Royal Tvillingedåb på Torsdag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

BabyMus

Hehe det er sjovt at se der er så delte meninger. Men det kommer jo selvfølgelig os an på om man er til det kongelige eller ej.

Jeg kommer selv til at stå inde ved kirken, ligesom jeg stod ude foran Rigshospitalet da de skulle hjem, og så optager jeg på TV2 hele dagen, og ser det når jeg kommer hjem om aftenen. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Fru Hansen

Jeg er jo så priviligeret at jeg kan forene arbejde med fornøjelse.

Jeg er dagplejer for 4 piger så vi holder prinsesse-dag. Vi skal klædes ud, spise prinsesse-mad og se lidt på de fine prinsesser i tv

Anmeld

11. april 2011

Mary

Du kan tro jeg skal se det!!! Er royalist, og jeg skammer mig ikke

Kan lige nå hjem 20 min inden det starter!!!! Men gad godt at have haft hele dagen til at glo dåbs-tv. Har meddelt min mand at jeg ikke henter børn den dag, det ville bare forsinke mig alt for meget

Anmeld

11. april 2011

Becks

Malene84 skriver:

Jeg skal derind med mine drenge og blive interwievet af Natasja Crone og Jes Dorph-Petersen, håber godt nok jeg når hjem til at se det. ELSKER at se de kongelige. hehe.

Neeeej og så kan jeg ikke engang se det, når I er der!!!

Det er min arb. uge har fri 23:30, men lige præcis hver torsdag har jeg fri, fordi jeg går til teori.. Men teorien starter kl 17, så ingen dåb til mig denne gang.. Må se det over sputnik, mon ikke de viser det hele der, når det er slut?

Anmeld

11. april 2011

BabyMus

fru-nielsen skriver:

Jeg er jo så priviligeret at jeg kan forene arbejde med fornøjelse.

Jeg er dagplejer for 4 piger så vi holder prinsesse-dag. Vi skal klædes ud, spise prinsesse-mad og se lidt på de fine prinsesser i tv

Åhhhh hvor lyder det bare fantastisk. (:

Anmeld

11. april 2011

Lisbeth85

Følger ikke umiddelbart med i det der royale stads, men når man kan høre de fine navne, så må jeg nok følge en anelse med Det er jo lidt spændende, hvad de små pus kommer til at hedde

Anmeld

11. april 2011

Malene84

BabyMus skriver:

Så kan det være vi ses Malene, jeg skal nemlig os derind. Er jo lidt meget royalist hehe. (:

ej hvor spændende... du må endelig hive fat i mig, hvis du ser en twinsemor der fiser forvirret rundt derinde (og som ikke er Mary... haha)

Anmeld

11. april 2011

chael

Helt sikkert.

Jeg sidder klistret til den skærm. Overvejer faktisk at hente ungerne tidligt, så jeg ikke skal afbrydes i det.

Gidder dog kun at se dåben. Gidder ikke så alt det andet

*Camilla 15+5

Anmeld

11. april 2011

mulle7430

mortilj skriver:

Jeg skal helt sikkert se det.. jeg elsker de kongelige og vil da ikke gå glip af dåben..

også her

Anmeld

11. april 2011

twinny

jeg skal se det....  glæder mig...... Men skal ikk se det hele kun kirken...

Man skal jo i skole og til mit første jordemoder besøg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.