LotteGabriella skriver:
Min x-mand blev også rigtig ked af det, og ville ikke slutte det, men som han sagde "jeg vil heller ikke være sammen med dig, når jeg ved at du er ulykkelig" (en dejlig mand, som heldigvis har gjort en anden kvinde lykkelig).
Det er altid svært, at ta' sådan en stor beslutning, og det er ALDRIG sjovt at såre andre - for det er jo ikke fordi at man hader dem, men mere at man har fået et bror/søster forhold (i mit tilfælde i hvert fald) UDEN passion, lyst, tiltrækning og gnist (som du selv skriver). Ingen mennesker er tjent med at leve i et sådan forhold - man skal ALDRIG nøjes!
Det du skriver med, at du lige nu HÅBER, at han gør det forbi...ja der har jeg også været...jeg tænkte virkelig "kan han for helvede ikke bare knalde uden om, så jeg kan sige at det er slut pga. DET!!!". Men det skete jo aldrig og det endte som skrevet med, at jeg mått gøre det selv...det var i forbindelse med, at jeg begyndte at føle mig tiltrukket af andre mænd og syntes at de var spændende...der gik det op for mig, at jeg IKKE ville ud i noget utroskab, der kunne ødelægge vores evt. fremtidige venskab, så derfor var det bare om, at få afsluttet det på en fair måde for os begge 2!
Er du bange for, at han vil slå din datter pga. temperament, hvis I går fra hinanden, og hun skal være hos ham alene eller?!
han ville aldrig ligge en hånd på hende, og heller ej mig... så meget mand er han da..
men han har slet ikk tålmodighed til et barn,... det er mig der passer hende 24 7 her hjemme... han sukker og lyder opgivende hver gange jeg beder ham holde hende, mens jeg skal noget... idag skulle jeg hente sushi 3 km væk og det tog 20 fra jeg tog afsted til jeg var hjemme, og 5 min efter jeg var kørt, skrev han, a hun var sur og om hun var sulten..?? det ved jeg sq da ikk.!!!! prøv da give barnet noget mad..!!??
og fik hinde bare i favnen da jeg kom hjem... værsgo...
jeger selv begyndt a synes andre mænd er intersante, men vil heller ikk ud i utroskab, for det er ikk fair a han får ødelagt hele sit liv pga det... jeg er osse holdt op med a være jaloux hvis han kigger og kommentere damer... og film med nøgne kvinder osv... og jeg har hagt go for han bare kan tage til dhb alene hvis han vil... jeg er blevet lidt ligeglad her på det sidste... men til gengæld, så er jeg begyndt a gå mere op i mig selv... jeg træner hver dag, enten i centret eller hjemme... jeg spise... og spiser sundt for en gangs skyld... jeg ligger makeup gøre mig lækker.. .men føler ikk jeg gør det for ham mere... suuuuk, hader det punkt her i forhold...