Mine Sphynx katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

twinny

de er bare skønne...

de bliver mine næste katte og en hårløs hund... så kan man næsten ikk se forskel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Sphynxlover

Tak for alle de fine svar - ja de er bare superskønne og absolut ikke grimme nå!

Anmeld

11. april 2011

BellaT

Sophie26 skriver:

Tak for alle de fine svar - ja de er bare superskønne og absolut ikke grimme nå!

Undskyld!

Anmeld

11. april 2011

merle2010

synes de er vildt nuttede.. men koster de ikke en formue??? kunne sku godt tænke mig sådan en..

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

BellaT skriver:

Undskyld!

Anmeld

11. april 2011

Sphynxlover

merle2010 skriver:

synes de er vildt nuttede.. men koster de ikke en formue??? kunne sku godt tænke mig sådan en..

normalprisen for en kastrat ligger på 10.000 herhjemme men når vores får killinger kommer de til at ligge på  8000 og der må avles på dem

Anmeld

11. april 2011

Savannah

Hvor er det vildt.. sindssygt fascinerende dyr.. 

Kan de godt holde varmen om vinteren eller bliver de lukket ud med overtøj på? hihi 

Anmeld

11. april 2011

Pia.

HVAD ER DET DER ? he he - jeg turde kun at skrive det fordi jeg med sikkerhed ikke er den første der kommentere dine lidt anderledes pels løse missere - De er sikkert søde men med så mange andre dyr skal man vist have et forhold til dem for at holde af dem..jeg gad godt vide hvordan man har fået fremavlet en skaldet kat ?

Tak for kigget

Anmeld

11. april 2011

Bshizzle

EJ hvor ser de bare skønne og sjove ud..

Jeg har virkelig aldrig set sådan nogle katte før.. så fik lige åbnet øjene op der

Jeg spør så sikkert dumt nu..
Men er de ikke mere "sarte" end alm katte med hår/pels på?

Anmeld

11. april 2011

Frøken J.

Hvor er de smukke! Elsker den slags katte, kan slet ikke se det grimme. Men var flad af grin over billedet af dem bagfra i bluser. De ligner to hardcore rockere! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.