Royal Tvillingedåb på Torsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.207 visninger
53 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Bruus

Hej Alle 

Hvor mange af jer skal se tvillingedåb på torsdag?

Jeg må indrømme at jeg er lidt af en royalist når det kommer til royale begivenheder på tv  Så jeg skal helt klart se den fine dåb!!!! Hehe... Hvad mon de kommer til at hedde? Og hvor store er de blevet? Ja, jeg skal have det hele med  Det bliver så fint!!

Knus og god dag til jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Nadia&Daniel

Og masser af kjoler 

Vi skal i mødregruppe - så vi skal nok have det i baggrunden, og så skal der næsten max skrue på, når navnene siges

Anmeld

11. april 2011

wamse

Nope, jeg skal simpelthen have 8 timers førstehjælp den dag, og skal køre direkte ned i børnehaven til fernisering og fællesspisning, så intet royalt barnedåb her 

Hvis jeg havde haft muligheden, så havde tv´et nok kørt i baggrunden her hjemme.

Anmeld

11. april 2011

Bruus

Nadia&Daniel skriver:

Og masser af kjoler 

Vi skal i mødregruppe - så vi skal nok have det i baggrunden, og så skal der næsten max skrue på, når navnene siges

JA!!! Ej at forglemme de fiiine kjoler  Ej jeg glæder mig allerede... Hehe... 

Anmeld

11. april 2011

Bruus

wamse skriver:

Nope, jeg skal simpelthen have 8 timers førstehjælp den dag, og skal køre direkte ned i børnehaven til fernisering og fællesspisning, så intet royalt barnedåb her 

Hvis jeg havde haft muligheden, så havde tv´et nok kørt i baggrunden her hjemme.

Ja okay, det kan jeg godt se, så er der ikke meget tid til royal dåb....  Måske det andet også er mere værd at bruge tid på  Meeen MON ikke man nok skal blive opdateret på dåben gennem alle nyhedsudsendelserne resten af dagen 

Anmeld

11. april 2011

Malene84

MDybvad skriver:

Hej Alle 

Hvor mange af jer skal se tvillingedåb på torsdag?

Jeg må indrømme at jeg er lidt af en royalist når det kommer til royale begivenheder på tv  Så jeg skal helt klart se den fine dåb!!!! Hehe... Hvad mon de kommer til at hedde? Og hvor store er de blevet? Ja, jeg skal have det hele med  Det bliver så fint!!

Knus og god dag til jer  

Jeg skal derind med mine drenge og blive interwievet af Natasja Crone og Jes Dorph-Petersen, håber godt nok jeg når hjem til at se det. ELSKER at se de kongelige. hehe.

Anmeld

11. april 2011

wamse

MDybvad skriver:

Ja okay, det kan jeg godt se, så er der ikke meget tid til royal dåb....  Måske det andet også er mere værd at bruge tid på  Meeen MON ikke man nok skal blive opdateret på dåben gennem alle nyhedsudsendelserne resten af dagen 

Regner også med, at når vi når om til børnehaven, at der så er nogle forældre, der har en opdatering på navnene 

Anmeld

11. april 2011

TinaPina

Jeg synes jo godt de kunne nøjes med at sende det på dr1 så vi der er sygemeldte ikke skal belemres mere end højest nødvendigt med det. Er glad for det ikke er en weekend. men jeg mener jo så også at vi kunne undvære kongehuset helt.

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

Jeg skal helt sikkert se det.. jeg elsker de kongelige og vil da ikke gå glip af dåben..

Anmeld

11. april 2011

mortilsofieogsara

ja jeg skal da se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.