Mine Sphynx katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Dinna88

Hvor er det sjovt at folk skriver at de er grimme.... Jeg synes de er SÅ smukke!! Jeg drømmer virkelig om sådan en selv  De er så skønne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Faith

Tror den slags katte deler vandene... Enten synes man de er røvgrimme eller osse synes man de er smukke og fascinerende.

Jeg synes de er smukke

Hvordan er de temperamentsmæsigt?

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

De er simpelthen grimme.... Kan overhovedet ikke se det søde og smukke i dem. Men det er måske fordi man ikke kender dem! Jeg kunne ikke have lyyst til at ligge og nusse med sådan en, og jeg er ellers total katte elsker... Men lige her står jeg altså af!

Anmeld

12. april 2011

2babygirls

Sophie26 skriver:

ÅÅÅÅÅÅÅRH hvor er de NUTTEDE !!!!!!

og sikkert dejligt bløde og varme at putte med

LOVE de små hættetrøjer!!!! Fryser de nemt, eller hvordan holder sådan nogle varmen ???

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

Pia. skriver:

HVAD ER DET DER ? he he - jeg turde kun at skrive det fordi jeg med sikkerhed ikke er den første der kommentere dine lidt anderledes pels løse missere - De er sikkert søde men med så mange andre dyr skal man vist have et forhold til dem for at holde af dem..jeg gad godt vide hvordan man har fået fremavlet en skaldet kat ?

Tak for kigget

TS: undskyld

Anmeld

12. april 2011

Vial

De er simpelthen grimme.... Kan overhovedet ikke se det søde og smukke i dem. Men det er måske fordi man ikke kender dem! Jeg kunne ikke have lyyst til at ligge og nusse med sådan en, og jeg er ellers total katte elsker... Men lige her står jeg altså af!

Det var da ufattelig grimt skrevet, når der er en, der viser sine højt elskede kæledyr frem!

Hvis man ikke har noget godt at sige, så skal man holde sin mund

Anmeld

12. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det var da ufattelig grimt skrevet, når der er en, der viser sine højt elskede kæledyr frem!

Sikke politisk korrekt man pludselig er blevet

Anmeld

12. april 2011

Maria.

Hvor er de bare dejlige!!!

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

KaMa skriver:

Er vel egetlig ikke værre end folk der ikke kan klare muskel hunde??? Det ligger folk bestemt heller ikke skjul på....

Jeg skrev også at det måske er fordi man ikke kender dem man syntes de er grimme

Hver sin smag, vel??

Anmeld

12. april 2011

Shibby

Grimmeste katte ever.. Men elsker halsbåndet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.