo ik ens betydende med man synes den ikke burde eksistere eller noget vel synes det plejer lidt at være sådan herinde, at skriver du noget, må du sgu også imod alt det negative der kommer.. Sådan er det vel så for alle ik? Jeg skrev selv, jeg ville blive bange, hvis sådan en kat kom hen til mig (er så også lidt bange for katte i forvejen), men det burde da ik gøre ts, mindre glad eller stolte over sine katte.. Jeg selv havde øgler engang og var da bestemt heller ik alle der tog lige godt imod dem, men var da deres problem, for det var MINE højt elskede dyr! Så ku folk da sige hvad de ville

Enig...jeg har haft rotter, og det fik jeg bestemt også et par (eller 1000) kommentarer for  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.