han er dybt uansvarlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

vil lige sige, at jeg synes det er underordnet om det ikke er Hendes/dine... her har jeg også en bonus datter og hende har jeg taget med flere gange ... har som sagt stået i situationen selv...

Han kan jo ikke tage vare på sine børn...

Er du tryg med dem, som de er os??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Clisolka

Anonym skriver:

han gjorde det for 1 uge siden men da havde vi kun den lille med... det endte med at han lå og brækkede sig hele natten og tog på druk de næste 2 dage efter synes han er så uansvarlig når der er børn til stede.. man kan sku ikke bare drikke sig hammer lam..

Æv hvor jeg føler med dig! Du får lige et med på vejen... Jeg ved hvordan det er at have en kæreste der drikker sig sk... stiv hver gang der sker noget.... 

Her fik min kæreste et valg, da jeg stod med de 2 streger, og det har i den grad vendt ham 180 grader! 

Du gjorde det rigtige med at gå - det havde jeg også gjort! Jeg havde ikke fundet mig i det 

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

dårlig samvittighed er en by i rusland for hans vedkommende efter hans mening er det mig der er rådden i hovedet, jeg er sippet en dødbidder, kan ikke hygge mig o.s.v. han mener jo ikke at børnene tager skade for de hygger sig jo ja de render rundt og gør hvad der passer dem, fordi deres far har mere travlt med at drikke sig stiv.. HELDIGVIS er ham de er oppe hos meget ansvarlig og tager sig rigtig godt af ungerne.. han sad med begge ungerne i skødet og så tegnefilm da jeg gik.. så håber at han beder dem om at sove der min mand er Ikke til at snakke med, og vi har været ved at gå fra hinanden MANGE gange pågrund af det... men når han vender det hvide ud af øjnene i raseri og truer mig, så tager jeg bestemt min datter og går.. det vil jeg ikke finde mig i.

Okay... så synes jeg at du (inden du tager en diskussion op med ham i morgen) skal finde ud af om det er det værd.... Altså tror du det kunne ændre sig hvis det lykkedes jer at få en god snak, eller vil han/har han altid været sådan og vil han aldrig ændre sig? For hvis det er det sidste så synes jeg også du skulle pakke og smutte!

Men hvsi du vil gi' det en chance, så kunne du jo foreslå ham at næste gang i bliver inviteret på druk/til fest, så får i en ven/veninde til at passe ungerne og så skal i bare hygge jer sammen

Så fatter han måske at det er ikke fester du er modstander af, men dét at børnene ikke skal være med...

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Med noget af det ekstra du skriver om han har gjort det før.. osv..

Ja der er kun et og sige.. SKRID FRA HAM!
Ihvertfald må du forklare ham at sådan kan man sku ikk være forælder med børn - han må sku vente med og drikke sig stang bacardi til en dag i IKKE har børn med! (Husk li og giv ham plads til det også.. hvis ikke han får det er det jo heller ikk fair)
Men hvis ikk han kan overholde det og indse det, må han jo lære af den konsekvens at du skrider med børnene så.

Det er pisse uansvarligt det han og for den sags skyld I har gang i.
Forstår slet ikk hvordan du har ku gå hjem uden de to andre børn

det er kun mine bonusbørn.. det er jo hans børn.. derfor kan jeg jo ikke bare tage dem og gå med dem... men det havde jeg sku lyst til... jeg overvejer virkelig osse at skride fra ham nu.. det her sker bare gang på gang, fordi ham og hans venner kun har alkohol og hash til fælles.. men når man har børn må man altså stoppe inden man bliver stang bacardi tænk hvis jeg ikke havde været med sidste weekend. hvad skulle vores lille datter så have gjort mens han lå og sov på toilettet... det skulle have været en hyggelig dag, med noget god mad hos nogle venner.. og det endte med massiv druk.. godt nok ikke fra min side, men alle mændene var da med på den...

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

vi skulle hele familien op til en ven.. min kære mand har drukket tæt hele dagen, og vi havde alle 3 unger med... ungerne blev trætte og min mand ville ikke hjem(vi skal gå hjem og der er 2 km).. så han puttede de 2 store på 5.. jeg skiftede den lille, og han kom ind og gik helt amok over ingenting, sagde at jeg var en dødbidder og at ungerne bare kunne sove og at vi så kunne drikke og vække dem når vi ville hjem.. den mindste er 10 mdr.. jeg blev skide sur og pakkede ungerne sammen og sagde at vi gik hjem.. han sagde at jeg fandme ikke skulle tage hans børn.. og sagde at jeg bare kunne skride.. tog bestemt den mindste og gik hjem.. vi er lige kommet hjem, og har helt ondt i maven over at de 2 store skal gå hjem i nat sammen med en fuld far hvorfor skal han drikke sig stiv når vi har alle børnene med??? jeg er så ked, men glad for at jeg tog den lille og gik hjem... ååhhh piger hjælp mig lidt her...

Jamen herregud da.
Hvad bruger du dit liv på sammen med sådan en mand?
Er det noget at lade sine børn vokse op med?
At lade dem have det forbillede og ideal?
Er du klar over hvor utrygge og bange børn er for voksne, der har drukket?
Og værre blir det når det er ens forældre.
Så helt ærligt...i morgen når han er blevet ædru...forhåbentligt, så siger du til ham at nu er det slut..det er enten eller.
Du er i din fulde ret til at tage dine børn og forlade ham..han er overhovedet intet værd som far..heller ikke selvom han evt. skulle være noget SÅ fantastisk som ædru.
Og så får du lige et stort kæmpeknus, for det trænger du vist til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Okay... så synes jeg at du (inden du tager en diskussion op med ham i morgen) skal finde ud af om det er det værd.... Altså tror du det kunne ændre sig hvis det lykkedes jer at få en god snak, eller vil han/har han altid været sådan og vil han aldrig ændre sig? For hvis det er det sidste så synes jeg også du skulle pakke og smutte!

Men hvsi du vil gi' det en chance, så kunne du jo foreslå ham at næste gang i bliver inviteret på druk/til fest, så får i en ven/veninde til at passe ungerne og så skal i bare hygge jer sammen

Så fatter han måske at det er ikke fester du er modstander af, men dét at børnene ikke skal være med...

vi fik børnene passet sidste fredag og holdt fest herhjemme.. vi drak os skide stive og festede hele natten, så det er sku ikke frihed han mangler... lørdag tog han osse i byen, mens jeg passede børn.. og for at det ikke skal være løgn, så drak han osse torsdag hvor jeg passede den lille... jeg er sku ikke modstander af fester.. jeg kan sagtens tage et par øl eller glas vin selvom børnene er med.. men man kan sku ikke drikke sig pisse stiv...

Anmeld

9. april 2011

Mor-til-asta-09

Synes bestemt der skal være plads til at drikke med måde når man har ungerne med i byen.. Men at drikke sig så hammerlam, og at man oveni købet skulle gå hjem... Havde været noget andet hvis i havde haft en bil, så i kunne køre.. synes det er dybt uansvarligt af ham, og ville tage en alvorlig snak med ham imorgen når han forhåbenlig er ædru igen...

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jamen herregud da.
Hvad bruger du dit liv på sammen med sådan en mand?
Er det noget at lade sine børn vokse op med?
At lade dem have det forbillede og ideal?
Er du klar over hvor utrygge og bange børn er for voksne, der har drukket?
Og værre blir det når det er ens forældre.
Så helt ærligt...i morgen når han er blevet ædru...forhåbentligt, så siger du til ham at nu er det slut..det er enten eller.
Du er i din fulde ret til at tage dine børn og forlade ham..han er overhovedet intet værd som far..heller ikke selvom han evt. skulle være noget SÅ fantastisk som ædru.
Og så får du lige et stort kæmpeknus, for det trænger du vist til.

Kærligst
Sussie

jeg spørger osse tit mig selv hvad jeg laver sammen med ham.. men hovedsagen er, at jeg simpelthen ikke tør at sende min datter på weekend hos ham, da jeg ikke ved hvad han kan finde på.. tænk hvis hun bliver slæbt rundt til alle mulige med en stiv og skæv far.. hun er altså ikke engang 1 år endnu...

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

vi fik børnene passet sidste fredag og holdt fest herhjemme.. vi drak os skide stive og festede hele natten, så det er sku ikke frihed han mangler... lørdag tog han osse i byen, mens jeg passede børn.. og for at det ikke skal være løgn, så drak han osse torsdag hvor jeg passede den lille... jeg er sku ikke modstander af fester.. jeg kan sagtens tage et par øl eller glas vin selvom børnene er med.. men man kan sku ikke drikke sig pisse stiv...

Jah okay....Så er det vist ikke så meget længere

Så er der bare tilbage at sige "Hallo pomfrit - jeg er blevet mor fordi det er dét jeg vil... jeg kan godt li' at feste men det skal være UDEN børnene og det bliver aldrig så tit som før... Hvis du ikke kan leve på den her måde så må du genoverveje hvad du ville som far, og det kan du tænke over når jeg har pakket mine ting og er smuttet... for det gør jeg nu." 

Bum

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

BB78 skriver:

Æv hvor jeg føler med dig! Du får lige et med på vejen... Jeg ved hvordan det er at have en kæreste der drikker sig sk... stiv hver gang der sker noget.... 

Her fik min kæreste et valg, da jeg stod med de 2 streger, og det har i den grad vendt ham 180 grader! 

Du gjorde det rigtige med at gå - det havde jeg også gjort! Jeg havde ikke fundet mig i det 

jeg synes sku godt man kan drikke sig skide stiv engang imellem, men så har man sku ikke børnene med og jo man kan sagtens drikke et par øl eller dele en flaske vin når børnene er med, det sker der sku ikke noget ved.. men jeg forstår ikke hvordan en hyggelig middag med venner og børn pludselig skal munde ud i at man køber 2 kasser øl og 4 flasker vin... hvad skal det til for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.