Mine Sphynx katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Klumpe-dumpe

Sophie26 skriver:

Ej jamen hvor er de dog fantastiske!!! Jeg er virkelig facineret af dem.

Er de sådan slange-agtige at røre ved? sådan helt varme eller hvordan??

Hvordan er de blevet sådan altså jeg er jo godt klar over at de første ikke er bleve barberet, og så fik de skaldet killinger?

og på det første foto, af den lille dame, hun er jo forskellige farvet i huden, er det fordi hvis hun havde pels, så ville være en flere farvet mis eller er det bare sådan pigmenten er?

Undskyld mine mange spørgsmål, men altså jeg har aldrig set sådan nogle før.

Og jeg synes de er SKØNNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Chamomile

Hvor ser de dog skønne ud. Rigtig kært med deres trøjer. Er det til når de er udendørs?

Anmeld

12. april 2011

Chamomile

Hvor ser de dog skønne ud. Rigtig kært med deres trøjer. Er det til når de er udendørs?

Anmeld

12. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Den store af vores hunde tømmer analkirtler sådan cirka en gang om måneden..... Og hun gør det sjovt nok aldrig udenfor. Det er så nasty

Man har aldrig lugtet noget virkelig klamt før man har lugtet til sådan en udtømning.. adrk!

Anmeld

12. april 2011

Vial

Lykke86 skriver:

Ts er en voksen kvinde ik?! Og som du siger, har hun nok hørt folks meninger før.. Tror da helt sikkert man kan tåle at høre det, når man anskaffer sig, et så specielt dyr.. Fordi man siger den er grim er det jo ik ens betydende med man synes den ikke burde eksistere eller noget vel synes det plejer lidt at være sådan herinde, at skriver du noget, må du sgu også imod alt det negative der kommer.. Sådan er det vel så for alle ik? Jeg skrev selv, jeg ville blive bange, hvis sådan en kat kom hen til mig (er så også lidt bange for katte i forvejen), men det burde da ik gøre ts, mindre glad eller stolte over sine katte.. Jeg selv havde øgler engang og var da bestemt heller ik alle der tog lige godt imod dem, men var da deres problem, for det var MINE højt elskede dyr! Så ku folk da sige hvad de ville

Rigtig mange har givet udtryk for, at de synes, de var grimme her i tråden. Nogle pænere formuleret end andre. Det var det, som jeg reagerede på.

OG ts spurgte ikke, om vi synes de var flotte, om vi kunne tænke os sådan nogle osv. Hun har lagt billeder op på opfordring. Det er noget ganske andet, når folk fx ligger et billede på af en muskelhund, og spørger, hvad synes I?

Synes også at der er langt fra at skrive, at man er bange for den slags katte og så til at skrive det, som jeg referede til.

Anmeld

12. april 2011

Sphynxlover

Rose <3 skriver:

Ej jamen hvor er de dog fantastiske!!! Jeg er virkelig facineret af dem.

Er de sådan slange-agtige at røre ved? sådan helt varme eller hvordan??

Hvordan er de blevet sådan altså jeg er jo godt klar over at de første ikke er bleve barberet, og så fik de skaldet killinger?

og på det første foto, af den lille dame, hun er jo forskellige farvet i huden, er det fordi hvis hun havde pels, så ville være en flere farvet mis eller er det bare sådan pigmenten er?

Undskyld mine mange spørgsmål, men altså jeg har aldrig set sådan nogle før.

Og jeg synes de er SKØNNE

Den store Canadian Sphynx har meget små du hvilket er normalt for racen og den føles ligesom en varm fersken

Den lille Don Sphynx er 100 % hårløs og føles som bød og varm gummi/læder

og ja farverne er pigmenter så hvis den lille f.eks havde en hvid plet ville hun ha fået hvide hår der.

Anmeld

12. april 2011

Sphynxlover

KaMa skriver:

Rigtig mange har givet udtryk for, at de synes, de var grimme her i tråden. Nogle pænere formuleret end andre. Det var det, som jeg reagerede på.

OG ts spurgte ikke, om vi synes de var flotte, om vi kunne tænke os sådan nogle osv. Hun har lagt billeder op på opfordring. Det er noget ganske andet, når folk fx ligger et billede på af en muskelhund, og spørger, hvad synes I?

Synes også at der er langt fra at skrive, at man er bange for den slags katte og så til at skrive det, som jeg referede til.

balnder mig lige her  er ik lige med på hva i præcis diskuterer men vil du sige at jeg sagtens kan følge hvis folk synes de er grimme - især den lille - plejer at sige hun er så grim så hun er smuk og meget af det jeg skriver er ironisk så kan altså sagtens ta det

Anmeld

12. april 2011

RiUL

Jeg synes de er SÅ dejlige  

- Jeg har selv en kat, som folk synes er "grim" fordi han er anderledes. Men jeg er da fløjtende ligeglad, for han er min baby, og den smukkeste kat jeg nogensinde har set

Anmeld

12. april 2011

Vial

Sophie26 skriver:

balnder mig lige her  er ik lige med på hva i præcis diskuterer men vil du sige at jeg sagtens kan følge hvis folk synes de er grimme - især den lille - plejer at sige hun er så grim så hun er smuk og meget af det jeg skriver er ironisk så kan altså sagtens ta det

Ja, jeg er sikker på, at det er okay, at kalde dem grimme, men synes personligt godt, at man kan gøre det på en pæn måde.

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Sophie26 skriver:

Jamen, det er præcis det de er...så specielle...grimme...anderledes at de er fantastiske..udover det så er de jo bare virkelig skønne at røre ved, sådan en fersken der har siddet i solen...

Så for mig er der intet ondt i det med de ikke er kønne...slet ikke..hey, jeg er sgu ikke selv en af de pæneste, men jeg er tilgengæld mærkelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.