Så pakkede jeg tingene, og tog vores...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

JustAnotherName

Anneiris skriver:

... Så er vi enige, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

wamse

kiwilouise skriver:

hvordan kan et barn udvikle sig så det har det bedste hos faren

Jamen det kan have brug for de rammer en far måske bedre kan stille op, eller hvis barnet bare hellere vil være fastboende ved far. Nogen gange vil far være en bedre mulighed end mor Eller det kan køre helt skævt i puberteten, hvor det msåke også ville kunne være bedst, at barnet bor hos far. Der kan være masser af grunde.

Anmeld

10. april 2011

Anneiris

JustAnotherName skriver:

... Så er vi enige, hehe.

Det kan du bande på vi er!

Anmeld

10. april 2011

kiwilouise

wamse skriver:

Jamen det kan have brug for de rammer en far måske bedre kan stille op, eller hvis barnet bare hellere vil være fastboende ved far. Nogen gange vil far være en bedre mulighed end mor Eller det kan køre helt skævt i puberteten, hvor det msåke også ville kunne være bedst, at barnet bor hos far. Der kan være masser af grunde.

nu er mine små putter ikke så gamle 2 på 4 år og gravid i 5 måned så har slet ikke tænkt så langt.

jeg kan ikke sige hvordan jeg vil have det oom 10 år men hvis det skete nu så skulle mine unger bo hos mig uanset hvad. det er mig der står for det meste så og kommer nok også til det i fremtiden.

Anmeld

11. april 2011

Sabsy

Anneiris skriver:

Hmm..

Ja, jeg har været smuttet et par gange med Jasmina.
Simpelthen fordi hun ''høre'' mest til mig, ja jeg ved det lyder forkert og egoistisk, men det er sku mig som har født hende, og det er mig der har hende hele tiden. Passer, pusler, leger, mader, og putter. En baby er meget afhænging af moderen i det første lange stykke tid.

Nu er vi gået helt fra hinanden, og jeg har min datter. Og sådan er det, og sådan vil det hele tiden være. No matter what..
Hun skal da selvfølgelig se sin far tit, og når hun bliver ældre, ja så skal hun da også overnatte osv, men hun bor hos mig!

PS. Synes det er ærgeligt man ikke kan svare anonymt. :/

Hov, undskyld.. Det havde jeg slet ikke tænkt på, men tusinde tak for dit bidrag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.