Anonym skriver:
han gjorde det for 1 uge siden
men da havde vi kun den lille med... det endte med at han lå og brækkede sig hele natten og tog på druk de næste 2 dage efter
synes han er så uansvarlig når der er børn til stede.. man kan sku ikke bare drikke sig hammer lam..
Jeg kan godt huske dit indlæg dengang.
Men jeg forstår ikke at det når dertil
har I aftalt inden I tager hjemmefra om I drikker, om han drikker, om han bare kan tage en taxa hjem osv. tænker at sker det engang om året at man sidder og hygger sig og får en lille en og måske en for mange, ja så går det nok, men når det er et mønster - så tænker jeg at så er der groft tre måder man dele det op i:
- enten så finder man sig i det (og så tillader man så også at det er hvad børnene ser)
- man tillader det ikke på nogen måde (og så må konsekvensen vil være at han må ud til højre)
- eller også så har man i fællesskab lagt nogle grundregler omkring besøg hos andre - og hvis det indebærer at drikke mere end 1-2 genstande, så må man igen have nogle helt klare aftaler om hvad man gør - så kan det være man simpelthen aftaler af den ene tager bilen eller går (hvordan man nu kom derhen) og så tager børnene med når tiden er inde til det, og så må den anden part selv tage en taxa hjem.
Men helt klart nogle klare regler for hvad I gør.
Anmeld