hvordan får jeg min tungepiercing ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.111 visninger
50 svar
0 synes godt om
9. april 2011

Dinna88

ARGH!
Jeg tog endelig springet og ville tage staven ud af min tunge.... Men den sidder fandme fast?! Begge kugler er skruet på, og begge kugler sidder fast. Damn it! Jeg kan ikke selv sidde med en tang i munden, det bliver ret problematisk. Er der nogle der ved om der er noget husligt der kan løsne kuglerne? Jeg sidder hjemme ved min søster, alene, og kan bare ikke få de kugler løs.

Help? Anybody?  Den SKAL ud, nu er jeg opsat på det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

ARGH!
Jeg tog endelig springet og ville tage staven ud af min tunge.... Men den sidder fandme fast?! Begge kugler er skruet på, og begge kugler sidder fast. Damn it! Jeg kan ikke selv sidde med en tang i munden, det bliver ret problematisk. Er der nogle der ved om der er noget husligt der kan løsne kuglerne? Jeg sidder hjemme ved min søster, alene, og kan bare ikke få de kugler løs.

Hmm lyder dumt, men har du prøvet med tænger? griner.. Sorry men kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg så dit indlæg Intet personligt altså

Sussie (som selv har tungepiercing som ALDRIG skal ud)

Anmeld

9. april 2011

Lusi

Jeg sørger altid for kuglerne er helt tørre, ved lige at åbne munden og trække vejret dybt et par gange.. Og så kan jeg tage ordentligt fat i dem.. Hvis det ik hjælper ville jeg tage ned til en piercer og bede dem om at tage den med en tang..

Anmeld

9. april 2011

*Sofie*

Dinna88 skriver:

ARGH!

Hvis du ikk selv kan få den ud med tang...og du er alene hjemme...Så blir du nok nødt til at vente til i morgen *G*
Eller prøve med tangen igen
Jeg brugte selv to tænger til at få min piercing i overlæben ud. Den ene tang holdt fast om staven, den anden havde fat rundt om kuglen...
Det var umuligt at få kuglen af uden to tænger. De sidder dælme godt fast
Men held og lykke med det

Anmeld

9. april 2011

Kindfed

Jeg plejer at kunne få mine ud, hvis jeg tager gummihandsker på, men sådan nogle er der vel ikke ret mange, der har liggende  Pas MEGET på, hvis du bliver desperat nok til at bruge tænger. Det kan give en djævelsk skade på både mund og tandkød (been there, done that).

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

Hmm lyder dumt, men har du prøvet med tænger? griner.. Sorry men kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg så dit indlæg Intet personligt altså

Sussie (som selv har tungepiercing som ALDRIG skal ud)

Tænger? Mener du en tang? I flertal? Det har jeg netop ikke, da det sgu bliver lidt svært at klare selv. Bobbob, what to do.

Jamen, det er altså lidt komisk og tragisk på samme tid jeg SKAL bare have den ud NU! Sagen er den at siden jeg fik den kortere stav i, så har jeg haft en del problemer med den. Jeg har dog altid sagt til mig selv at det nok skal gå. Normalt er den øverste kugle halvt dækket af min tunge hvilket har resulteret i en hul ned i tungen. Når tingen hæver om natten bliver det endnu værre, og det er SÅ klamt at hive staven ud om morgenen. Derudover gør det faktisk næsten ondt at have det hul. Ydermere så er jeg godt igang med at smadre mine tænder med den. Jeg KAN ikke lade være med at "lege med den" - det er bare umuligt. Og det gør jeg også med min labret, så det er bare skidt. Og min labret skal jeg IKKE af med, den er min dyrbare piercing, den vigtigste af dem alle  desuden påvirker den min spanske og engelske udtale meget - og det er skidt! Så nu skal den bare ud... Men den er stuck! 

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

Lykke86 skriver:

Jeg sørger altid for kuglerne er helt tørre, ved lige at åbne munden og trække vejret dybt et par gange.. Og så kan jeg tage ordentligt fat i dem.. Hvis det ik hjælper ville jeg tage ned til en piercer og bede dem om at tage den med en tang..

Det nyttet intet. Mine andre piercings kan jeg nemt tage ud - dem har jeg altid løsnet kuglerne på osv, bare fordi jeg ikke kan lade være. Men den i tungen har jeg ikke haft fingrene i siden staven blev skiftet - og det er længe siden!
Jeg tror ærligt talt bare jeg beder min svoger om at klippe staven, hvis han vil Det vil jeg i hvert fald forsøge før jeg tager ned til pierceren...  

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

*Sofie* skriver:

Hvis du ikk selv kan få den ud med tang...og du er alene hjemme...Så blir du nok nødt til at vente til i morgen *G*
Eller prøve med tangen igen
Jeg brugte selv to tænger til at få min piercing i overlæben ud. Den ene tang holdt fast om staven, den anden havde fat rundt om kuglen...
Det var umuligt at få kuglen af uden to tænger. De sidder dælme godt fast
Men held og lykke med det

Haha, jeg viiiiiiiiiiiiiiiil ikke vente er SÅ opsat på at få den ud!

Hm. Jeg har altså bare aldrig oplevet at kuglerne sidder fast... Sådan er det ikke med mine andre piercings. Hm. Jeg må i svogers værktøjskasse... Så er det bare lige om hvor den er, og hvordan man finder den uden at niecen vågner Ej, jeg bliver helt desperat. Haha. 

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

Kindfed skriver:

Jeg plejer at kunne få mine ud, hvis jeg tager gummihandsker på, men sådan nogle er der vel ikke ret mange, der har liggende  Pas MEGET på, hvis du bliver desperat nok til at bruge tænger. Det kan give en djævelsk skade på både mund og tandkød (been there, done that).

Noarj, tror ikke min søster og svoger har sådan nogle liggende - æv!!
Hm, ja. Det kan jo blive noget makværk når man selv går ud i det. Men for søren... Vil bare have den ud - nu!!  

Anmeld

9. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Tænger? Mener du en tang? I flertal? Det har jeg netop ikke, da det sgu bliver lidt svært at klare selv. Bobbob, what to do.

Jamen, det er altså lidt komisk og tragisk på samme tid jeg SKAL bare have den ud NU! Sagen er den at siden jeg fik den kortere stav i, så har jeg haft en del problemer med den. Jeg har dog altid sagt til mig selv at det nok skal gå. Normalt er den øverste kugle halvt dækket af min tunge hvilket har resulteret i en hul ned i tungen. Når tingen hæver om natten bliver det endnu værre, og det er SÅ klamt at hive staven ud om morgenen. Derudover gør det faktisk næsten ondt at have det hul. Ydermere så er jeg godt igang med at smadre mine tænder med den. Jeg KAN ikke lade være med at "lege med den" - det er bare umuligt. Og det gør jeg også med min labret, så det er bare skidt. Og min labret skal jeg IKKE af med, den er min dyrbare piercing, den vigtigste af dem alle  desuden påvirker den min spanske og engelske udtale meget - og det er skidt! Så nu skal den bare ud... Men den er stuck! 

Ja jeg mener tænger i flertal griner.. Ej kan godt se dit problem. Det er ikke skide smart at smadre tænderne med den. Jeg legede osse med min i starten efter jeg fik den, men så stoppede jeg fordi det gjorde sq nas at hamre den ind i mine tænder ggg... Jeg har den stadig og fik lavet den en uge før jeg fyldte 18 hehe... Er super glad for den og jeg føler mig nøgen uden den. Til gengæld vil jeg gerne have nogle plastik stave Det kan godt anbefales. Men bliver self svært hvis du ikke kan få den ud haha.. Nederen for dig altså Hvad er labret??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.