han er dybt uansvarlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg spørger osse tit mig selv hvad jeg laver sammen med ham.. men hovedsagen er, at jeg simpelthen ikke tør at sende min datter på weekend hos ham, da jeg ikke ved hvad han kan finde på.. tænk hvis hun bliver slæbt rundt til alle mulige med en stiv og skæv far.. hun er altså ikke engang 1 år endnu...

Den kamp må du så tage sammen med statsamtet.
Så længe hun er så lille, så skal hun jo heller ikke på weekend, hvis du siger i statsamtet, at det vil du ikke have.
Hvis jeg var dig, så ville jeg samle alt hvad du kan af dokumentation for hans ubehageligheder og drikkeri, og så se at pakke dit tøj og børn og komme ud af døren.
Det andet skal du nok få løst...du er ikke den eneste i verden, der har stået i den situation, og som er kommet hele ud på den anden side.
Og endelig er der mange piger herinde som kan hjælpe og råde dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Jah okay....Så er det vist ikke så meget længere

Så er der bare tilbage at sige "Hallo pomfrit - jeg er blevet mor fordi det er dét jeg vil... jeg kan godt li' at feste men det skal være UDEN børnene og det bliver aldrig så tit som før... Hvis du ikke kan leve på den her måde så må du genoverveje hvad du ville som far, og det kan du tænke over når jeg har pakket mine ting og er smuttet... for det gør jeg nu." 

Bum

det har jeg osse tænkt mig at sige til ham imorgen... aftalen var at vi skulle drikke igennem sidste weekend, og så skulle han ikke drikke igen før vi skal til fødselsdag d. 30 april.. der kan man så se hvor godt han holder det.. fik osse nok af ham igår aftes og kørte ud til nogle venner..

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Den kamp må du så tage sammen med statsamtet.
Så længe hun er så lille, så skal hun jo heller ikke på weekend, hvis du siger i statsamtet, at det vil du ikke have.
Hvis jeg var dig, så ville jeg samle alt hvad du kan af dokumentation for hans ubehageligheder og drikkeri, og så se at pakke dit tøj og børn og komme ud af døren.
Det andet skal du nok få løst...du er ikke den eneste i verden, der har stået i den situation, og som er kommet hele ud på den anden side.
Og endelig er der mange piger herinde som kan hjælpe og råde dig.

det er bare ikke så nemt.. for hvor skal vi bo, og hvis jeg går fra ham, så smider han mig og min datter ud af lejligheden, for det er hans lejlighed... det gjorde han sidst..

Anmeld

9. april 2011

Clisolka

Anonym skriver:

jeg synes sku godt man kan drikke sig skide stiv engang imellem, men så har man sku ikke børnene med og jo man kan sagtens drikke et par øl eller dele en flaske vin når børnene er med, det sker der sku ikke noget ved.. men jeg forstår ikke hvordan en hyggelig middag med venner og børn pludselig skal munde ud i at man køber 2 kasser øl og 4 flasker vin... hvad skal det til for

Nu skulle jeg så have skrevet, at min kæreste drak HVER dag og ikke kun når der skete noget  Der røg sådan ca. 2 flasker whiskey ned på et par timer... 

Men ja, man kan sagtens drikke et par øl eller noget vin - men med måde, når børnene er med 

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

det har jeg osse tænkt mig at sige til ham imorgen... aftalen var at vi skulle drikke igennem sidste weekend, og så skulle han ikke drikke igen før vi skal til fødselsdag d. 30 april.. der kan man så se hvor godt han holder det.. fik osse nok af ham igår aftes og kørte ud til nogle venner..

Puuha.... Jeg krydser fingre for dig i morgen. Håber det går.. æh ja så godt som man nu kan håbe.

Det vigtigste er bare at DU bevarer roen, for så kan du altid sige til sig selv (og andre) at DU har gjort det rigtige. Du tog den lille med hjem og du valgte at gå efter han havde drukket foran børnene flere gange. Punktum. Ikke ned på han niveau med "du ser aldrig dine børn igen bla bla bla" den holder ikke..

Dine intentioner er jo så reelle og rene som de kan være: du er mor og vil dine børn det bedste. Ikke være uvenner med barnets far, men sætte en klar grænse for at sikre dit allerkæreste.

Anmeld

9. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

det er kun mine bonusbørn.. det er jo hans børn.. derfor kan jeg jo ikke bare tage dem og gå med dem... men det havde jeg sku lyst til... jeg overvejer virkelig osse at skride fra ham nu.. det her sker bare gang på gang, fordi ham og hans venner kun har alkohol og hash til fælles.. men når man har børn må man altså stoppe inden man bliver stang bacardi tænk hvis jeg ikke havde været med sidste weekend. hvad skulle vores lille datter så have gjort mens han lå og sov på toilettet... det skulle have været en hyggelig dag, med noget god mad hos nogle venner.. og det endte med massiv druk.. godt nok ikke fra min side, men alle mændene var da med på den...

Jeg synes du som en "reserve" forældre for de børn har et ansvar alligevel.. Jeg som fremmed føler mig da ansvarlig for at give dig et svar herinde for at få "reddet" børnene i denne situation!
Selvf ka jeg godt se det sværre i det, da du nok har et bånd til de bonusbørn, men du må håbe han jo så ka lære af konsekvensen ved du feks skred med den lille..

Hash ?? hvor kom det fra..  Altså jeg er helt rystet!
Jeg VAR skredet kan jeg så fortælle dig..
Hash er bare SLET ikke okay sammen med børn - de inhalerer det jo også ved og være i samme rum altså  
Og man drikker sig IKKE fuld når man har sine børn med, ihvertfald ikk så længe de er så små..

Æv hvor bliver jeg bare indebrændt over at høre sådan noget..

Jeg ska jo selvf ikk blande mig for meget, men du spørg jo selv om råd og jeg ville BESTEMT forlade ham og håbe han så ku indse hans fejl.. Selvf er det hårdt når man elsker hinanden. Men så hårdt kan det heller ikk være set i betrækning af hvilken skade han evt ku gøre mod dit barn i den tilstand!!

Tag hjem til dine forældre eller en veninde for en stund og giv ham et ultimatum om at stoppe det pis og blive voksen, ellers er du den der kommer og pakker ALLE dine ting.

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det er bare ikke så nemt.. for hvor skal vi bo, og hvis jeg går fra ham, så smider han mig og min datter ud af lejligheden, for det er hans lejlighed... det gjorde han sidst..

Har du ikke noget familie eller nogle venner, hvor du pt kan slå dig ned?
Og så er det ellers ud og se på lejligheder i en fart.

Den nat en kæreste truede med at slå både mig og mit barn ihjel i fuldskab, pakkede jeg næste morgen mine ting, ringede til venner, som kom og hentede mig, mit barn og mit habengut, og så forlod jeg ham.
Ikke ET eneste sekund ville jeg blive der længere.
Alkohol har djævlen opfundet efter min mening..det ødelægger alt for meget for mennesker, og det bør slet ikke eksistere i børns univers.
Dine ting er kun ting, men det er du og dine børn ikke.

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Puuha.... Jeg krydser fingre for dig i morgen. Håber det går.. æh ja så godt som man nu kan håbe.

Det vigtigste er bare at DU bevarer roen, for så kan du altid sige til sig selv (og andre) at DU har gjort det rigtige. Du tog den lille med hjem og du valgte at gå efter han havde drukket foran børnene flere gange. Punktum. Ikke ned på han niveau med "du ser aldrig dine børn igen bla bla bla" den holder ikke..

Dine intentioner er jo så reelle og rene som de kan være: du er mor og vil dine børn det bedste. Ikke være uvenner med barnets far, men sætte en klar grænse for at sikre dit allerkæreste.

han er lige kommet ind ad døren med børnene.. nu er jeg lettet... han måtte bære den ene af ungerne hjem hele vejen men ungerne er ved at blive puttet nu, så nu er de i trygge rammer.. men ja, jeg tager snakken med ham imorgen

Anmeld

9. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

han er lige kommet ind ad døren med børnene.. nu er jeg lettet... han måtte bære den ene af ungerne hjem hele vejen men ungerne er ved at blive puttet nu, så nu er de i trygge rammer.. men ja, jeg tager snakken med ham imorgen

Årh det var godt... og ungerne har det godt?

Prøv om du kan IKKE at begynde diskussionen nu hvis han stadig er fuld... Hvis han begynder med "hvorfor ser du så sur ud... er det det med drukken HALLO svar mig!... bla bla bla"... Sig at du vil snakke i morgen, men lige nu bare er glad for at de alle er hjemme.

Anmeld

9. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Årh det var godt... og ungerne har det godt?

Prøv om du kan IKKE at begynde diskussionen nu hvis han stadig er fuld... Hvis han begynder med "hvorfor ser du så sur ud... er det det med drukken HALLO svar mig!... bla bla bla"... Sig at du vil snakke i morgen, men lige nu bare er glad for at de alle er hjemme.

ja børnene har det godt og han er gået i seng.. han sagde at det var mit problem at jeg var sur, for han havde ikke gjort noget galt... jeg kunne bare lade være med at kigge på, at han skiftede vores datter.. han mener at jeg kontrollerer ham når han skifter hende, så jeg må ikke kigge på at han skifter vores datter.. han er jo syg i hovedet.. han sagde at han bare har hygge drukket idag, men jo samtidig har taget sig af ungerne.. og grunden til han kom hjem, var fordi han ville hjem til mig HVAD MED AT TÆNKE PÅ BØRNENE??? jeg er rasende lige nu.. har spurgt ham om vi ikke skulle snakke, men han sagde han intet havde at snakke med mig om, for det var mig der havde et problem.. hvis man ikke kan snakke sammen i et forhold så kan man jo ligeså godt gå hvert til sit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.