Royal Tvillingedåb på Torsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Bruus

Mileva skriver:

Må ærligt sige jeg ikke gider spilde min tid på det.. I mine øjne er det en dåb som alle andre, de har bare en titel.. Ja jeg synes det bliver gjort lidt for meget ud af det - og som en anden siger, kan de så ikke nøjes med at vise det på en kanal?

Men søde er de da, uden tvivl, men ja, gider ikke bruge en hel dag på at sidde og vente på deres navne skal dukke op.. Når nu nok at høre det enten det ene eller andet sted

Når ja, og lige den dag kommer svigermor herover fra England, så ville ikke have tid alligevel

Det har du nok også ret i... Jeg kan bare ikke lade være med at synes at det er ret hyggeligt  Der bliver også gjort MEGET ud af det.... Men hva pokker... Hehe... 

Så må du nyde dagen med Sviger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Aves.

MDybvad skriver:

Heldige asen  Det bliver sikkert også meget mere spændende!! Rigtig god tur Turtel 

Haha... ja, det er jeg sikker på det gør..

Anmeld

11. april 2011

karina1980

MDybvad skriver:

Hej Alle 

Hvor mange af jer skal se tvillingedåb på torsdag?

Jeg må indrømme at jeg er lidt af en royalist når det kommer til royale begivenheder på tv  Så jeg skal helt klart se den fine dåb!!!! Hehe... Hvad mon de kommer til at hedde? Og hvor store er de blevet? Ja, jeg skal have det hele med  Det bliver så fint!!

Knus og god dag til jer  

jeg skal heldigvis kun se det i klip, er nemlig så heldig at skulle på job den dag,

så slipper jeg for at sidde og bande over at der ikke er andet end dåb i tv

Anmeld

11. april 2011

Bambii

Jeg ville super gerne se det, men jeg skal desværre på arbejde.. Men så optager jeg det bare Så kan jeg også selv vælge om jeg vil se det hele eller bare i kirken når de skal have navnene hehe..

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Jeg skal se det, for det første om de nopper flere af de navne vil har tænkt til vores unger og for det andet, så ligger jeg alligevel i min sofa, så har masser af tid til det.

Anmeld

11. april 2011

ulleby

MDybvad skriver:

Hej Alle 

Hvor mange af jer skal se tvillingedåb på torsdag?

Jeg må indrømme at jeg er lidt af en royalist når det kommer til royale begivenheder på tv  Så jeg skal helt klart se den fine dåb!!!! Hehe... Hvad mon de kommer til at hedde? Og hvor store er de blevet? Ja, jeg skal have det hele med  Det bliver så fint!!

Knus og god dag til jer  

Hej

Jeg er hjem på barsel og er selv op over med mine tvillinger - så selvfølgelig skal jeg se det Glæder migt il at hører navnene, se alle kjolerne og bare dagen

God mandag de damer

Anmeld

11. april 2011

Faith

Her skal det køre i baggrunden mens jeg gør huset rent... Vi skal have fremvisning af huset så der skal jo lige laves lidt inden. Men skal da se de smukke børn og høre navnene

Anmeld

11. april 2011

BabyMus

Malene84 skriver:

Jeg skal derind med mine drenge og blive interwievet af Natasja Crone og Jes Dorph-Petersen, håber godt nok jeg når hjem til at se det. ELSKER at se de kongelige. hehe.

Så kan det være vi ses Malene, jeg skal nemlig os derind. Er jo lidt meget royalist hehe. (:

Anmeld

11. april 2011

Fenja09

Det kommer nok til at køre i baggrunden, men er det godt vejr, så er jeg højest sandsynlig i haven  Sidder ikke og ser tv i have-vejr, uanset om det er kongeligt eller ej - men kan nu godt lide at se royale bryllupper og dåb.

Skulle jeg misse at høre navnene til dåben, så er jeg helt sikker på at de nok skal nævne det 100 gange i tv-avis, radio osv inden jeg smutter i seng

/Fenja

Anmeld

11. april 2011

mortil4dejligepiger

Jeg skal ikke se det - gider ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.