Mine Sphynx katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Vial

De er så facinerende. Gad rigtig godt møde sådan en. Har selv haft både kat og hund, og efter daglige støvsugninger har jeg virkelig dagdrømt om hårløse kæledyr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Shibby

Fru Nielsen skriver:

Er vel egetlig ikke værre end folk der ikke kan klare muskel hunde??? Det ligger folk bestemt heller ikke skjul på....

Jeg skrev også at det måske er fordi man ikke kender dem man syntes de er grimme

Hver sin smag, vel??

Anmeld

12. april 2011

Faith

KaMa skriver:

Det var da ufattelig grimt skrevet, når der er en, der viser sine højt elskede kæledyr frem!

Hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund

Anmeld

12. april 2011

Pia.

KaMa skriver:

Det var da ufattelig grimt skrevet, når der er en, der viser sine højt elskede kæledyr frem!

Hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund

Tror denne tråd skal tages med et smil - hun viser jo sine små katte og er jo fuldstæsndig godt klar over at ikke alle elsker den race kat - vi er uden tvivl ikke de første der har sagt de ikke var de kønneste...

I min verden har dyr pels - men det gør jo ikke kattene her til dårlige kæledyr for ejeren  ...

Anmeld

12. april 2011

Tystys14

Hi hi seje katte  selv har jeg en hårløs hund

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Lusi

Tror virkelig jeg ville blive bange, hvis jeg så sådan en kat irl... Men sådan er vi jo heldigvis så forskellige Jeg har så haft øgler, som jeg lå og puttede med, og det synes du jo så sikkert er mystisk

Anmeld

12. april 2011

Tystys14

Hi hi seje katte  selv har jeg en hårløs hund

Anmeld

12. april 2011

Vial

Pia. skriver:

Tror denne tråd skal tages med et smil - hun viser jo sine små katte og er jo fuldstæsndig godt klar over at ikke alle elsker den race kat - vi er uden tvivl ikke de første der har sagt de ikke var de kønneste...

I min verden har dyr pels - men det gør jo ikke kattene her til dårlige kæledyr for ejeren  ...

Hun har lave tråden fordi, at en anden har opfordret hende til at vise dem frem i en anden tråd.

Hun har uden tvivl hørt en masse meninger om dem. Det er jo nogle katte, der deler vandene..

Men hvis nu der var en, der vist sit barn frem, som var vildt grimt, skeløjet eller andet. Så tror jeg, at vi bare have holdt vores mund, hvis vi ikke havde noget godt at sige.

Anmeld

12. april 2011

BinaMor

altså hvor er i frække at kritisere dem så meget. det er sophies "babyer". i sir da ikke til andre, ej hvor har i et grimt barn vel? ..

Anmeld

12. april 2011

Vial

Fru Nielsen skriver:

Er vel egetlig ikke værre end folk der ikke kan klare muskel hunde??? Det ligger folk bestemt heller ikke skjul på....

Jeg skrev også at det måske er fordi man ikke kender dem man syntes de er grimme

Hver sin smag, vel??

Ja, hver sin smag... og hver sin lyst til at udtrykke sin mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.