Tror jeg har mistet gnisten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

men du blir nød til at gøre noget, for at DU får det der bedre.. ved selv hvordan det er at gå med de tanker og føelser, man blir sku rigtig trist og hae tit dårlige dage, hvilket ens barn faktisk kan mærke på en, og det lyder ikke som om du er lykkelig overhovedet

nogle ting er jeg selvf lykkelig over... jeg er lykkelig over a have fået min datter, og jeg er lykkelig over han elsker mig, emn det ved jeg godt ikk er npk... men... jo, må tage mig sammen... det bliver bare ikk nemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

nvm

Anonym skriver:

nogle ting er jeg selvf lykkelig over... jeg er lykkelig over a have fået min datter, og jeg er lykkelig over han elsker mig, emn det ved jeg godt ikk er npk... men... jo, må tage mig sammen... det bliver bare ikk nemt...

nej det aldrig sjovt at såre en anden person

men held og lykke i hvertfald

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Min x-mand blev også rigtig ked af det, og ville ikke slutte det, men som han sagde "jeg vil heller ikke være sammen med dig, når jeg ved at du er ulykkelig" (en dejlig mand, som heldigvis har gjort en anden kvinde lykkelig).

Det er altid svært, at ta' sådan en stor beslutning, og det er ALDRIG sjovt at såre andre - for det er jo ikke fordi at man hader dem, men mere at man har fået et bror/søster forhold (i mit tilfælde i hvert fald) UDEN passion, lyst, tiltrækning og gnist (som du selv skriver). Ingen mennesker er tjent med at leve i et sådan forhold - man skal ALDRIG nøjes!

Det du skriver med, at du lige nu HÅBER, at han gør det forbi...ja der har jeg også været...jeg tænkte virkelig "kan han for helvede ikke bare knalde uden om, så jeg kan sige at det er slut pga. DET!!!". Men det skete jo aldrig og det endte som skrevet med, at jeg mått gøre det selv...det var i forbindelse med, at jeg begyndte at føle mig tiltrukket af andre mænd og syntes at de var spændende...der gik det op for mig, at jeg IKKE ville ud i noget utroskab, der kunne ødelægge vores evt. fremtidige venskab, så derfor var det bare om, at få afsluttet det på en fair måde for os begge 2!

Er du bange for, at han vil slå din datter pga. temperament, hvis I går fra hinanden, og hun skal være hos ham alene eller?!

han ville aldrig ligge en hånd på hende, og heller ej mig... så meget mand er han da.. men han har slet ikk tålmodighed til et barn,... det er mig der passer hende 24 7 her hjemme... han sukker og lyder opgivende hver gange jeg beder ham holde hende, mens jeg skal noget... idag skulle jeg hente sushi 3 km væk og det tog 20 fra jeg tog afsted til jeg var hjemme, og 5 min efter jeg var kørt, skrev han, a hun var sur og om hun var sulten..?? det ved jeg sq da ikk.!!!! prøv da give barnet noget mad..!!??

og fik hinde bare i favnen da jeg kom hjem... værsgo...

jeger selv begyndt a synes andre mænd er intersante, men vil heller ikk ud i utroskab, for det er ikk fair a han får ødelagt hele sit liv pga det... jeg er osse holdt op med a være jaloux hvis han kigger og kommentere damer... og film med nøgne kvinder osv... og jeg har hagt go for han bare kan tage til dhb alene hvis han vil... jeg er blevet lidt ligeglad her på det sidste... men til gengæld, så er jeg begyndt a gå mere op i mig selv... jeg træner hver dag, enten i centret eller hjemme... jeg spise... og spiser sundt for en gangs skyld... jeg ligger makeup  gøre mig lækker.. .men føler ikk jeg gør det for ham mere... suuuuk, hader det punkt her i forhold...

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

nej det aldrig sjovt at såre en anden person

men held og lykke i hvertfald

mange tak... håber du følger med herinde, kommer nok med en update på et tidspunkt...

Anmeld

10. april 2011

nvm

Anonym skriver:

mange tak... håber du følger med herinde, kommer nok med en update på et tidspunkt...

det gør jeg helft sikkert

for dig

Anmeld

10. april 2011

Anonym trådstarter

nvm skriver:

det gør jeg helft sikkert

for dig

takker...

Anmeld

10. april 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

han ville aldrig ligge en hånd på hende, og heller ej mig... så meget mand er han da.. men han har slet ikk tålmodighed til et barn,... det er mig der passer hende 24 7 her hjemme... han sukker og lyder opgivende hver gange jeg beder ham holde hende, mens jeg skal noget... idag skulle jeg hente sushi 3 km væk og det tog 20 fra jeg tog afsted til jeg var hjemme, og 5 min efter jeg var kørt, skrev han, a hun var sur og om hun var sulten..?? det ved jeg sq da ikk.!!!! prøv da give barnet noget mad..!!??

og fik hinde bare i favnen da jeg kom hjem... værsgo...

jeger selv begyndt a synes andre mænd er intersante, men vil heller ikk ud i utroskab, for det er ikk fair a han får ødelagt hele sit liv pga det... jeg er osse holdt op med a være jaloux hvis han kigger og kommentere damer... og film med nøgne kvinder osv... og jeg har hagt go for han bare kan tage til dhb alene hvis han vil... jeg er blevet lidt ligeglad her på det sidste... men til gengæld, så er jeg begyndt a gå mere op i mig selv... jeg træner hver dag, enten i centret eller hjemme... jeg spise... og spiser sundt for en gangs skyld... jeg ligger makeup  gøre mig lækker.. .men føler ikk jeg gør det for ham mere... suuuuk, hader det punkt her i forhold...

nåååh ok, så er jeg mere rolig...men ved du hvad? Hvis han kommer i en situation, hvor han SKAL klare det selv...vise at han er en far der SELV kan, så er jeg sikker på at han nok skal bestå! Jeg tror at alle mænd, i en eller anden grad, vælger den lette løsning, når konen/kæresten er i nærheden

Du beskriver lige præcis hvordan jeg opførte mig det sidste halve år af vores forhold...jeg gjorde mig lækker, hver enese dag, og det var heller IKKE for hans skyld, men for de lækre mænd, jeg evt. kunne møde på min vej - det var jo altid rart med lidt sultne blikke

Jeg synes virkelig, at du skylder dig selv, at LYTTE til dit HJERTE og ikke din hjerne!!! Du lever kun 1 gang, og hvis du ikke er lykkelig, ja så LEVER du ikke

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

nåååh ok, så er jeg mere rolig...men ved du hvad? Hvis han kommer i en situation, hvor han SKAL klare det selv...vise at han er en far der SELV kan, så er jeg sikker på at han nok skal bestå! Jeg tror at alle mænd, i en eller anden grad, vælger den lette løsning, når konen/kæresten er i nærheden

Du beskriver lige præcis hvordan jeg opførte mig det sidste halve år af vores forhold...jeg gjorde mig lækker, hver enese dag, og det var heller IKKE for hans skyld, men for de lækre mænd, jeg evt. kunne møde på min vej - det var jo altid rart med lidt sultne blikke

Jeg synes virkelig, at du skylder dig selv, at LYTTE til dit HJERTE og ikke din hjerne!!! Du lever kun 1 gang, og hvis du ikke er lykkelig, ja så LEVER du ikke

1. gang han passede hende en nat alene, der havde han nå a fodre hende, han havde støvsuget og vasket gulv, og han havde i det hele taget rengjort hele hytten... men det første han gjorde da jeg kom hjem var a pointere a hvis han kunne nå alt det hvordan jeg så ikk kan på en hel dag...?? Jamen jeg går hjemme hverdag...!! jeg ser ikk roddet... hvis jeg kom ud på job hver dag jo så ville jeg nok være bedre til a se det...

det du skrev med a der gik ½ års tid med hvor du gjorde dig lækker osv... tror osse jeg vil lade der gå noget tid, for så jeg er 100 % sikker på det er det jeg vil... jeg kunne ligge mine følelser på bordet nu og så kunne man måske aftale at man giver det en chance på nogle mdr..?? hva synes su om det..??

Anmeld

11. april 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

1. gang han passede hende en nat alene, der havde han nå a fodre hende, han havde støvsuget og vasket gulv, og han havde i det hele taget rengjort hele hytten... men det første han gjorde da jeg kom hjem var a pointere a hvis han kunne nå alt det hvordan jeg så ikk kan på en hel dag...?? Jamen jeg går hjemme hverdag...!! jeg ser ikk roddet... hvis jeg kom ud på job hver dag jo så ville jeg nok være bedre til a se det...

det du skrev med a der gik ½ års tid med hvor du gjorde dig lækker osv... tror osse jeg vil lade der gå noget tid, for så jeg er 100 % sikker på det er det jeg vil... jeg kunne ligge mine følelser på bordet nu og så kunne man måske aftale at man giver det en chance på nogle mdr..?? hva synes su om det..??

Jamen det kan jeg jo ikke sige, hvad der er rigtigt i din situation, det eneste jeg vil råde dig til, er at følge dit hjerte Men jeg er overbevist om, at det ikke skal være jer 2, når du har det sådan - jeg vil ønske dig held og lykke med det hele, håber at du snart bliver lykkelig igen

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jamen det kan jeg jo ikke sige, hvad der er rigtigt i din situation, det eneste jeg vil råde dig til, er at følge dit hjerte Men jeg er overbevist om, at det ikke skal være jer 2, når du har det sådan - jeg vil ønske dig held og lykke med det hele, håber at du snart bliver lykkelig igen

synes bare jeg er blank for ideer for a åbne emnet og skule tage hul på bylden osv... og jeg kan ikk regne med mine forældre de er sure over det ikk kører for det jo bare min egen skyld som sædvanligt... (det min mor der styrer showet derhjemme...) så der kan jeg ikk tage hjem, og ved ikk hvor jeg ellers lige kunne tage hen... ved a han vil kæmpe for a beholde anja hvis jeg vælger a bo hos en veninde i noget tid som bor et sted ham ikk kan lig... han er meget pylder...  i mine øjne... ja, så egner han sig ikk til a tage varer på hende alene.. han har ingen tålmodighed og han er slet ikk inde i og vil ikk være med og inde i de rytmer hun efterhånden har... og det såre mig rigtig meget...

helt ærlig, så hver dag når jeg enten skal vække ham eller han vågner selv så bliver jeg i dårligt humør... jeg kan slet ikk være mig selv, og jeg føler mig låst og føler ejg bliver behandlet underdanigt... nu er han fx lige kørt afsted emd vores datter i vuggestue, og han blev sur over det var ham der skulle kører hende... jamen jeg er skide syg med snot og ondt i halsen, og vores datter har det samme og øjenbetændelse, så kom nu lige ind i kampen mand..!!! ja, men så skulle jeg have vækket ham kl 5, så han kunne nå a vægne... ej, com on..!! det kræver sq ikk særlig meget a lige vågne op, og drikke en kop kaffe og så har jeg sørget for madpakke og tøj til hende og sko osv.. så hun er klar parat... men det er åbenbart meget svært..!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.