han er dybt uansvarlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Nettemor

årh det er en rigtig træls situation for dig at stå i. det er bare ikke iorden at han opfører sig sådan!! børnene kommer da først.. havde været noget andet hvis det var naboen i havde siddet ved eller noget familie hvor det evt var planen at de skulle blive og overnatte alligevel. men syns ikke dette er fair for hverken dig eller jeres børn.

sikke en situation at sætte dig i! du må ha dig en god lang snak med ham imorgen for hvis han ikke kan se at dette er et problem så har i nok en masse der skal diskuteres (siger jeg uden at kende noget til jeres forhold)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

ejjj sikke nogen følelser der har været igang.

og jeg kender ikke ham eller jeres forhold men jeg ville BESTEMT ikke lade ham gå FULD i 2 km med børn.... overhoved. øv.

der er ikke nogen der kan se efter den lille mens du selv henter de store, eller de store kan blive sovende der, så han ikke skal gå stinkende fuld med dem??

I mine øjne er det altså lidt uansvarlig. Men igen, jeg kender ham ikke..

Kan godt forstå du er frustreret

han går HELT amok hvis jeg henter de to store.. det er faktisk hans børn.. jeg er kun bonusmor til dem.. så de er jo hans ansvar.. håber på at de sover deroppe.. synes sku at det er lidt synd for dem, hvis de skal vækkes og ud og gå midt om natten.. han blev skide sur over at jeg tog den lille med.. men hun er sku MIT kød og blod, så han kan bare lukke røven.. han drak sig osse skide stiv sidste weekend hvor vi havde den lille.. og der skulle jeg have taget hende og gået, hvilket jeg ikke gjorde.. det gjorde jeg så idag, og det er jeg rigtig glad for..

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

han gjorde det for 1 uge siden men da havde vi kun den lille med... det endte med at han lå og brækkede sig hele natten og tog på druk de næste 2 dage efter synes han er så uansvarlig når der er børn til stede.. man kan sku ikke bare drikke sig hammer lam..

Okay så er det da HELT sikkert at i bliver nødt til at snakke sammen i morgen.....

Jeg tænkte at hvis det var første og eneste gang ville han sikkert selv dukke op imorgen og skamme siog (med god grund!)..

Du kunne måske ringe til dem der holder festen og bede dem se efter de to store (og evt lade dem blive og sove) og i morgen må du lige trække vejret dybt inden du taler med ham (lyder til, han bliver agressiv i diskussioner, og det kommer der altså aldrig enighed ud af, så bevar roen, om muligt)

Anmeld

9. april 2011

mortilflere

så lod du en fuld idiot ha ansvaret for dine 2 andre børn..........

Anmeld

9. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Kan godt huske den forrige tråd, som du skrev... Du er nød til at komme væk fra ham... det er ikke fær overfor dine børn... ved godt, at det er en hård beslutning, men du vil ikke fortryde.. jeg gjorde det ikke...

Du skal da lige have ent kæmpe Mette

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Jeg har ikke rigtig noget råd til dig, men jeg havde nok smidt manden ud.. Jeg magter ikke en mand der drikker med 3 børn.. min gjorde det, da den yngste var spæd... han kunne ikke sige nej til chefen, hvilket gjorde han var fuld hver dag, da han kom hjem... jeg smed ham ud promte... mit barn skulle ikke se en fuld far hverdag... men ændrede stil 180 grader og drikker idag meget sjældent.. når han gør det med vennerne er det også med stil, men så er det også tilladt...

Hvorfor tog du ikke de andre med hjem? det havde jeg uden tvivl gjort...

Ville osse gerne have haft de 2 store med hjem, men det er hans børn og mine bonusbørn.. jeg kan jo ikke bestemme over hans børn.. spurgte dem om de ville med hjem, men de lå på sofaen og så tegnefilm og var mega trætte, så det gad de ikke.. så er det lidt svært, når jeg kun er bonusmor...  håber de bliver sovende derovre, så børnene ikke skal ud og gå i nat.. men jeg ved ikke hvad han bestemme sig for..

Anmeld

9. april 2011

LR85

Anonym skriver:

han går HELT amok hvis jeg henter de to store.. det er faktisk hans børn.. jeg er kun bonusmor til dem.. så de er jo hans ansvar.. håber på at de sover deroppe.. synes sku at det er lidt synd for dem, hvis de skal vækkes og ud og gå midt om natten.. han blev skide sur over at jeg tog den lille med.. men hun er sku MIT kød og blod, så han kan bare lukke røven.. han drak sig osse skide stiv sidste weekend hvor vi havde den lille.. og der skulle jeg have taget hende og gået, hvilket jeg ikke gjorde.. det gjorde jeg så idag, og det er jeg rigtig glad for..

Det er også det rigtige du gjorde...

gider du lige a rose dig selv for det

Sys det er flot og smadder godt a dig a DU tager ansvar og går med den lille.

og jeg synes helt sikkert a du i morgen skal sige til ham a det der, det finder du dig simpelthen IKKE i, og det skal bare ikke ske igen.

Anmeld

9. april 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

så lod du en fuld idiot ha ansvaret for dine 2 andre børn..........

ikke hendes børn. hans børn og hendes bonusbørn. ikke nemt at bestemme vildt meget over dem så..

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

vi skulle hele familien op til en ven.. min kære mand har drukket tæt hele dagen, og vi havde alle 3 unger med... ungerne blev trætte og min mand ville ikke hjem(vi skal gå hjem og der er 2 km).. så han puttede de 2 store på 5.. jeg skiftede den lille, og han kom ind og gik helt amok over ingenting, sagde at jeg var en dødbidder og at ungerne bare kunne sove og at vi så kunne drikke og vække dem når vi ville hjem.. den mindste er 10 mdr.. jeg blev skide sur og pakkede ungerne sammen og sagde at vi gik hjem.. han sagde at jeg fandme ikke skulle tage hans børn.. og sagde at jeg bare kunne skride.. tog bestemt den mindste og gik hjem.. vi er lige kommet hjem, og har helt ondt i maven over at de 2 store skal gå hjem i nat sammen med en fuld far hvorfor skal han drikke sig stiv når vi har alle børnene med??? jeg er så ked, men glad for at jeg tog den lille og gik hjem... ååhhh piger hjælp mig lidt her...

Med noget af det ekstra du skriver om han har gjort det før.. osv..

Ja der er kun et og sige.. SKRID FRA HAM!
Ihvertfald må du forklare ham at sådan kan man sku ikk være forælder med børn - han må sku vente med og drikke sig stang bacardi til en dag i IKKE har børn med! (Husk li og giv ham plads til det også.. hvis ikke han får det er det jo heller ikk fair)
Men hvis ikk han kan overholde det og indse det, må han jo lære af den konsekvens at du skrider med børnene så.

Det er pisse uansvarligt det han og for den sags skyld I har gang i.
Forstår slet ikk hvordan du har ku gå hjem uden de to andre børn

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Okay så er det da HELT sikkert at i bliver nødt til at snakke sammen i morgen.....

Jeg tænkte at hvis det var første og eneste gang ville han sikkert selv dukke op imorgen og skamme siog (med god grund!)..

Du kunne måske ringe til dem der holder festen og bede dem se efter de to store (og evt lade dem blive og sove) og i morgen må du lige trække vejret dybt inden du taler med ham (lyder til, han bliver agressiv i diskussioner, og det kommer der altså aldrig enighed ud af, så bevar roen, om muligt)

dårlig samvittighed er en by i rusland for hans vedkommende efter hans mening er det mig der er rådden i hovedet, jeg er sippet en dødbidder, kan ikke hygge mig o.s.v. han mener jo ikke at børnene tager skade for de hygger sig jo ja de render rundt og gør hvad der passer dem, fordi deres far har mere travlt med at drikke sig stiv.. HELDIGVIS er ham de er oppe hos meget ansvarlig og tager sig rigtig godt af ungerne.. han sad med begge ungerne i skødet og så tegnefilm da jeg gik.. så håber at han beder dem om at sove der min mand er Ikke til at snakke med, og vi har været ved at gå fra hinanden MANGE gange pågrund af det... men når han vender det hvide ud af øjnene i raseri og truer mig, så tager jeg bestemt min datter og går.. det vil jeg ikke finde mig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.