han er dybt uansvarlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.322 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Anonym trådstarter

vi skulle hele familien op til en ven.. min kære mand har drukket tæt hele dagen, og vi havde alle 3 unger med... ungerne blev trætte og min mand ville ikke hjem(vi skal gå hjem og der er 2 km).. så han puttede de 2 store på 5.. jeg skiftede den lille, og han kom ind og gik helt amok over ingenting, sagde at jeg var en dødbidder og at ungerne bare kunne sove og at vi så kunne drikke og vække dem når vi ville hjem.. den mindste er 10 mdr.. jeg blev skide sur og pakkede ungerne sammen og sagde at vi gik hjem.. han sagde at jeg fandme ikke skulle tage hans børn.. og sagde at jeg bare kunne skride.. tog bestemt den mindste og gik hjem.. vi er lige kommet hjem, og har helt ondt i maven over at de 2 store skal gå hjem i nat sammen med en fuld far hvorfor skal han drikke sig stiv når vi har alle børnene med??? jeg er så ked, men glad for at jeg tog den lille og gik hjem... ååhhh piger hjælp mig lidt her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

kom nu piger.. har sådan brug for at snakke

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

vi skulle hele familien op til en ven.. min kære mand har drukket tæt hele dagen, og vi havde alle 3 unger med... ungerne blev trætte og min mand ville ikke hjem(vi skal gå hjem og der er 2 km).. så han puttede de 2 store på 5.. jeg skiftede den lille, og han kom ind og gik helt amok over ingenting, sagde at jeg var en dødbidder og at ungerne bare kunne sove og at vi så kunne drikke og vække dem når vi ville hjem.. den mindste er 10 mdr.. jeg blev skide sur og pakkede ungerne sammen og sagde at vi gik hjem.. han sagde at jeg fandme ikke skulle tage hans børn.. og sagde at jeg bare kunne skride.. tog bestemt den mindste og gik hjem.. vi er lige kommet hjem, og har helt ondt i maven over at de 2 store skal gå hjem i nat sammen med en fuld far hvorfor skal han drikke sig stiv når vi har alle børnene med??? jeg er så ked, men glad for at jeg tog den lille og gik hjem... ååhhh piger hjælp mig lidt her...

Puuha.... ved ikke hvad jeg skal råde dig til, men ville ikke gå fra tråden uden at sige noget

Det eneste du kan gøre er nok bare at vente til han kommer hjem og får sovet den ud og så må i snakke om det i morgen når han er ædru ....

Har han gjort det før?

Anmeld

9. april 2011

Kirstine85

Det lyder som om du har brug for en KÆMPE !!!!!

Anmeld

9. april 2011

Sabina92

ordenlig krammer til dig (:

Jeg ville nok have taget alle ungerne med og sagt han kunne rende og hoppe.. Og så ta en snak med ham imorgen, et er at han er fuld mens ungerne ser det men at han vil tage et ansvar han selv ikke kan magte i den tiltand..

Anmeld

9. april 2011

Kirstine85

Sabina92 skriver:

ordenlig krammer til dig (:

Jeg ville nok have taget alle ungerne med og sagt han kunne rende og hoppe.. Og så ta en snak med ham imorgen, et er at han er fuld mens ungerne ser det men at han vil tage et ansvar han selv ikke kan magte i den tiltand..

Anmeld

9. april 2011

LR85

ejjj sikke nogen følelser der har været igang.

og jeg kender ikke ham eller jeres forhold men jeg ville BESTEMT ikke lade ham gå FULD i 2 km med børn.... overhoved. øv.

der er ikke nogen der kan se efter den lille mens du selv henter de store, eller de store kan blive sovende der, så han ikke skal gå stinkende fuld med dem??

I mine øjne er det altså lidt uansvarlig. Men igen, jeg kender ham ikke..

Kan godt forstå du er frustreret

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Puuha.... ved ikke hvad jeg skal råde dig til, men ville ikke gå fra tråden uden at sige noget

Det eneste du kan gøre er nok bare at vente til han kommer hjem og får sovet den ud og så må i snakke om det i morgen når han er ædru ....

Har han gjort det før?

han gjorde det for 1 uge siden men da havde vi kun den lille med... det endte med at han lå og brækkede sig hele natten og tog på druk de næste 2 dage efter synes han er så uansvarlig når der er børn til stede.. man kan sku ikke bare drikke sig hammer lam..

Anmeld

9. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har ikke rigtig noget råd til dig, men jeg havde nok smidt manden ud.. Jeg magter ikke en mand der drikker med 3 børn.. min gjorde det, da den yngste var spæd... han kunne ikke sige nej til chefen, hvilket gjorde han var fuld hver dag, da han kom hjem... jeg smed ham ud promte... mit barn skulle ikke se en fuld far hverdag... men ændrede stil 180 grader og drikker idag meget sjældent.. når han gør det med vennerne er det også med stil, men så er det også tilladt...

Hvorfor tog du ikke de andre med hjem? det havde jeg uden tvivl gjort...

Anmeld

9. april 2011

mulle7430

tror da også du har brug for nogen  herfra hvor er det da noget l.... det kan han squ ikke være bekendt .... har virkelig ondt af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.