han er dybt uansvarlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

ja børnene har det godt og han er gået i seng.. han sagde at det var mit problem at jeg var sur, for han havde ikke gjort noget galt... jeg kunne bare lade være med at kigge på, at han skiftede vores datter.. han mener at jeg kontrollerer ham når han skifter hende, så jeg må ikke kigge på at han skifter vores datter.. han er jo syg i hovedet.. han sagde at han bare har hygge drukket idag, men jo samtidig har taget sig af ungerne.. og grunden til han kom hjem, var fordi han ville hjem til mig HVAD MED AT TÆNKE PÅ BØRNENE??? jeg er rasende lige nu.. har spurgt ham om vi ikke skulle snakke, men han sagde han intet havde at snakke med mig om, for det var mig der havde et problem.. hvis man ikke kan snakke sammen i et forhold så kan man jo ligeså godt gå hvert til sit...

Årh nej... Hm. Så lad ham være. Men brug de ting "imod ham" som ham siger når i snakker sammen i morgen (synes det er en god idé i lader den ligge nu... følelserne er HELT uden på tøjet)

I morgen så starter du med at sige det var dejligt han kom tidligt hjem med ungerne, og at du altså kun reagerer sådan fordi du elsker jeres og hans børn så højt, og det er vigtigt for dig at være en god mor.Og hvis han føler at du kontrollerer ham, så er det igen dig der prøver at sikre det bedste og sådan er mødre sgu nu engang! Når dét er sagt så burde han føle sig nede på jorden og så kan du gå igang med at stille et ultimatum op! Selvom du forstår hvordan han har opfattet dig som "pylret" så mener du at du har gjort det rigtige, og du havde ikke ændret det i dag... Og fremover vil du heller ikke stå i en lignende situation og siden det er sket nogle gange nu, så er det nok bedst at du bare flytter, stille og roligt.

Så må vi se hvordan han reagerer, men bare vær rolig og ikke beskylde eller anklage ham for noget... (for alt det er jo også lige meget når du alligevel vil gå fra ham) i stedet sig hvordan du vil ha' det, og hvordan han har overhørt dig ... og til sidst konsekvensen: du pakker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

jeansmummie

Søde kvinde, hvor gammel er din mand? Hvor længe har han levet sådan? Hvis det er igennem mange år så pak du din dejlige baby ìg få reddet dit og dit barnsliv dit barn fortjener bedre og sådan som du reagere som mor, så gør du også, jeg kender jer ik , men havde en veninde der var sammen med en lignende type! Du skal tænke på dit barn mere end nogensinde, kæmpe knus og håb for fremtiden få mest ud af den med glæde

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

ja børnene har det godt og han er gået i seng.. han sagde at det var mit problem at jeg var sur, for han havde ikke gjort noget galt... jeg kunne bare lade være med at kigge på, at han skiftede vores datter.. han mener at jeg kontrollerer ham når han skifter hende, så jeg må ikke kigge på at han skifter vores datter.. han er jo syg i hovedet.. han sagde at han bare har hygge drukket idag, men jo samtidig har taget sig af ungerne.. og grunden til han kom hjem, var fordi han ville hjem til mig HVAD MED AT TÆNKE PÅ BØRNENE??? jeg er rasende lige nu.. har spurgt ham om vi ikke skulle snakke, men han sagde han intet havde at snakke med mig om, for det var mig der havde et problem.. hvis man ikke kan snakke sammen i et forhold så kan man jo ligeså godt gå hvert til sit...

Nå ja og husk.... Jeg er på din side, og det tror jeg BESTEMT at alle er!  Grunden til, jeg opfordrer dig til at være så "sød" ved ham, er KUN for din skyld... Gør det nemmest for dig selv i situationen, men også efter... Han skal ikke ha' den fornøjelse at kunne fortælle hvordan du har været ligeså tosset som ham og råbt og skreget (det skal du holde dig ALT for god til)

Det er det "værste" du kan byde ham - fulstændig ro og kontrol

Anmeld

9. april 2011

Chamomile

Jeg vil sende dig et stort kram, det lyder som en rigtig ubehagelig situation. Håber at alt kommer til at løse sig 

Anmeld

10. april 2011

N&J

Anonym skriver:

han gjorde det for 1 uge siden men da havde vi kun den lille med... det endte med at han lå og brækkede sig hele natten og tog på druk de næste 2 dage efter synes han er så uansvarlig når der er børn til stede.. man kan sku ikke bare drikke sig hammer lam..

Jeg kan godt huske dit indlæg dengang. 

Men jeg forstår ikke at det når dertil har I aftalt inden I tager hjemmefra om I drikker, om han drikker, om han bare kan tage en taxa hjem osv. tænker at sker det engang om året at man sidder og hygger sig og får en lille en og måske en for mange, ja så går det nok, men når det er et mønster - så tænker jeg at så er der groft tre måder man dele det op i:

- enten så finder man sig i det (og så tillader man så også at det er hvad børnene ser)

- man tillader det ikke på nogen måde (og så må konsekvensen vil være at han må ud til højre)

- eller også så har man i fællesskab lagt nogle grundregler omkring besøg hos andre - og hvis det indebærer at drikke mere end 1-2 genstande, så må man igen have nogle helt klare aftaler om hvad man gør - så kan det være man simpelthen aftaler af den ene tager bilen eller går (hvordan man nu kom derhen) og så tager børnene med når tiden er inde til det, og så må den anden part selv tage en taxa hjem. 

Men helt klart nogle klare regler for hvad I gør.

Anmeld

10. april 2011

henh01

Har ikke læst alle indlæggene ville blot give dig en

en anden gang så tag ALLE børnene med hjem hvis sådan en situation skulle opstå igen. Det er ikke okay at efterlade dem med en fuld far der ikke kan tage ansvar for dem og som vil gå stang bacardi hjem med børnene midt om natten

Måske I skal tage jer en lang snak når han kommer hjem.

Kan jo sagtens sige at hvis det var mig så havde jeg sat ham for porten, men det er jo sværere npår man står i det og jeg ved jo slet heller ikke hvad der ligger forud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.