Tror jeg har mistet gnisten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

netop, og det er det jeg har gjort nu med at få min vilje med at vi flytter fra hinanden, og stadig er kærester, og så ser vi hva tiden bringer...

ok, held & lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

malou

tinasmor skriver:

Nu kender jeg selvfølgelig ikke jeres forhold. Men jeg vil altså sige: Giv det tid. Tro ikke, at de fleste småbørns forældre ikke har været igennem det meste. Tit har man tildens til at tro, at alle andre har det helt anderledes. Men faktum er nok, at de fleste det første år har tænkt: Nu er det fandme nok. Det kan være småskænderier, det kan være manglende samvær, det kan være at kvinden ikke synes manden tager nok del i det huslige osv osv.

Men det BLIVER bedre og nemmere (for de fleste i hvertfald) Hvis du har været hjemme og gået på barsel kan det også have lidt af sige. Jeg synes man til sidst blev lidt "små-skør" fordi det eneste man gjorde var at blive sat i den rolle som mor med amning, rutiner, man er ofte alene osv.

Her lavede vi en aftale om inden hun blev født, at alt der blev sagt/gjort (ikke sagt og gjort Ikke have nogen betydning. Dvs man skulle prøve lidt at lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet. Her mener jeg selvfølgelig dumme skænderier pga manglende søvn osv. Hvis man havde noget konkret så skulle det selvfølgelig diskuteres igennem og tages seriøst.

Men når der er gået et halvt års tid fra nu, så sover dit barn rigtig fint og overskudet kommer tilbage. Du er tilbage til et arbejde du forhåbenligt er glad for, I kan begynde at få lidt flere oplevelser sammen med barnet (aktiviteter som han kan deltage i)

Nogle gange skal man også tænke på hvordan livet så ville være som enlig mor. Jeg tror, at hvis man stadigvæk holder af hinanden, så er det værd at kæmpe for.

Er dig helt enig... man skal kæmpe lidt mere for sit forhold. Det er mange gange bare "så nemt" at gå fra hinanden og skilles.

Det er ikke let at få et lille barn, man bliver små cracy af at gå i sin egen lille amme hjerne og man skal have tid til at komme rigtigt ovenpå efter sin gravidetet. Det samme skal ens krop.. den skal på en måde "hele" ovenpå det den har skabt og været igennem

Jeg havde heller ikke megen lyst længe efter og ofte føler jeg stadig at tiden og overskudet til at have sex med min elskede.. kan ligge på et lille sted... - men jeg er sikker på at det er en fase mens vores søn er lille

Vi tager på 1 uges ferie uden vores søn til sommer.. vores første ferie sammen... og en lidt forsinket bryllupsrejse.. bare mig & ham.. og jeg glæder mig sindsygt til at forelske mig i min mand igen igen.

"Livet er som en æske chokolade" ... citat: Forrest Gump

Knus Malou

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

malou skriver:

Er dig helt enig... man skal kæmpe lidt mere for sit forhold. Det er mange gange bare "så nemt" at gå fra hinanden og skilles.

Det er ikke let at få et lille barn, man bliver små cracy af at gå i sin egen lille amme hjerne og man skal have tid til at komme rigtigt ovenpå efter sin gravidetet. Det samme skal ens krop.. den skal på en måde "hele" ovenpå det den har skabt og været igennem

Jeg havde heller ikke megen lyst længe efter og ofte føler jeg stadig at tiden og overskudet til at have sex med min elskede.. kan ligge på et lille sted... - men jeg er sikker på at det er en fase mens vores søn er lille

Vi tager på 1 uges ferie uden vores søn til sommer.. vores første ferie sammen... og en lidt forsinket bryllupsrejse.. bare mig & ham.. og jeg glæder mig sindsygt til at forelske mig i min mand igen igen.

"Livet er som en æske chokolade" ... citat: Forrest Gump

Knus Malou

det lyder da rigtig dejligt med en hyggetur, dig og ham...!! snyd snyd.. vi har ikk råd til at spare op, og når man er på KH må man ikk sparer op, og har allerede problemer med a spare op til forsikringer og vægtafgift men vi har være med oslo færgen 2 gange, og det er super lækkert... håber på vi tager den til edingburg næste gang, hvis vi finder ud a at give det en chance mere...

men altså må da indrømme a jeg glæder mig til a komme ud og bo alene... eller alene og alene, jeg bliver nød til aa flytte ind hos nogen, for har intet dep, så må prøve a finde noget, og er ikk sikker på kommunen kan hjælpe, det kunne de ikk sidst

suk, men jeg er overbevist om at det er en god og sund beslutning vi har lavet... selv om min kæreste stritter lidt i mod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.