hvordan får jeg min tungepiercing ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Dinna88

princessnanna skriver:

Jeg plejer altid lige at bide fat i staven og så skrue kuglen af det virker hver gang for mig og det er dejlig nemt

Jeg har ikke lyst til at knække mine tænder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

princessnanna

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke lyst til at knække mine tænder

Jeg har altid gjort sådan når jeg skulle ha den ud og min tandlæge har sagt at man ikke skulle tro at jeg havde tungepiercing ved at der ikke er sket en eneste skade eller noget , og jeg har nu haft den i 4 år uden bare et tegn på skader q:

Anmeld

10. april 2011

Dinna88

princessnanna skriver:

Jeg har altid gjort sådan når jeg skulle ha den ud og min tandlæge har sagt at man ikke skulle tro at jeg havde tungepiercing ved at der ikke er sket en eneste skade eller noget , og jeg har nu haft den i 4 år uden bare et tegn på skader q:

Jeg kan sagtens gøre det med min labret - der er det ved det at den i tungen sas fast. Så fik jeg den løs ved at holde fast med tænderne, så ville de nok have knækket. Så den vej tog jeg ikke lige - det ville sgu blive for dyrt

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Dinna88 skriver:

ARGH!
Jeg tog endelig springet og ville tage staven ud af min tunge.... Men den sidder fandme fast?! Begge kugler er skruet på, og begge kugler sidder fast. Damn it! Jeg kan ikke selv sidde med en tang i munden, det bliver ret problematisk. Er der nogle der ved om der er noget husligt der kan løsne kuglerne? Jeg sidder hjemme ved min søster, alene, og kan bare ikke få de kugler løs.

Help? Anybody?  Den SKAL ud, nu er jeg opsat på det! 

lyder haævfarligt, med forslag om tænger osv osv, jeg ville nok, hvis ikke jeg kunne få kuglerne løs selv, gå til en piecer og få dem til at løsne kuglerne, fra staven uha fik jo lige helt skræmme i hovedet af tænger i munden, tænk hvis de lige smuttede eller man rev for hårdt, av av ens tunge

Anmeld

10. april 2011

twinboys

Godt mine ikke sidder fast... og min har siddet i i10år...

Majbritt der ønsker dig held og lykke med at få den ud

Anmeld

10. april 2011

Dinna88

Maja84 skriver:

lyder haævfarligt, med forslag om tænger osv osv, jeg ville nok, hvis ikke jeg kunne få kuglerne løs selv, gå til en piecer og få dem til at løsne kuglerne, fra staven uha fik jo lige helt skræmme i hovedet af tænger i munden, tænk hvis de lige smuttede eller man rev for hårdt, av av ens tunge

Ork, jeg er ikke så pivet. Min svoger havde kappet den hvis han kunne, men jeg fik det kun hurtigt nævnt for ham i morges, og den knipser han havde i lommen kunne ikke klare mosten MEN! Stangen er kommet ud vha. GUMMIHANDSKER! :p

Anmeld

10. april 2011

Sphynxlover

min kæreste bed min over med med en tang tog 2 sec og total smertefrit

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Dinna88 skriver:

Ork, jeg er ikke så pivet. Min svoger havde kappet den hvis han kunne, men jeg fik det kun hurtigt nævnt for ham i morges, og den knipser han havde i lommen kunne ikke klare mosten MEN! Stangen er kommet ud vha. GUMMIHANDSKER! :p

haha ja okay, godt den kom ud Jeg er nok lidt pivet, ville selv engang ha sådan en, men fik alt for meget skramme kampagne fra min mor, med flækkede tunger, ødelagte smagsløg osv

Anmeld

10. april 2011

Dinna88

Sophie26 skriver:

min kæreste bed min over med med en tang tog 2 sec og total smertefrit

Det ville vi også have gjort, men min svoger havde travlt og den eneste tang han havde på sig var for lille! Men den er ude nu,

Anmeld

10. april 2011

Dinna88

Maja84 skriver:

haha ja okay, godt den kom ud Jeg er nok lidt pivet, ville selv engang ha sådan en, men fik alt for meget skramme kampagne fra min mor, med flækkede tunger, ødelagte smagsløg osv

Flækkede tunger? Hm. Det har jeg aldrig hørt om? Det kan ske RIGTIG slemme ting, men det kan der ved så meget. Det er slet ikke de risici der afskrækker mig, haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.