Anonym skriver:
dårlig samvittighed er en by i rusland for hans vedkommende
efter hans mening er det mig der er rådden i hovedet, jeg er sippet en dødbidder, kan ikke hygge mig o.s.v. han mener jo ikke at børnene tager skade for de hygger sig jo
ja de render rundt og gør hvad der passer dem, fordi deres far har mere travlt med at drikke sig stiv.. HELDIGVIS er ham de er oppe hos meget ansvarlig og tager sig rigtig godt af ungerne.. han sad med begge ungerne i skødet og så tegnefilm da jeg gik.. så håber at han beder dem om at sove der
min mand er Ikke til at snakke med, og vi har været ved at gå fra hinanden MANGE gange pågrund af det... men når han vender det hvide ud af øjnene i raseri og truer mig, så tager jeg bestemt min datter og går.. det vil jeg ikke finde mig i.
Okay... så synes jeg at du (inden du tager en diskussion op med ham i morgen) skal finde ud af om det er det værd.... Altså tror du det kunne ændre sig hvis det lykkedes jer at få en god snak, eller vil han/har han altid været sådan og vil han aldrig ændre sig? For hvis det er det sidste så synes jeg også du skulle pakke og smutte!
Men hvsi du vil gi' det en chance, så kunne du jo foreslå ham at næste gang i bliver inviteret på druk/til fest, så får i en ven/veninde til at passe ungerne og så skal i bare hygge jer sammen 
Så fatter han måske at det er ikke fester du er modstander af, men dét at børnene ikke skal være med...
Anmeld