NR3ønskebarn skriver:
Hmm lyder dumt, men har du prøvet med tænger? griner.. Sorry men kunne altså ikke lade være med at grine, da jeg så dit indlæg
Intet personligt altså 
Sussie (som selv har tungepiercing som ALDRIG skal ud)
Tænger? Mener du en tang? I flertal?
Det har jeg netop ikke, da det sgu bliver lidt svært at klare selv. Bobbob, what to do.
Jamen, det er altså lidt komisk og tragisk på samme tid
jeg SKAL bare have den ud NU! Sagen er den at siden jeg fik den kortere stav i, så har jeg haft en del problemer med den. Jeg har dog altid sagt til mig selv at det nok skal gå. Normalt er den øverste kugle halvt dækket af min tunge hvilket har resulteret i en hul ned i tungen. Når tingen hæver om natten bliver det endnu værre, og det er SÅ klamt at hive staven ud om morgenen. Derudover gør det faktisk næsten ondt at have det hul. Ydermere så er jeg godt igang med at smadre mine tænder med den. Jeg KAN ikke lade være med at "lege med den" - det er bare umuligt. Og det gør jeg også med min labret, så det er bare skidt. Og min labret skal jeg IKKE af med, den er min dyrbare piercing, den vigtigste af dem alle
desuden påvirker den min spanske og engelske udtale meget - og det er skidt! Så nu skal den bare ud... Men den er stuck! 

Anmeld