Bubbes skriver:
Hej piger
Jeg har et spørgsmål - og det er ikke fordi jeg holder med mændene.. Holder faktisk ikke med nogen parter, men jeg undre mig rigtig meget, og det er faktisk noget min mand har spurgt mig om, som jeg ikke kan finde svar på, så hjælp mig lige
Hvorfor er det, at når man bliver uvenner med sin kæreste/mand/forlovede i det store titelfelt barnets far, at mange tror det falder til deres ret, som kvinde at tage barnet med sig?.. Det er vel ligeså meget faderen barn som moderens.. Er det fordi man vil såre dybere eller hvad er det der gør at du/I føler du har lov til at tage barnet med dig?..(ved godt mange børn bliver ammet, så der kan jeg godt se grunden)..Håber i vil svare på mig spørgsmål, rigtig god søndag til jer alle sammen
Sabrina
Jeg tænker lidt at det vel handler om, hvem der har haft mest med barnet/børnene at gøre. Sådan var det i hvert fald hos os. Det var en selvfølge at min datter skulle med mig, da min ex ikke være særlig aktiv omkring aflevering/hentning i vuggestue, madlavning, bleskift, badning, putning ect.
I de tilfælde hvor faderen er ligeså aktiv som moderen, ja der ved jeg ikke hvad der gør sig gældene.
Anmeld