Royal Tvillingedåb på Torsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Bruus

Malene84 skriver:

Jeg skal derind med mine drenge og blive interwievet af Natasja Crone og Jes Dorph-Petersen, håber godt nok jeg når hjem til at se det. ELSKER at se de kongelige. hehe.

Ihh hvor hyggeligt at du tager derind med de små. Hvor cool at du skal interviewes af de to værter - det glæder jeg mig til at se  I ser også super godt ud på skærmen 
Ellers må du huske at sætte den til at optage, hvis du ikke skulle nå hjem og se det i tide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Bruus

wamse skriver:

Regner også med, at når vi når om til børnehaven, at der så er nogle forældre, der har en opdatering på navnene 

Hehe, JA det kan du helt sikkert godt regne med 

Anmeld

11. april 2011

Bruus

TinaPina skriver:

Jeg synes jo godt de kunne nøjes med at sende det på dr1 så vi der er sygemeldte ikke skal belemres mere end højest nødvendigt med det. Er glad for det ikke er en weekend. men jeg mener jo så også at vi kunne undvære kongehuset helt.

Jaa, det kommer nok til at præge det meste af sendefladen 
Men heldigvis varer det kun nogle timer, så kan du vænne tilbage til "normal" tv igen 

Anmeld

11. april 2011

Bruus

mortilj skriver:

Jeg skal helt sikkert se det.. jeg elsker de kongelige og vil da ikke gå glip af dåben..

Nej vel!? - Det bliver så fint!  De er også bare sådan en sød familie... Tror faktisk ikke jeg ville gøre så meget for at se det hvis det havde været Joachims lille som skulle døbes... Der er bare noget mere specielt over Mary og Frederik 

Anmeld

11. april 2011

An&Jo

MDybvad skriver:

Nej vel!? - Det bliver så fint!  De er også bare sådan en sød familie... Tror faktisk ikke jeg ville gøre så meget for at se det hvis det havde været Joachims lille som skulle døbes... Der er bare noget mere specielt over Mary og Frederik 

jeg kan ikke holde Joachim ud, så hans arrangementer ser jeg ikke.. så hans bryllup men kun for at se kjolen..

Anmeld

11. april 2011

Aves.

Ikke mig...der sidder jeg i Berlin og nyder livet med ham den hemmelige...

Anmeld

11. april 2011

Maise86

Jeg skal bestemt se det :-) Det er så spændende!

Anmeld

11. april 2011

Worldwide

Må ærligt sige jeg ikke gider spilde min tid på det.. I mine øjne er det en dåb som alle andre, de har bare en titel.. Ja jeg synes det bliver gjort lidt for meget ud af det - og som en anden siger, kan de så ikke nøjes med at vise det på en kanal?

Men søde er de da, uden tvivl, men ja, gider ikke bruge en hel dag på at sidde og vente på deres navne skal dukke op.. Når nu nok at høre det enten det ene eller andet sted

Når ja, og lige den dag kommer svigermor herover fra England, så ville ikke have tid alligevel

Anmeld

11. april 2011

Bruus

Eva. skriver:

Ikke mig...der sidder jeg i Berlin og nyder livet med ham den hemmelige...

Heldige asen  Det bliver sikkert også meget mere spændende!! Rigtig god tur Turtel 

Anmeld

11. april 2011

Bruus

mortilj skriver:

jeg kan ikke holde Joachim ud, så hans arrangementer ser jeg ikke.. så hans bryllup men kun for at se kjolen..

Hehe - præcis!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.