Royal Tvillingedåb på Torsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

132319

No way! 

Jeg er den største modstander af monakiet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

heaven

både og.....

jeg skal for det første på arbejde, så kommer først hjem lidt over 1700.... men var jeg hjemme skulle jeg nu heller ikke se det.....

dog skal jeg lige se et enkelt opsummeringsklip hvor navnene afsløres, men det er det... så står den på noget andet... gider ikke bruges en hel aften/dag på det må jeg indrømme....

Jannie

Anmeld

11. april 2011

TineA

MDybvad skriver:

Hej Alle 

Hvor mange af jer skal se tvillingedåb på torsdag?

Jeg må indrømme at jeg er lidt af en royalist når det kommer til royale begivenheder på tv  Så jeg skal helt klart se den fine dåb!!!! Hehe... Hvad mon de kommer til at hedde? Og hvor store er de blevet? Ja, jeg skal have det hele med  Det bliver så fint!!

Knus og god dag til jer  

Er det ikke i Holmes Kirke? Jeg triller da forbi og sniger mig ind - mon ikke det kan lade sig gøre?

Anmeld

12. april 2011

Savannah

Ja er så heldig at have fri skal da se de små..

Men synes ikke det er helt godkendt at holde det på en hverdag. Slet ikke til den månedsløn......

Anmeld

12. april 2011

BabyMus

Malene84 skriver:

ej hvor spændende... du må endelig hive fat i mig, hvis du ser en twinsemor der fiser forvirret rundt derinde (og som ikke er Mary... haha)

Hehe det skal jeg nok. (:

Ved bare ikke lige hvad tid jeg tager derind endnu. Skal lige ha aftalt med min mormor, hun skal nemlig os med. Hun var os med mig og min kusine til Isabellas dåb. (:

Anmeld

12. april 2011

BabyMus

W.. skriver:

Er det ikke i Holmes Kirke? Jeg triller da forbi og sniger mig ind - mon ikke det kan lade sig gøre?

Jo det er i Holmens Kirke. (:

Anmeld

12. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Får besøg af min Sundhedsplejerske, men jeg SKAL altså se det  Er en smule royalist, dvs. bryllupper og barnedåbe det er noget der SKAL ses.

Blir spændende og se hva de skal hedde, men tror lilleprinsessen kommer til at hedde Ingrid, men man er blevet overrasket før

Anmeld

12. april 2011

eElak

Jeg skal ikke se dåben...

Jeg skal fejre at jeg får overstået min sidste eksamen om morgenen...

Anmeld

12. april 2011

Lulle25

Ja jeg skal også se det. Er så spændt på at høre navnene og se de små kongelige tvillinger er vild med både Frederik og Mary og synes de har nogle charmerende børn.

kh louise

Anmeld

12. april 2011

Bruus

W.. skriver:

Hehehe, jeg synes helt sikkert du skal forsøge!!  Om ikke andet vil det i hvert fald give dig 15 minutes of fame fra medierne hvis du forsøger.... Det vil sikkert skabe lidt opmærksomhed når det bliver opdaget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.