Anonym skriver:
Min kæreste og jeg har en datter på 1 år, og vi har været sammen i 3 år nu... Men det kører ikke rigtigt... Vi har haft en del op og nedture, og her forleden pakkede jeg mine ting og tog vores datter og sov hos mine forældre... Men allerede samme aften skrev vi sammen, for vi var jo selvf kede af det.. Han siger han vil gøre alt for vi kommer hjem, og ja jeg griber da chancen for så kan jeg få gennemtrumfet nogle ting... Han trækker så i land med de ting vi bliver enige om der skal ske... Når, men fandt en anden løsning, der hjælpe os begge.. fint nok... Men det er stadig en ting som ikke virker.. vores sexliv... det er IKKE-esisterende..!!! Vi har aldrig sex, og det er fordi jeg ikke har lyst... I starten tændte jeg stadig på ham, men... Ja, og jeg lod bare som om jeg nød sex når det var hver 14-20. dag... men her på det sidste der, har jeg ikke en gang gide fake lyder under sex... Det er ikk behageligt, det er ikke sjovt, og jeg kan se hvor ked a det han bliver af det... Og det kan jeg selvf godt forstå... Og det plejede at fylde meget i vores forhold, at have sex... Men nu, ja der er intet... Suk..
Vi har hverken tid, råd eller overskud til at kune gå i terapi, og ved ikk hva vi ellers kan gøre...
Går med en skjult forhåbning om at han slår op en dag, så det ikk er mig der er den onde...?? en forfærdelig tanke ja, men har snakket med min bedste veninde om det, og hun har osse selv haft den....
Help..???
Øv det er jeg ked at høre
Men jeg vil sige, at hvis du virklig er helt derude hvor sex er en SUR pligt der skal overståes og du IKKE har hjertet med (sådan opfatter jeg det), så er det mest fair for jer begge 2, at du gør det forbi.
Jeg har selv været i den samme situation (dog uden børn)!
Jeg var helt derude, hvor jeg ikke havde lyst til at ta' hjem fra arbejde, for jeg følte mig tom inden i, når jeg var sammen med ham, lige som om, at der manglede noget! Af mange årsager (bl.a. døde hans far), ventede jeg 1,5 år med at gøre det forbi, fra jeg egentlig godt vidste at det VAR det der skulle til, for at blive glad igen, til jeg fortalte ham at det var slut
Heldigvis er vi begge 2 kommet videre med ny partner og børn, og vi snakker stadigvæk sammen ind imellem, da vil skiltes som venner efter 12 år sammen
Jeg håber, at I kan komme videre - også selvom det betyder at det bliver hver for sig, for at du kan blive lykkelig igen